AndroidHealthClinic

Enquete; Meest Roffe Superdude van 2008

Peiling Peiling Zie eerste post voor kandidaten

Hoe kom je aan die collectie man, zitten echt zieke tussen niet te geloven ahahahaha.

Sturen jullie de winnaars wel een berichtje via hyves ofzo?:evil2::devil:

7, 17, 21, 22

17 is zelfs gay dus die wint denk...

vooral die wannabe breezers zijn echt triest, ze doen zo hun best met kleding en zonnebril en hun haar en het blijven echt super lelijke gasten, niet dat de andere gasten knap zijn maar ze scoren wel chicks.

Zoals 21 of dat gastie rechtsonder op 23

omfg!!!ik kan niet kiezen:roflol:

Ik ga voor nr 8. Typisch gepest jongetje die z'n toevlucht zoekt in de groeiende rage genaamd superdude/wigger/mocro/negert.... Jammer het had zo'n goeie bber kunnen worden.

Ik ga voor nr 8. Typisch gepest jongetje die z'n toevlucht zoekt in de groeiende rage genaamd superdude/wigger/mocro/negert.... Jammer het had zo'n goeie bber kunnen worden.

Wie is dat in je avatar ? Kan jij niet zijn als ik kijk naar je latspread van september...

Ik vind het allemaal kansloze kk debielen, dus ik kan niet stemmen.

ztcf8g.jpg

Moet je kijken wat een raar lichaam die gast heeft, hij is ook echt niet breed ofzo, zijn borst is van de een naar de andere kant bijna net zo breed als zijn hoofd, volgens mij is hij zonder dat opgepopte echt een dun scharminkel.

Ik vind deze foto's ook wel erg roff

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is dat pat21 niet?

ze verdienen alle 25 een stem
mooie collectie Loo :roflol:

Baas Onur Turko is er wel niet bij :(

17. en gadverdamme zeg :gay:

18 man :eek: zijn kop is precies gesmolten plastic :p
en 25 echt kansloos die gast, wat een playa :roflol:

Ik mis baas ?

Wie is dat in je avatar ? Kan jij niet zijn als ik kijk naar je latspread van september...
Haha lol toch wel maat. Doordat de foto kleiner is lijk ik veel gespierder maar op ware grootte zie je niet veel verschil met de lat spread van sept.

Terug
Naar boven