Fitness Seller

endo-stim legaal anabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nja ken me bedenking over het produkt,vooral door al die reclame,als je produkt super is dan verkoopt die wel vanzelf.....doordenkertje :cool:

Je kan Str*nt verkopen als je het maar goed kan uitleggen!!!!
Ken nog geen ervaring met deze dus zal met ook niet positief of negatief uitspreken,we zijn wat het heeft.

Viraloid van Vyo-tech was ook big(vooral als je de reclame mag geloven) na twee potjes had ik het wel gehad,extreem duur en volgens de gebruikers en mezelf inbegrepen was het niet echt dat,ja ne hardere pik,daar mee kan je geen gewichten tillen :p sommige misschien wel tot daar :D

grtz

• Topic Starter Topic Starter
???

Als je kuurt, waarom hou je je dan met deze supplementen bezig ?

Omdat ik het idee kreeg dat dit het eerste product is die misschien gaat werken wat niet zo schadelijk is voor je lichaam.
Ik ben nu met mijn 2e kuur bezig van het jaar en dus wil ik het bij 2 kuren per jaar max houden.
En zou dit werken dan zou ik dit of als nakuur kunnen gebruiken om mijn eigen testo op pijl te brengen of later dit jaar kunnen gebruiken......

Cere....Ik snap die verhalen en verkooppraatjes ook wel en dat is ook de reden dat ik het niet gekocht heb en daarom ook de vragen hier van eventuele gebruikers maar dat het een vervanger is op anabolen is natuurlijk onzin en dat wist ik natuurlijk al wel.
Ik snap alleen alleen niet dat ze kunnen zeggen dat je groeihormoon word verhoogd met 200% en je suikerspiegel met 50%.......Als dat complete onzin is dat zetten ze daar toch geen cijfers of statestieken neer???
Als een fabriekant zegt dat het goed werkt en een goede pomp en kracht toename enz jah dat kan je zeggen en niet menen maar, statestieken mogen ze zo niet de wereld in brengen als dit niet waar zou zijn want dat zou een grote dompel zijn voor de fabrikant zou het uitkomen dat het fake is.
die 200% zou wel eens waar de uiterste waarde zijn voor de verkoop maar laat het 150% zijn.
ja en had mijn bedenkingen en nu ben ik niet zo in verkoop praatjes dus vandar deze topic.....

Laatst bewerkt:
Omdat ik het idee kreeg dat dit het eerste product is die misschien gaat werken wat niet zo schadelijk is voor je lichaam.
Ik ben nu met mijn 2e kuur bezig van het jaar en dus wil ik het bij 2 kuren per jaar max houden.
En zou dit werken dan zou ik dit of als nakuur kunnen gebruiken om mijn eigen testo op pijl te brengen of later dit jaar kunnen gebruiken.......

Eindelijk lees ik iets verstandigs in deze thread. DOEN!!

De vraag is alleen of het sterk genoeg is om je eigen test terug op gang te brengen, wat ik ten zeerste betwijfel.

Alle waarden die buiten balans liggen in het lichaam worden binnen een week terug gebracht naar normale waardes (Insuline, cortisol, cholesterol, testosteron etc)

Dus veel beter dan clomid en/of HCG.

Alle waarden die buiten balans liggen in het lichaam worden binnen een week terug gebracht naar normale waardes (Insuline, cortisol, cholesterol, testosteron etc)

Dus veel beter dan clomid en/of HCG.

??? Met dit product bedoel je of zo ?

Volgens mij duurt het toch minimum 3 weken hoor voor alles min of meer terug hersteld is. Er van uit gaande dat je kuur 3 tot 4 weken duurde.

Waarom zou anders iedereen voor 4 weken nakuren.

OMFG rellende Superdude's op DBB-Forum, en jullie gaan nog serieus een discussie aan ook :roflol:

??? Met dit product bedoel je of zo ?

Volgens mij duurt het toch minimum 3 weken hoor voor alles min of meer terug hersteld is. Er van uit gaande dat je kuur 3 tot 4 weken duurde.

Waarom zou anders iedereen voor 4 weken nakuren.

Omdat dit dus beter is dan nakuren...

Lees anders eens wat op Amerikaanse boards of zo...

Okej daar heb je gelijk in :p nou succes dr mee. Geef ze niet té goede adviezen he, anders halen ze ons zo in met hun ecto-stim anabollen :roflol:

Nou, zal ik maar even serieus reageren dan..

Samenstelling (Per capsule)
Unique Endo-Stim Complex 750 mg
- Safed Musli Extract
- Mucuna Pruriens extract

-Safed Musli Extract (Chlorophytum borivilianum)
De enige studie die ik kon vinden over dit Extract is een rattenstudie.

The present study examined the efficacy of Chlorophytum borivilianum root (powder) in modulating the hyperlipaemic/hypercholesteraemic conditions in male albino rats. 2. Administration of C. borivilianum (0.75 and 1.5 g root powder/rat per day for 4 weeks) to hypercholesteraemic rats significantly increased high-density lipoprotein-cholesterol levels and decreased plasma and hepatic lipid profiles. 3. In addition, there were significant increases in faecal cholesterol, neutral sterol and bile acid excretion with elevated hepatic 3-hydroxy-3-methylglutaryl coenzyme A reductase activity and bile acid production. 4. Furthermore, the hypercholesteraemic rats treated with both doses of C. borivilianum also exhibited increases in superoxide dismutase and ascorbic acid levels. 5. Normocholesteraemic animals treated with both doses of C. borivilianum root powder did not show any significant variation in either lipid or anti-oxidant profiles, except for an increase in the hepatic ascorbic acid concentration compared with their untreated counterparts. 6. The hypolipaemic/hypocholesteraemic effect of C. borivilianum root powder appears to be mediated by an increase in cholesterol turnover via increased faecal cholesterol excretion and, second, through an endogenous cholesterol conversion into bile acid. 7. Administration of C. borivilianum root powder also increased the activities of anti-oxidant enzymes and vitamin C levels, which may have enhanced the anti-oxidant capacity of the liver.

En het zegt nou niks schokkends over spieropbouwende effecten, hoogstens wat over het "anti-oxidant capacity of the liver"

Volgende super ingredient:

Mucuna Pruriens extract
Mucuna pruriens (L.) DC. Syn. M. prurita Hook. (Papilionaceae) is used in male impotency, as aphrodisiac, in coïtusual debility, and as nervine tonic. It also possesses anti-parkinson property, possibly due to the presence of L-DOPA. In the present study, attempts were made to develop the suitable method(s) for extraction of L-DOPA/other active components from the seeds using different solvents. The various extracts were also screened for their neuroprotective and antioxidant activities. In addition, TLC and HPLC fingerprinting of the extracts for amino acid components were also developed for preliminary and sophisticated analysis. The L-DOPA could be obtained in good yield on extraction with EtOH-H2O mixture (1:1) using ascorbic acid as protector. Interestingly, n-propanol extract, which contained negligible amount of L-DOPA, had shown significant neuroprotective activity, suggesting that some components, other than L-DOPA, might also be responsible for anti-Parkinson property of seeds. The extract (MW-0100) containing mainly amino acids and water-ethanol extract (1:1) (MWEL-1299) showed promising antioxidant activity (EC50 = 2.5 microg) against DPPH radicals. MWEL-1299 also exhibited encouraging results against 1-methyl-4-phenylpyridinium ion (MPP+) toxicity. The TLC fingerprinting may be used to authenticate the plant material in herbal industry.

Zoals uit dit onderzoek blijkt berust de werking van Mucuna Pruriens extract dus op de werking van L-dopa. L-dopa zorgt ervoor dat het lichaam zelf meer dopamine kan aanmaken (joepie!) Dopamine of 2-amino-3-(3,4-dihydroxyfenyl) propaanzuur is een verbinding die fungeert als neurotransmitter (en soms als hormoon) op verschillende plaatsen in het lichaam. Dopamine ontstaat door decarboxylatie uit Dopa, dat in levende organismen wordt gevormd door oxidatie van het aminozuur tyrosine. Het komt in het menselijk en dierlijk organisme ook voor als een precursor van de hormonen adrenaline en noradrenaline, dat daaruit door hydroxylering kan ontstaan. Het speelt een grote rol bij het ervaren van genot, blijdschap en welzijn. Kan hieruit dus geen anabolen eigenschappen opmerken.

Als ik het zo bekijk word je er blij van en heb je verhoogde antioxidanten werking..

Nou nou, schokkend hoor!

Okej daar heb je gelijk in :p nou succes dr mee. Geef ze niet té goede adviezen he, anders halen ze ons zo in met hun ecto-stim anabollen :roflol:

O k*t. Jullie hadden het over endo stim. Mijn verhaaltje ging over Humanobol.

Dus voor de duidelijkheid: Endo en ectostim is troep, Humanobol werkt!

whaha ... je denkt wel alles te weten he... ik heb gezegd dat ik een paar maanden ECHT goed eet (250/300 gram eiwitten per dag) ... en op het moment dat ik "dat" zei at ik ongeveer 3 maanden goed en gerbuikte ik endo-stim 3 weken (K) .. dus wat ik gister zei me eetpatroon bleef hetzelfde en alleen met endoi-stim erbij ben ik 4/5 kilo gegroeid....

whaha ... je denkt wel alles te weten he... ik heb gezegd dat ik een paar maanden ECHT goed eet (250/300 gram eiwitten per dag) ... en op het moment dat ik "dat" zei at ik ongeveer 3 maanden goed en gerbuikte ik endo-stim 3 weken (K) .. dus wat ik gister zei me eetpatroon bleef hetzelfde en alleen met endoi-stim erbij ben ik 4/5 kilo gegroeid....

Inclusief creatine (ja, ik heb wat posts van je gelezen). 4/5kg vocht, vriend!

En quote voortaan even iemand.

jahoor 4/5 kilo vocht dat is wel heeel veel hor.....

En ik ben trouwens op dit moment gestopt met creatine... en weeg nogsteeds hetzelfde... was dit weekend 2.5 kilo lichter maar dat kwam door uitgaan enz... maar nu zit ik weer op me gewicht...

Van creatine kun je spiermassa winnen. Omdat je harder en intensiever kunt trainen. En 4/5 kg vocht met creatine is meer dan normaal. En je bent op dit moment gestopt met creatine. Wanneer dan? Creatine blijft namelijk nog een tijdje verzadigd in je lichaam na het stoppen...

whahhahah je vind ook altijd wel wat om me ongelijk te geven he:P... ik gebruik altijd cellmass

CellMass bevat de revolutionaire doorbraak CEM3 (Creatine Ethyl Ester Malaat). Het nieuwste Massa Monster van alle Creatine producten. Je lichaam heeft nog nooit de echte hard makende werking van Glutamine en de echte explosieve werking van Creatine ervaren… tot nu!

Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, GEEN VOCHT VASTHOUDEN, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine….

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven