Smoothmold
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
14 weken aan het cutten en 13 kilo kwijt terwijl we ervan uitgingen elke week 1,5 kilo kwijt te raken maar verder niet echt gefrusteerd.M@rsel zei:Klotezooi...
Het gaat helemaal ruk. Sta nu alweer op 87,6kg en dat is een kilo minder dan vorige week. Het getal opzichzelf is geen probleem, maar ik zie niet waar die vanaf is gegaanOmtrekmaten zijn hetzelfde gebleven :cry:
Waarschijnlijk is het vocht, omdat ik nu al een tijdje de combi groene thee/ javaanse thee/caffeine gebruik. Dus, als je snel kilo's wil verliezen, koop die shit en je pist jezelf helemaal leeg!
Het enige waar nog vet weg moet is rondom de navel en onderrug. Dan is het voorlopig goed. Als ik terug kom van vakantie (over 3 weken) gaat de cut weer een maandje door...
Nog meer mensen gefrustreerd over hun resultaten?
M@rsel zei:

Dronk al 3 maanden alleen water!
'M@rsel zei:Neejoh, juist niet voor een weekendje ofzo! 1L melk levert 500kcal, dat vind mn lichaam juist weer lekker na 3 maanden geen melk!Dronk al 3 maanden alleen water!
Vroeg net een man op de sportschool of ik een beetje was afgevallen. Hij had me al een even niet gezien![]()
Man 'Hoi, ben je weer een beetje afgevallen?'
Ik 'Ja, klein beetje maar...'
Man 'Hoeveel dan, paar kilotjes?'
Ik 'Nee, 8 ofzo :grin:
Man ''