AndroidHealthClinic

endo-stim legaal anabol?

Status
Niet open voor verdere reacties.
whahhahah je vind ook altijd wel wat om me ongelijk te geven he:P... ik gebruik altijd cellmass

CellMass bevat de revolutionaire doorbraak CEM3 (Creatine Ethyl Ester Malaat). Het nieuwste Massa Monster van alle Creatine producten. Je lichaam heeft nog nooit de echte hard makende werking van Glutamine en de echte explosieve werking van Creatine ervaren… tot nu!

Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, GEEN VOCHT VASTHOUDEN, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine….

Ze bedoelen geen ONDERHUIDS vocht. Wel intermusclulair vocht. Dat is nou eenmaal de kracht van creatine. En je hebt gewoon ongelijk. Je wilt het gewoon niet inzien..

En ik ben nu precies een week gestopt met creatine... maar 4/5 kilo met creatine winnen lijkt me sterk want ik heb het altijd al gebruikt... en nog nooit boven de 90kg gekomen en sinds endo-stim ben ik zelfs op 94 gekomen..

Ok ok, endo stim werkt. :rolleyes:

Het kan allemaal zoveel andere factoren hebben waardoor jij die (en nu is het weer 4 kg) 4 kg bent aangekomen. Maag/darm inhoud/vocht/verandering van voeding/moment van wegen ('s ochtends en 's avonds kan zo 3kg schelen)/training/etc etc

MAAR JE KUNT MET EEN PRODUCT MET WAT VAGE KRUIDEN GEEN 4/5 KG PURE DROGE SPIERMASSA AANKOMEN. Dat hou je met een stevige kuur misschien net over...

jah het zal ook wel door andere dingen komen maar voor mijn gevoel grootendeels door endo-stim.... maar dat vind ik ook altijd zo vaag... nu zeg je :

Dat hou je met een stevige kuur misschien net over...

Maar alsof je met kuren maar 4 kilo droge spiermassa aankomt .. een vriend van een vriend van me ( klink beetje vaag:P ) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen... is 4 kilo niet wat weinig:P... jij doet net alsof annabolen bijna niks doen... want 4 kilo is niet zoveel voor kuren vind ik..

19Kg droge spiermassa in 10 weken :rolleyes: Je begrijpt ook dat bijna 2Kg spiermassa per week gainen onmogelijk is? 5Kg spiermassa, 8Kg vet en de rest vocht zal het wel zijn of zo. Lekker oxy-kuurtje er in en gaan.

whahhahah je vind ook altijd wel wat om me ongelijk te geven he:P... ik gebruik altijd cellmass

CellMass bevat de revolutionaire doorbraak CEM3 (Creatine Ethyl Ester Malaat). Het nieuwste Massa Monster van alle Creatine producten. Je lichaam heeft nog nooit de echte hard makende werking van Glutamine en de echte explosieve werking van Creatine ervaren… tot nu!

Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, GEEN VOCHT VASTHOUDEN, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine….

verkoopspraatjes waar je weer bent voor gevallen, net als die bij endostim.
Als ik creatine heb gebruikt kom ik ook makkelijk een 4 kg aan, grotendeels vocht en dat blijft erg lang zitten, tot je is een dagje ziek bent, val je meteen weer een paar kg af

jah het zal ook wel door andere dingen komen maar voor mijn gevoel grootendeels door endo-stim.... maar dat vind ik ook altijd zo vaag... nu zeg je :

Maar alsof je met kuren maar 4 kilo droge spiermassa aankomt .. een vriend van een vriend van me ( klink beetje vaag:P ) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen... is 4 kilo niet wat weinig:P... jij doet net alsof annabolen bijna niks doen... want 4 kilo is niet zoveel voor kuren vind ik..

Ok "Melcher"

:roflol:

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij niet weet wat pure droge spiermassa is.. Dat is spiermassa zonder vocht en glycogeen. Dus het pure vlees. En dan is 4 kg heel wat voor een kuur! Niemand kan 19kg droge spiermassa aanzetten. Sorry, maar je zet jezelf zo ONGELOVELIJK voor lul!

niet om het een of ander maare Testo mSting heeft bij mij wel gewerkt, ben 5 kg aangekomen en heeft echt een anabolic werking, dus sommige producten werken wel wat er over gezegd wordt, i the living proof :D

Heet die vriend toevallig big Ron Coleman. Koop jij eens 19 kg biefstuk en plak dat op je body. Kerel je hebt nog veel te leren over spiermassa, vet, vocht, supplementen, steroiden etc etc etc

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij niet weet wat pure droge spiermassa is.. Dat is spiermassa zonder vocht en glycogeen. Dus het pure vlees. En dan is 4 kg heel wat voor een kuur! Niemand kan 19kg droge spiermassa aanzetten. Sorry, maar je zet jezelf zo ONGELOVELIJK voor lul!

Stop jaloursheid kale, je kan het gewoon niet hebben dat je zelf een dunne ecto bent en zijn vriend een buffe gast.

19 kg droge spiermassa :roflol:

Melcher wat ben jij een NOOB :roflol:

In 10 weken, niet te vergeten :roflol: Die AAS kwam zeker van de makers van Endo-Shit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven