Fitness Seller

Endo goes ripped

ohja, nog een downer. Bij aanvang dacht ik een bf te hebben van rond de 13% maar dit bleek eerder 18% te zijn. Klein inschattingsfoutje :D

• Topic Starter Topic Starter
Ja, ik ken er nog één :( Smoothmold, wat gaan we nu doen :(

gewoon net zolang door rippen als nodig is. Ik heb nu het soms het gevoel dat ik weer net zo'n ecto aan het worden ben toen ik begon met trainen :scratch: Maar aan de andere kant, say hello to the breezah's :D

....ik denk dat ik nu eventjes mezelf in een hoekje in slaap ga huilen....

doei

laat eens pics zien!

8:30
30 gram whey
30 gram matrix 5.0
35 gram gemengde noten
2 visolie capsules
1 ei

geen complexe carbs 's ochtends??

post #205; wat staat er boven? REFEED ;)

Voor pics moet je nog ff 3 weken je kak ophouden :D

oke.. ik zal er maar wat zeggen. die bulten suikers die je altijd eet tijdens je refeed is imo gewoon niet slim. hou eens op met die iso drankjes en dextrose en ga eens wat vast voedsel eten waar meer vezels in zit.

Misschien dat je wat high GI carbs op t begin van je refeed kan eten maar dan bedoel ik dus cornflakes of wit brood (zonder boter/hagelslag).

vermijd suiker helemaal buiten de refeed, ook niet na de training! Ga wat lager in je Kcal zitten (door je carbs te verlagen).

Dat zou ik doen in jouw situatie.

Normaal gesproken eet ik altijd na de training iets als brinta, fruit en wei. Die suikers vermijd ik ook zoveel mogelijk op 'normale' dagen.

kh heb ik al wat verlaagd sinds vorige week, kan evt nog lager gaan.

gewoon doorgaan, al lijkt de weg soms zo lang, zij is er wel

M@rsel zei:
Klotezooi...

Het gaat helemaal ruk. Sta nu alweer op 87,6kg en dat is een kilo minder dan vorige week. Het getal opzichzelf is geen probleem, maar ik zie niet waar die vanaf is gegaan??? Omtrekmaten zijn hetzelfde gebleven :cry:

Waarschijnlijk is het vocht, omdat ik nu al een tijdje de combi groene thee/ javaanse thee/caffeine gebruik. Dus, als je snel kilo's wil verliezen, koop die shit en je pist jezelf helemaal leeg!

Het enige waar nog vet weg moet is rondom de navel en onderrug. Dan is het voorlopig goed. Als ik terug kom van vakantie (over 3 weken) gaat de cut weer een maandje door...

Nog meer mensen gefrustreerd over hun resultaten?
14 weken aan het cutten en 13 kilo kwijt terwijl we ervan uitgingen elke week 1,5 kilo kwijt te raken maar verder niet echt gefrusteerd.
Maar ben dan ook nog nooit in me leven onder de 14% gekomen en het lijkt er toch op dat het nu gaat lukken.

1,5 kilo lijkt me een beetje teveel van het goede hoor.

M@rsel zei:
Nog meer mensen gefrustreerd over hun resultaten?

Jup hierzo... alles zit tegen... Blessures, 2 weken terug zware agina en dus bijna een week niet kunnen eten of drinken. 90kg @ 12% ongeveer

@ Kukkeledeh en KaLe ; :(

Er lijkt weer een beetje gang in te komen. Heb vorig weekend lekker frietjes en vet vlees gegeten en weer volgas aan de melk, lijkt erop dat mn lichaam weer wat gas bij geeft! Benen tonen meer lijnen en triceps tekenen steeds beter af!

Vet doet dus meer voor mij dan een refeed! Vrijdag denk even langs de Mac :D

Mischien de melk even afschaffen en alleen water of light drinken.

Neejoh, juist niet voor een weekendje ofzo! 1L melk levert 500kcal, dat vind mn lichaam juist weer lekker na 3 maanden geen melk! :P Dronk al 3 maanden alleen water!

Vroeg net een man op de sportschool of ik een beetje was afgevallen. Hij had me al een even niet gezien :P

Man 'Hoi, ben je weer een beetje afgevallen?'
Ik 'Ja, klein beetje maar...'
Man 'Hoeveel dan, paar kilotjes?'
Ik 'Nee, 8 ofzo :grin:
Man ':eek:'

Heerlijk is dat! Ik ben nu 22 kg ongeveer afgevallen, valt ze ook de bek van open :P

Keep it going, zoals je in een ander topic kan zien gaat het bij mij atm niet helemaal lekker

M@rsel zei:
Neejoh, juist niet voor een weekendje ofzo! 1L melk levert 500kcal, dat vind mn lichaam juist weer lekker na 3 maanden geen melk! :P Dronk al 3 maanden alleen water!

Vroeg net een man op de sportschool of ik een beetje was afgevallen. Hij had me al een even niet gezien :P

Man 'Hoi, ben je weer een beetje afgevallen?'
Ik 'Ja, klein beetje maar...'
Man 'Hoeveel dan, paar kilotjes?'
Ik 'Nee, 8 ofzo :grin:
Man ':eek:'

Nou, "ben je afgevallen" vind ik nooit zo leuk klinken.

Ik krijg wel de opmerkingen dat ik breder ben geworden (droger oogt groter), of ik aan het droogtrainen ben, etc. Zalig :D

waar blijven in godsnaam die foto's bro??

Nog 2 weken geduld Ruben :P

Ben vrijdag even langs de Mac geweest! Lekker hoor. Éen McChicken en 6 Chicken Nugets. Mmmm I'm lovin' it :D

Terug
Naar boven