AndroidHealthClinic

enkele vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige mensen krijgen de taal gewoon niet helemaal onder de knie. Soms is dat zo omdat ze de aanleg daarvoor simpelweg niet hebben. Dan krijgt zo iemand dus z'n hele leven gezeik over z'n spelling en zinsopbouw terwijl die misschien wel meer z'n best doet dan jij en ik. Je zou eens moeten opzoeken hoeveel mensen er in Nederland laaggeletterd of analfabeet zijn.
Denk dat hij uit België komt, maar toch zijn er zat Belgen hier die je wel kunt begrijpen. soms met een omweg.

Als iemand niet zegt om welke test het gaat is een topic vrij nutteloos, dat kan hij vragen in de gym die het afneemt. adhv kun je gericht gaan trainen om dit te verbeteren.
wij zijn niet helderziend !! (al lijkt het bij mij wel vaak zo) :D

Bro dit is de grootste troll op het forum. Of hij is echt niet helemaal 100%

7t16ge.jpg
Iemand afreken op dat hij een beetje simpel is, is echt niet oke.

Sommige mensen krijgen de taal gewoon niet helemaal onder de knie. Soms is dat zo omdat ze de aanleg daarvoor simpelweg niet hebben. Dan krijgt zo iemand dus z'n hele leven gezeik over z'n spelling en zinsopbouw terwijl die misschien wel meer z'n best doet dan jij en ik. Je zou eens moeten opzoeken hoeveel mensen er in Nederland laaggeletterd of analfabeet zijn.
Hier op het forum is gezeik over spelling zelden iets anders dan:
1. Het is grappig; en/of,
2. Het zijn taalnazi's en spellingstasi onder elkaar.

OP stelt vragen die niet te beantwoorden lijken en is beledigd als hem dat wordt verteld, terwijl hij ook suggesties krijgt wat het zou kunnen zijn.

Denk dat hij uit België komt, maar toch zijn er zat Belgen hier die je wel kunt begrijpen. soms met een omweg.
Misschien moet je iets aan je algemeen Nederlands doen als je Vlamingen moeilijk begrijpt ? :laugh:
Tenzij ze uit Limburg of West-Vlaanderen komen. Dan is het normaal dat je ze niet verstaat. Wij verstaan die mensen ook niet. :cool:

Misschien moet je iets aan je algemeen Nederlands doen als je Vlamingen moeilijk begrijpt ? :laugh:
Tenzij ze uit Limburg of West-Vlaanderen komen. Dan is het normaal dat je ze niet verstaat. Wij verstaan die mensen ook niet. :cool:
Begreep je mijn reactie wel ?
:roflol:

Verstaan en begrijpen is ook zo'n dingetje.

Nou, als hij daadwerkelijk een Belg is. :thinking:
Ik kwam een keer in een motorzaak (in Nederland) en aan de balie stond een Belg zijn verhaal te doen: hij was gevallen en wist (edit: daarbij) nog net op tijd zijn helm af te gooien...er heerste een ongemakkelijke stilte.

Laatst bewerkt:
Ik kwam een keer in een motorzaak (in Nederland) en aan de balie stond een Belg zijn verhaal te doen: hij was gevallen en wist nog net op tijd zijn helm af te gooien...er heerste een ongemakkelijke stilte.
Ik versta wat je schrijft maar ik begrijp het niet :D. Heeft hij al vallend zijn helm uit gedaan ? Wil ik toch wel es iemand zien doen ???
't Is toch zeker dat je zijn verhaal goed verstaan hebt ? :roflol:

Ik versta wat je schrijft maar ik begrijp het niet :D. Heeft hij al vallend zijn helm uit gedaan ? Wil ik toch wel es iemand zien doen ???
't Is toch zeker dat je zijn verhaal goed verstaan hebt ? :roflol:
Wij classici (edit: pluralis modestiae) proberen zo beknopt mogelijk te zijn ("brevitas") en verlangen daarbij wat meer dan gemiddelde intelligentie van de lezer.

Als dyslect voel ik met mensen mee die er moeite mee hebben en hun best doen, ik veroordeel mensen die er met de pet naar gooien. Het verschil spot je meestal wel. Niks mis mee toch?
'ik ben gewoon zo' ook zo'n dooddoener en helemaal als het uit de mond komt van iemand die zijn best niet doet. Wel zeuren maar er weinig of niks aan doen ;)

Als dyslect voel ik met mensen mee die er moeite mee hebben en hun best doen, ik veroordeel mensen die er met de pet naar gooien. Het verschil spot je meestal wel. Niks mis mee toch?
'ik ben gewoon zo' ook zo'n dooddoener en helemaal als het uit de mond komt van iemand die zijn best niet doet. Wel zeuren maar er weinig of niks aan doen ;)
Intelligentie is voor een groot gedeelte aangeboren, dusja mensen die minder slim zijn mogen wat mij betreft zeuren dat ze er weinig of niks aan kunnen doen. Ik weet niet of je met dyslexie je je goed kan verplaatsen in mensen die wat minder begaafd zijn. Ik weet niet of er een correlatie is tussen minder begaafd zijn en dyslexie maar weet wel dat zo'n 1 op de 10 mensen een iq heeft van 80 of lager. Voor hen kan communiceren op zo'n forum als dit wat lastig zijn. Ik zeg niet dat TS dit heeft. Maar minder begaafd zijn heeft vrij weinig te maken met je best wel of niet doen.

Wij classici (edit: pluralis modestiae) proberen zo beknopt mogelijk te zijn ("brevitas") en verlangen daarbij wat meer dan gemiddelde intelligentie van de lezer.
Brevitas vereist veelal juist meer van de schrijver.

In het algemeen geldt dat als iemand op het forum niet het antwoord krijgt wat hij wil horen:
1. Het is niet de juiste vraag; en/of
2. Het is eigenlijk geen vraag;
3. Er mist informatie;
4. Het is, of voelt als, vrijdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven