Curtis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whahhahah je vind ook altijd wel wat om me ongelijk te geven he... ik gebruik altijd cellmass
CellMass bevat de revolutionaire doorbraak CEM3 (Creatine Ethyl Ester Malaat). Het nieuwste Massa Monster van alle Creatine producten. Je lichaam heeft nog nooit de echte hard makende werking van Glutamine en de echte explosieve werking van Creatine ervaren… tot nu!
Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, GEEN VOCHT VASTHOUDEN, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine….

) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen... is 4 kilo niet wat weinig
... jij doet net alsof annabolen bijna niks doen... want 4 kilo is niet zoveel voor kuren vind ik..whahhahah je vind ook altijd wel wat om me ongelijk te geven he... ik gebruik altijd cellmass
CellMass bevat de revolutionaire doorbraak CEM3 (Creatine Ethyl Ester Malaat). Het nieuwste Massa Monster van alle Creatine producten. Je lichaam heeft nog nooit de echte hard makende werking van Glutamine en de echte explosieve werking van Creatine ervaren… tot nu!
Geen oplaadfase, geen nare tabletten, geen suiker, geen kramp, GEEN VOCHT VASTHOUDEN, geen resultaten die op en neer gaan zoals met ouderwetse Creatine….
jah het zal ook wel door andere dingen komen maar voor mijn gevoel grootendeels door endo-stim.... maar dat vind ik ook altijd zo vaag... nu zeg je :
Dat hou je met een stevige kuur misschien net over...
Maar alsof je met kuren maar 4 kilo droge spiermassa aankomt .. een vriend van een vriend van me ( klink beetje vaag) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen... is 4 kilo niet wat weinig
... jij doet net alsof annabolen bijna niks doen... want 4 kilo is niet zoveel voor kuren vind ik..

jah het zal ook wel door andere dingen komen maar voor mijn gevoel grootendeels door endo-stim.... maar dat vind ik ook altijd zo vaag... nu zeg je :
Maar alsof je met kuren maar 4 kilo droge spiermassa aankomt .. een vriend van een vriend van me ( klink beetje vaag) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen... is 4 kilo niet wat weinig
... jij doet net alsof annabolen bijna niks doen... want 4 kilo is niet zoveel voor kuren vind ik..
19Kg droge spiermassa in 10 wekenJe begrijpt ook dat bijna 2Kg spiermassa per week gainen onmogelijk is? 5Kg spiermassa, 8Kg vet en de rest vocht zal het wel zijn of zo. Lekker oxy-kuurtje er in en gaan.
een vriend van een vriend van me ( klink beetje vaag) maar hij heeft 10 weken gekuurd en hij is 19 kilo droge spiermassa aangekomen

![]()
Hoe meer Endo-stim hij slikt, hoe dommer zijn reply's worden![]()

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat jij niet weet wat pure droge spiermassa is.. Dat is spiermassa zonder vocht en glycogeen. Dus het pure vlees. En dan is 4 kg heel wat voor een kuur! Niemand kan 19kg droge spiermassa aanzetten. Sorry, maar je zet jezelf zo ONGELOVELIJK voor lul!
Stop jaloursheid kale, je kan het gewoon niet hebben dat je zelf een dunne ecto bent en zijn vriend een buffe gast.

En ik ben nu precies een week gestopt met creatine... maar 4/5 kilo met creatine winnen lijkt me sterk want ik heb het altijd al gebruikt... en nog nooit boven de 90kg gekomen en sinds endo-stim ben ik zelfs op 94 gekomen..

In 10 weken, niet te vergetenDie AAS kwam zeker van de makers van Endo-Shit?
deca-stim?!