XXL Nutrition

Epic wijf was epic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom heb ik het helemaal gelezen?:(

Als die pic echt is, ben je nog dommer dan ik al dacht na het lezen van de op.

Taalniveau van een 10-jarige.

Ik zie 'kk' in ts post staan. Rode kaart!

en nu?

Laatst bewerkt:
Over de inhoud van het gesprek ga ik me niet uitspreken, want ik ken veel verstandige mensen die net hetzelfde denken. (Dat is nu eenmaal een idee dat leeft bij mensen die niets met krachttraining te maken hebben.) Maar op basis van haar spelling denk ik echt wel dat ze ****ing retarded is, damn.

Paas haar msn maar aan de beesten hier, die zijn vast niet zo dom om met een chick over whey en AAS te gaan lullen ;)

Gesprek op niveau. Wat doe je jezelf aan man :D

OP is a fag

Wanneer ga je de nude pics posten?

waarom domme pinda:(?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Damn als ik haar moeder was, en deze foto op het internet zou zien had ze een maand huisarrest gehad zonder pc en een dieet op water en brood!
Hoerrrrrr
is het eerste waar ik aan dacht bij het zien dan deze foto. Damn, deze hoort thuis in het breezersletjestopic!

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer ga je de nude pics posten?
Zit er nu niet meer in, volgende sl*t misschien.
Was verdomd veel werk voor die 3x coïtus.
Heb jij ooit is aan moeten h**ren hoe je aura eruit ziet en waar je allemaal goed in bent :roflol:
Damn als ik haar moeder was, en deze foto op het internet zou zien had ze een maand huisarrest gehad zonder pc en een dieet op water en brood!
Hoerrrrrr
is het eerste waar ik aan dacht bij het zien dan deze foto. Damn, deze hoort thuis in het breezersletjestopic!
Ze was ook niet zo moeilijk bed in te krijgen alleen het onderhouden werd me ook teveel. Eerste gesprek dat ik met haar ging het op een gegeven moment al over dat ze me een lapdance wou geven wtf :roflol:

Ik bespeur enige jaloezie geloof ik (Oh Oh Iris)

Hoerrrrrr
??? u mad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven