XXL Nutrition

enkele vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
bench press 3x5
squat 3x5
deadlift 1x5

Ik denk niet dat er een universele standaard is voor conditietesten in de fitness?
Dit.

Vaak is het een submaximale test op een fiets om de VO2max te schatten.

Soms wordt darnaast ook een Functional Movement Screening gedaan en wat wegen en meten.
Voor 2 of 3 keer per week trainen zou ik per sessie alle spiergroepen samen trainen. 1 compound per spiergroep en misschien nog 1 isolatie per resp. biceps, triceps, side delts, hamstrings, kuiten.
Zoiets.

• Topic Starter Topic Starter
dacht dat we hier komen om elkaar te helpen en niet steeds te verwijten en zeggen vraag het in de sportschool

dacht dat we hier komen om elkaar te helpen en niet steeds te verwijten en zeggen vraag het in de sportschool
Je leest selectief of slecht en doet nu wel heel zielig.

Niemand kan weten wat ze in jouw sportschool doen als conditietest, behalve... de mensen in jouw sportschool. Er zijn wel degelijk suggesties gedaan wat ze zouden kunnen doen.

wat houd zo een conditietest in ,in de fitness?
Cardio waarbij je hartslag wordt gemeten en je een bepaald programma volgt (bv een trap +frequentie met een x aantal omwenteling per minuut). Aan de hand van hoe jouw lichaam reageert op het programma, weet je hoe goed of slecht je conditie is.

En hoe zit dat voor kracht kwa gewicht per set

Wat Bedoel je is grotendeels het zelfde

En hoe zit dat voor kracht kwa gewicht per set
Ik neem aan dat je het nu over krachttraining hebt. Stel je doet deze week 3 setjes van 5 herhalingen met 20kg met bankdrukken, probeer dan de volgende training 3x5x22,5.

Misschien is het handig als je een keer met iemand gaat trainen die al wat langer traint of dat je een personal trainer inhuurt de eerste paar weken. En kijk ook bij de sticky's op dit forum en gebruik google/youtube om wat meer informatie te vinden. Zoek bijvoorbeeld op google naar 'starting strength'. Dat is een goed programma om mee te beginnen. Het is wel belangrijk dat je uitvoering goed is dus laat iemand naar je uitvoering kijken.

Bro dit is de grootste troll op het forum. Of hij is echt niet helemaal 100%

7t16ge.jpg

Duidelijker je vraag formuleren.

Ik ben ook geen ster, maar ik begin meer en meer te begrijpen waarom ze op de basisschool lezen, schrijven en rekenen zo belangrijk vinden..... ( en die ouders maar roepen dat dat niet belangrijk is.....mijn kind heeft andere kwaliteiten :D )

• Like
Waarderingen: BB_
Sommige mensen krijgen de taal gewoon niet helemaal onder de knie. Soms is dat zo omdat ze de aanleg daarvoor simpelweg niet hebben. Dan krijgt zo iemand dus z'n hele leven gezeik over z'n spelling en zinsopbouw terwijl die misschien wel meer z'n best doet dan jij en ik. Je zou eens moeten opzoeken hoeveel mensen er in Nederland laaggeletterd of analfabeet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven