MuscleMeat

Nieuws Energiedrankje met 'cokekit' te koop

en tijdje terug was er zoveel te doen over een energiedrankje dat "cocaine" noemt, mja iedereen gaat het wss snuiven en verkopen als echte cocaine

Mooi reclame. 100% approved

Ik snuif dat er een verbod aankomt, de zoveelste.

wat is dit nou weer een marketing stunt om zo echte coke legaal te kunnen shippen ofzo tussen die energy dranken?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het energiedrankje Blow, dat openlijk dweept met cocaïne, is nu ook in ons land te koop. Blow wordt verkocht als een wit poeder, met spiegeltje én bankkaart. Dat schrijft Het Laatste Nieuws.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wie het 'versnijdt' en oplost, krijgt een drankje dat 'enorm veel energie en een blij gevoel geeft'. Voor 10 euro koop je drie gram Blow. Het is samengesteld zoals andere energiedrankjes: met veel cafeïne, taurine en vitamines. 'Sinds kort kan je Blow in België en Nederland online bestellen', zegt de verdeler.

(bron : nieuwsblad)

lol, iig goed voorbeeld voor de jeugd :rolleyes:

Pfff; voor het kaartje alleen al moet je 22 EUR betalen, voor de andere spulletjes ook...

het geheel op de foto kost je makkelijk 60-80 EUR...

Zou het helpen als ik mijn caffeine rechstreeks probeer op te nemen via de slijmvliezen ?

Shitload inslaan en als echte coke verkopen:D

grappig dit, kzou het niet als echt verkopen grote kans dat je dan wordt vermoord. Maar ik ka het wel op de dam of de wallen aan die domme toeristen verkopen die nogn nooit een joint hebben gezien dus laat staan cocke

grappig dit, kzou het niet als echt verkopen grote kans dat je dan wordt vermoord. Maar ik ka het wel op de dam of de wallen aan die domme toeristen verkopen die nogn nooit een joint hebben gezien dus laat staan cocke

waarom zouden die dan coke willen, Sonny Crocket?

Thanks for the tip. Ik was al onderweg naar het Falconplein in Antwerpen.

ebay.. via die site word er niet verscheept naar nederland

te amateur achtig! op de verpakking staat een myspace site.. omg roflol

waar is dit te koop?

lijkt me wel eens leuk om te proberen als energiedrank ;)

zo, beetje vit b6 en b12, beetje caffeine en taurine, misschien een beetje dextrose, alles bij elkaar voor 3 gram zo'n 30 cent maximaal. beetje marketing en verkopen voor 10 euro

:roflol: voor de mong**l die dit koopt.

http://www.xxlnutrition.nl/home.php?sub=show_product&id=142
hier 12 euro voor 50 gram cafeine... bevalt me uitstekend.

Lijkt me niet echt moeilijk om die shit te overdosen.

haha hoe verzinnen ze het :D

Terug
Naar boven