Fitness Seller

enkele vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dyslect voel ik met mensen mee die er moeite mee hebben en hun best doen, ik veroordeel mensen die er met de pet naar gooien. Het verschil spot je meestal wel. Niks mis mee toch?
'ik ben gewoon zo' ook zo'n dooddoener en helemaal als het uit de mond komt van iemand die zijn best niet doet. Wel zeuren maar er weinig of niks aan doen ;)
Ben toch benieuwd hoe je in deze dat verschil hebt gespot? Als ik zo door zijn postgeschiedenis scroll, lees ik vooral berichten van iemand die het steeds opnieuw wel probeert maar in zijn uppie niet voor elkaar krijgt. Geen idee wat hem weerhoudt, misschien snel overweldigd of ziet hij door de bomen het bos niet meer ofzo. Maar dat met de per ernaar gooien haal ik er niet uit.

• Topic Starter Topic Starter
Moest ik zelf weten wat voor fitness test ze doen dan zou ik het niet hoeven te vragen

Moest ik zelf weten wat voor fitness test ze doen dan zou ik het niet hoeven te vragen
Er zijn verschillende soorten en manieren voor een fitnesstest.

Vraag het ze in je sportschool!

Zij zijn de enigen die het je met zekerheid kunnen vertellen. Voor ons is het ook raden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Loca
Intelligentie is voor een groot gedeelte aangeboren, dusja mensen die minder slim zijn mogen wat mij betreft zeuren dat ze er weinig of niks aan kunnen doen. Ik weet niet of je met dyslexie je je goed kan verplaatsen in mensen die wat minder begaafd zijn. Ik weet niet of er een correlatie is tussen minder begaafd zijn en dyslexie maar weet wel dat zo'n 1 op de 10 mensen een iq heeft van 80 of lager. Voor hen kan communiceren op zo'n forum als dit wat lastig zijn. Ik zeg niet dat TS dit heeft. Maar minder begaafd zijn heeft vrij weinig te maken met je best wel of niet doen.
Je bent aan het konten draaien. Nu begin je over intelligentie, maar eerder over analfabeten en laaggeletterden, wat is daar de correlatie tussen dan? De correlatie tussen dyslexie en laaggeletterd zijn is best oke toch? Beiden met taal te maken.

Effort is het punt wat ik maak. Je kunt nog zo'n laag iq hebben, de effort spot je in een conversatie binnen no time. In TS zijn geval, de moeite die hij neemt om te reageren en punten uit te leggen. Daarnaast kun je met effort altijd een niveau bereiken wat acceptabel is, zelfs met een laag IQ.

Een weetje voor jou, wist je dat minder begaafden graag aan dezelfde eisen willen voldoen als mensen met een hoger IQ niveau? Dan worden ze serieuzer genomen en worden ze uiteindelijk beter dan door mensen die allemaal wel zeggen dat het 'goed zo is'. Die willen helemaal niet die aai over de bol omdat het wel 'goed zo is'. Althans dat is mijn ervaring binnen werk wat ik gedaan heb en begeleiders die ik geregeld sprak.

Prima hoor dat jij bent van het accepteren en dogmatisch zijn, ik ben meer van het geen genoegen nemen en beste in jezelf naar boven halen.

Je bent aan het konten draaien. Nu begin je over intelligentie, maar eerder over analfabeten en laaggeletterden, wat is daar de correlatie tussen dan? De correlatie tussen dyslexie en laaggeletterd zijn is best oke toch? Beiden met taal te maken.

Effort is het punt wat ik maak. Je kunt nog zo'n laag iq hebben, de effort spot je in een conversatie binnen no time. In TS zijn geval, de moeite die hij neemt om te reageren en punten uit te leggen. Daarnaast kun je met effort altijd een niveau bereiken wat acceptabel is, zelfs met een laag IQ.

Een weetje voor jou, wist je dat minder begaafden graag aan dezelfde eisen willen voldoen als mensen met een hoger IQ niveau? Dan worden ze serieuzer genomen en worden ze uiteindelijk beter dan door mensen die allemaal wel zeggen dat het 'goed zo is'. Die willen helemaal niet die aai over de bol omdat het wel 'goed zo is'. Althans dat is mijn ervaring binnen werk wat ik gedaan heb en begeleiders die ik geregeld sprak.

Prima hoor dat jij bent van het accepteren en dogmatisch zijn, ik ben meer van het geen genoegen nemen en beste in jezelf naar boven halen.
Klopt niks van wat je zegt over intelligentie. Geen tijd en zin verder om erop te reageren.

Als ik studenten vroeg of ze wilden weten hoe "het"" werkelijk zat (bijvoorbeeld statistische significantie bij het uitvoeren van verschillende toetsen op 1 populatie), kreeg ik anders altijd een negatieve reactie

Als ik studenten vroeg of ze wilden weten hoe "het"" werkelijk zat (bijvoorbeeld statistische significantie bij het uitvoeren van verschillende toetsen op 1 populatie), kreeg ik anders altijd een negatieve reactie
Krijg jij überhaupt wel eens positieve reacties van anderen dan jezelf? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven