XXL Nutrition

endo-stim legaal anabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel bekijken: 3 (3 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
sanca, Bentley, sanderbaco

:sd:

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ja er zijn nu dus nog steeds 2 jongens die dit gebruiken en zeggen dat dit werkt maar er is teveel negatieve tijd dat erbei zit van toch wat meer ervaren jongens......en dan de stelling van wat er voor producten in zit met uitleg zijn toch feiten en dat vind ik fijn om te wten dat dit toch meer een goed gevoel moet krijgen dan dat het echt een anabolische werking heeft op je lichaam.
Dan zou ik toch echt wat anders moeten hebben om na te kuren......
Misschien niet zo slimme vraag maar, wat zou ik dan het beste kunnen nakuren en wrom?is het alleen om je eige lichaams waarden terug te brengen naar nominaal.
Wat als je niet zou nakuren is dan dat het alleen wat langer gaat duren voordat alle waarden weer nominaal zijn in je lichaam?

Ja er zijn nu dus nog steeds 2 jongens die dit gebruiken en zeggen dat dit werkt maar er is teveel negatieve tijd dat erbei zit van toch wat meer ervaren jongens......en dan de stelling van wat er voor producten in zit met uitleg zijn toch feiten en dat vind ik fijn om te wten dat dit toch meer een goed gevoel moet krijgen dan dat het echt een anabolische werking heeft op je lichaam.
Dan zou ik toch echt wat anders moeten hebben om na te kuren......
Misschien niet zo slimme vraag maar, wat zou ik dan het beste kunnen nakuren en wrom?is het alleen om je eige lichaams waarden terug te brengen naar nominaal.
Wat als je niet zou nakuren is dan dat het alleen wat langer gaat duren voordat alle waarden weer nominaal zijn in je lichaam?

Nakuren? Nolvadex is hét middel om na te kuren? Je wilde toch niet met die test-shit gaan nakuren he?

En nakuren is om zo snel mogelijk je eigen test productie op gang te krijgen zodat je je vers gewonnen massa kan behouden aangezien je daar je eigen hormonen voor nodig hebt.

En typ eens mét lettertekens..

Heb nu 4 pillen genomen, de inrectie is monsterlijk.

Inrectie, ik zie mijn knop niet eens meer.

Sorry, InrectieR, ik heb er overheen gelezen... Maar hoe kom je nu de nacht door dan??

Door z'n vriendin te inrecteren--> rectaal welteverstaan.

Ik neem straks 4 pillen Testo-Sting en 4 pillen Humanobol, als het meezit ben ik dan van mijn monsterinrectie af.

Een vriend van mij heeft trouwens in 4 weken 30Kg droge spiermasse gewonnen op die stack, alleen heeft hij nu geen penis meer.

Ik neem straks 4 pillen Testo-Sting en 4 pillen Humanobol, als het meezit ben ik dan van mijn monsterinrectie af.

Een vriend van mij heeft trouwens in 4 weken 30Kg droge spiermasse gewonnen op die stack, alleen heeft hij nu geen penis meer.

makkelijke keuze..

Laatst bewerkt:

haha, een maat mijn vader, zijn neef en daar weer een vriend van kreeg alleen maar een droge lul. Zou hij fake spullen hebben gehad?

brutal monster intake

whah ik vond het al onmogelijk ... ik zeg ook niet dat het zo is maar die gast zei dus dat ie 19 kg spiermassa had gewonnen maar ik denk zeg er ff wat over:D..

Jullie hoeven niet meteen alles zo serieus te nemen hor ... maar hij was 1 jaar gestopt met trainen en hij wilde weer beginnen en meteen begon hij met annabole( iets wat je natuurlijk noooit moet doen:S )maja... dus dan groeit ie wel ineenkeer kk veel weetje maja

verkoopspraatjes waar je weer bent voor gevallen, net als die bij endostim.
Als ik creatine heb gebruikt kom ik ook makkelijk een 4 kg aan, grotendeels vocht en dat blijft erg lang zitten, tot je is een dagje ziek bent, val je meteen weer een paar kg af

cellmass is anders als gewone creatine man...:cool:

he moet dit topic trouwens niet in de pro-hormoon sector komen??
Want zo een werking dat het heeft, niet normaal

Eigenlijk in het geavanceerde gedeelte van de AAS-sectie, maar dan krijgen we problemen met de producent. Het is 1.000 x anaboler dan Winstrol, je weet toch!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven