- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 karma
Jouw toekomstige dochters zullen in burka over straat gaan?Damn als ik haar moeder was, en deze foto op het internet zou zien had ze een maand huisarrest gehad zonder pc en een dieet op water en brood!is het eerste waar ik aan dacht bij het zien dan deze foto. Damn, deze hoort thuis in het breezersletjestopic!Hoerrrrrr
Nee die klopt niet man
Geen idee zei het eigenlijk zomaar, vanaf dat stuk dat ik zei dat ik aas ging spuiten was ik gewoon aan het kloten.wtf, fail van jou om over whey enzo te beginnen :s waarom?
Ik heb al ruim 2 jaar een vriendin en als ik het over 'aas' of over 'whey' heb, weet ik zeker dat ze inneens niet weet wat dat is... Interesseer die wijven geen bal hoor. En is totaal niet stoer ook![]()

Geen idee zei het eigenlijk zomaar, vanaf dat stuk dat ik zei dat ik aas ging spuiten was ik gewoon aan het kloten.
Als ze net zo praat als typt, vind ik het niet zo gek

Als ze net zo praat als typt, vind ik het niet zo gek![]()

Ja had er ook al genoeg van, zoek wel een ander nu.Het enige nut van dat soort meisjes is nken, want een goed gesprek kun je er niet mee voeren. Is dat klaar, dan afvoeren die handel. Geen relatiemateriaal, dit.
, kijk hoe nice ze isja had er ook al genoeg van, zoek wel een ander nu.
Niet echt had er gewoon genoeg van.keiharde confirm dat jij.... nvm
hahahahah, kijk hoe nice ze is
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------
u mad brah?