- Waardering
- 104
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit.Ik denk niet dat er een universele standaard is voor conditietesten in de fitness?
Zoiets.Voor 2 of 3 keer per week trainen zou ik per sessie alle spiergroepen samen trainen. 1 compound per spiergroep en misschien nog 1 isolatie per resp. biceps, triceps, side delts, hamstrings, kuiten.
Nu reageer je weer niet geheel inhoudelijk. Boehooe.@HB89 de reacties van sommige hier al gelezen. Daar door
1: vraag het in de fitness/sportschool.wat houd zo een conditietest in ,in de fitness?
Welke spieren samen trainen bij 2 of 3 x week gaan?
Ben 50j m75 65kg en heb wel al een sixpack zonder aanspannen
Verkeerd gedachtdacht dat we hier komen om elkaar te helpen en niet steeds te verwijten en zeggen vraag het in de sportschool
Je leest selectief of slecht en doet nu wel heel zielig.dacht dat we hier komen om elkaar te helpen en niet steeds te verwijten en zeggen vraag het in de sportschool
Cardio waarbij je hartslag wordt gemeten en je een bepaald programma volgt (bv een trap +frequentie met een x aantal omwenteling per minuut). Aan de hand van hoe jouw lichaam reageert op het programma, weet je hoe goed of slecht je conditie is.
Venkel en wortel!
En hoe zit dat met duidelijk vragen stellen?
Dat werkt grotendeels hetzelfde.
Dat die vraag om dezelfde redenen niet zonder meer te beantwoorden is, net als je eerste vraag.
Ik neem aan dat je het nu over krachttraining hebt. Stel je doet deze week 3 setjes van 5 herhalingen met 20kg met bankdrukken, probeer dan de volgende training 3x5x22,5.
als je OP wat meer info bevat kan er beter geholpen worden. Ik zou echt niet weten over welke fitnesstest jij het hebtdacht dat we hier komen om elkaar te helpen en niet steeds te verwijten en zeggen vraag het in de sportschool