Fitness Seller

Energieboost?

Misschienwel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
84kg
Vetpercentage
17%
Hey,

Ik ben op zoek naar een product waar de werking voornamelijk draait om het geven van een energieboost. Bijvoorbeeld om na een zware werkdag toch nog hard te kunnen gaan trainen, maar vooral bij het bijvoorbeeld smorgens trainen (wanneer ik gewoonlijk veel minder energie heb, zelfs t.o.v. een avond na een zware werkdag).

Ik heb al enkele deze producten opgezocht (jack3d, hard, dexaprine, ...) maar vele ervan zijn ook nog eens tegelijk een vetverbrander, zorgen voor minder eetlust, geven meer pomp, enz...

Nu deze 3 maken mij allemaal niks uit. Het belangrijkste is de energieboost (en eventueel extra kracht) maar al de rest hoeft niet voor mij :).

Ik heb ondertussen Wake The Freak geprobeerd, maar dit heeft geen effect op mij helaas, ik had het gekocht omdat het in promotie was. Ik vermoed het dat dit is omdat ik wel een regelmatig koffie-drinker ben en dus de caffeïne in de WTF minder/geen effect meer heeft op mij... Dus daarom misschien beter een product waarin het niet uitsluitend om die caffeïne draait want ik vermoed dat het dan niet zal werken?

tips zijn welkom ;)

ik heb het zelfde met PWO's maar in het begin deed Noxipro het goed bij mij werd wel steeds minder, heb nu Napalm en dat vind ik tot nu toe de beste:D

en qua crash martinnn?

Ik merkte de stimulanten na een tijdje ook niet meer. Probeer een paar weken geen koffie en pre-wo's in te nemen om je lichaam te laten herstellen. Als het goed is, zul je beter reageren op de supps na een paar weken pauze.

• Topic Starter Topic Starter
weken zonder koffie? dat kan ik me moeilijk voorstellen... Zou er geen mogelijkheid zijn om een bepaalde pwo te nemen die ook meer energie geeft maar niet noodzakelijk door de caffeïne dan? Napalm ga ik alvast eens opzoeken :)

Terug
Naar boven