AndroidHealthClinic

Epic wijf was epic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Momenteel bekijken: 36 gebruiker(s) (24 leden en 12 gasten) dit topic
jimbooo, A J D L, AnverzMuscle, BlaRock, Druton, Eddine, Grote ecto, Grote Knul, j3330, Jobbe, kamikaza, Martijn826, mhl92, mikeo26, Misterw00t, PatrickvH, Rah Rah Man, Ratatat, Ruud0111, spitfire01, Twistofchaos, vergil

0619601607

Damn als ik haar moeder was, en deze foto op het internet zou zien had ze een maand huisarrest gehad zonder pc en een dieet op water en brood!
Hoerrrrrr
is het eerste waar ik aan dacht bij het zien dan deze foto. Damn, deze hoort thuis in het breezersletjestopic!
Jouw toekomstige dochters zullen in burka over straat gaan?

wtf, fail van jou om over whey enzo te beginnen :s waarom?

Ik heb al ruim 2 jaar een vriendin en als ik het over 'aas' of over 'whey' heb, weet ik zeker dat ze inneens niet weet wat dat is... Interesseer die wijven geen bal hoor. En is totaal niet stoer ook :)

zo een grietje laat je toch niet gaan...

• Topic Starter Topic Starter
wtf, fail van jou om over whey enzo te beginnen :s waarom?

Ik heb al ruim 2 jaar een vriendin en als ik het over 'aas' of over 'whey' heb, weet ik zeker dat ze inneens niet weet wat dat is... Interesseer die wijven geen bal hoor. En is totaal niet stoer ook :)
Geen idee zei het eigenlijk zomaar, vanaf dat stuk dat ik zei dat ik aas ging spuiten was ik gewoon aan het kloten.

Pm dr msn please, ziet er neukbaar uit! :cool:

Wat een slap geouwehoer zeg.

En kijk alle wanhopige mannetjes hier weer een kans zien :roflol:
Als ze een pikkie van 15 wil, wil ze mij ook wel huhuhuhuh.

Ze heeft gelijk. Whey is overrated. Eiwitten halen uit echte voeding levert ook meer aminozuren op. Tenzij je misschien een prof bent, anders is whey pure geldverspilling. Pakt flameshield! Kom u maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven