MuscleMeat

Endo-stim Ft Humanobol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is nou wat ik bedoel met 'supplementen tips' op internet fora.
De meest waanzinnige testimonials doen de ronde en het ene product is nog magischer volgens de gebruiker als de andere. Tellsell kan er niet aan tippen.

Dat is overigens ook het geval met de 'goeie tips' in de stero-sectie.
De meeste idiote hypes wisselen de onverstandigste methodes van gebruiken met elkaar af. Nee, als je gedegen advies wil moet je tegenwoordig niet meer in zulke secties komen.

Daarin heb je groot gelijk, mensen houden graag van overdrijven ofzo. ???

Heb al eerder gezegt dat ik een supplement review zal schrijven over de stack "Endo-Stim en Insu-Stim" die geconstrueerd zal zijn en echt zegt waar het op staat.

Overdrijven of erom heen lullen doen we niet aan.
Het werkt of het werkt niet.

• Topic Starter Topic Starter
mja waarschijnlijk word het ook grandioos overdreven mja ik ga het evengoed proberen ;)

whah endo-stim 10 keer zo sterk als anebole steroiden ?? ... dus volgens jou had ik als ik anebolen had gebruikt maar 0.4 tot 0.5 kilo aangekomen in 3 weken whahah joahh jullie zijn heel erg negatief zeg... jullie doen net alsof 4/5 kilo heel veel is nou dat valt echt wel mee hor....!

4 a 5 kilo is bij mij het verschil tussen een lege maag sochtends en een volle maag s avonds :rolleyes:

maar 4 a 5 kilo vvm in 3 weken is gewoon onmogelijk door dat spul.. dan zou het idd beter werken dan aas..

Melcher hoe lang train je al? Want in het begin kom je heel snel aan in gewicht..

whah endo-stim 10 keer zo sterk als anebole steroiden ?? ... dus volgens jou had ik als ik anebolen had gebruikt maar 0.4 tot 0.5 kilo aangekomen in 3 weken whahah joahh jullie zijn heel erg negatief zeg... jullie doen net alsof 4/5 kilo heel veel is nou dat valt echt wel mee hor....!

klootviool, die 4-5kg die jij aangekomen bent.. Geloof je werkelijk dat dat allemaal spiermassa is?

Endo-stim werkt niet, testo-sting en al die andere pillen bullcrap werken niet. Weet je wat me opvalt, iedereen die positief doet over dat spul is net nieuw op dit forum en willen allemaal kapotsnel breed worden, get real een mooi lichaam krijg je niet in 4 weken... Ga terug naar superdudes ofzo:rolleyes:

hyperdrol massFx is denk ik de snelste manier zonder aan de A.S. of P.H's te komen togh??

Eey man... ik train ongeveer 2 jaar maar de laatste 3 maanden ben ik echt goed gaan eten tussen de 250/300 gram eiwitten per dag... daarvoor at ik redelijk maar niet goed... dus ben nu wel lekker aan het groeien...

whah remco V denkt dat ie de man is:cool: ... maar vriend ik weet ook wel dat je niet breed bent in een paar weken en dat zeg ik ook helemaal niet... ik wil gwoon snel sterker wOrden en groeien.. en ik merk dat dit door endo-stim sneller gaat.. jij zegt dat het niet werkt okee dat is jou mening jij hebt het niet uitgeprobeerd;) ...

Eey man... ik train ongeveer 2 jaar maar de laatste 3 maanden ben ik echt goed gaan eten tussen de 250/300 gram eiwitten per dag... daarvoor at ik redelijk maar niet goed... dus ben nu wel lekker aan het groeien...
whah remco V denkt dat ie de man is:cool: ... maar vriend ik weet ook wel dat je niet breed bent in een paar weken en dat zeg ik ook helemaal niet... ik wil gwoon snel sterker wOrden en groeien.. en ik merk dat dit door endo-stim sneller gaat.. jij zegt dat het niet werkt okee dat is jou mening jij hebt het niet uitgeprobeerd;) ...

Je hoeft jezelf niet te verantwoorden, het is jouw mening en klaar. Hij noemt je eerst een klootviool dan generaliseert hij dat je "kapotsnel" breed wilt worden in 4 weken en hij doet net alsof je bij dit forum moet zitten om te trainen.

Owja en ga terug naar superdudes, wat 't ook mag zijn. :D

Je hoeft jezelf niet te verantwoorden, het is jouw mening en klaar. Hij noemt je eerst een klootviool dan generaliseert hij dat je "kapotsnel" breed wilt worden in 4 weken en hij doet net alsof je bij dit forum moet zitten om te trainen.

Owja en ga terug naar superdudes, wat 't ook mag zijn. :D

superdudes, ken je die gaylord uit het foto topic nog niet dan??:D

En ff naar Melcher, wie zegt dat ik het over jou had...
Ik zeg alleen (en dat is mijn mening) dat dit soort middelen niet werken.
Ik heb zelf ook al testo-sting e.d. getest en dat gaf geen resultaat. En dat groeien kan ook komen door het goede eten en hoeft niet persé door dit te komen, hoelang gebruik je het al? Schrijf over 6 weken anders is een review;)

ik heb testo sting gebruikt en dat was echt een goed middel. ben er 6 kg van aangekomen in combi met mn dieet!!!!!!!

Moest er nu iemand anders dan all die nieuwelingen hier zijn dat zegt dat het werkt , dan kan je er al over gaan nadenken :P maarnuh :rolleyes:
W8 idd op een goede product revieuw :) ..

testo sting is heel anders als endo-stim..

V) Is Endo-Stim een soort Groeihormoon booster?

A) Onder andere. Endo-Stim heeft eigenlijk invloed op alle processen binnen het lichaam op spiergroei. Je kunt Endo-Stim dus ook absoluut NIET vergelijken met andere Groeihormoon supplementen.

V) Testo-Sting werkte niet bij mij; zal Endo-Stim wel werken?

A) Dat is moeilijk te zeggen omdat Endo-Stim op een compleet andere manier werkt. Daarnaast filtert vaak bij deze personen de lever bepaalde stoffen uit het lichaam. De unieke extracten van Endo-Stim worden sneller en makkelijker door het lichaam opgenomen. Endo-Stim is zeer uitgebreid onderzocht en daar bleek bijna iedere testpersoon zeer positief te reageren. Helemaal 100% zekerheid is nooit te geven. Endo-Stim is echter geen goed product voor jonge of beginnende sporters.

....dus ;) niet meteen denken 1 ding uitgeporbeerd te hebben dat alles hetzelfde werkt..

En jij gelooft die marketing onzin?

en juist daarom kom je nu goed bij, imo ook zonder die shizzle!

de laatste 3 maanden jah .. en de laatste 3/4 weken gebruik ik endo-stim... in die 2 maanden ervoor ben ik heel weinig gegroeid...alleen als ik creatine nam groeide ik hoogstens 2 kilo... dusss...

Naja, ben nog steeds niks aangekomen hoor van me Endo-Stim gebeuren. Wel een bepaald percentage gezakt in me BF, verschil is namelijk wel duidelijk te zien.

Maar of het zozeer door Endo-Stim komt, dat is te betwijfelen.

Wel raad ik je niet aan om 3 capsules in 1 keer te slikken. Dan gaat 't meer fungeren als een drugs. :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven