Fitness Seller

Epistane Cycle advies

6 kilo is zeker wel haalbaar ik zal er niet vanuit gaan maar alles kan als je er maar alles voor doet ik zit nu in week 4(van de 6) en ben al 6 kilo aangekomen (en nee mijn bf is niet gestegen)

Ja maar ze spreken hier over NA de pct, je gaat toch niet alles kunnen behouden.

Who knows...;)

ja

Heb ook een epistane cycle gedaan (4 weken) met nolva als nakuur, heb niets verloren...

Ik weet dat veel mensen een OTC nakuur gebruiken na epistane en dat gaat meestal nog best wel goed (bij korte, niet te hoog gedoseerde kuur natuurlijk).
Maar als je nolva (met wat geluk zelfs goedkoper) kunt verkrijgen of je hebt het al liggen dan lijkt me de keuze wel duidelijk, met nolva herstel je sowieso sneller...

Dankje voor de uitleg. Dan ga ik het ook zo doen met nolva. Lijkt me toch stukken veiliger & logischer. Bij een steroid moet je met nolva nakuren, einde discussie denk ik bij mezelf. Ik vind het trouwens opzienbarend dat u echt NIETS van de gewonnen spiermassa bent verloren.

Btw : Ik vind géén logs van gebruikers die een grotere cycle doen. bv. 6 weken ( 1,5 potje epistane) of 8 weken (2 potjes epistane).

Waarom is dit volgens jullie?

-> gains zullen dan toch een stukje hoger liggen mits iets hogere dosis naar de laatste 2 weken toe (bv 50 ipv 40) ?

Als je nolva achter de hand hebt lijkt me dit doenbaar.
Of ga ik hier de mist in met mijn stelling? Is er dan té veel 'shutdown' , leverschade e.d. misschien? " Overdaad schaadt hé"

groetjes van een leergierige naturel

6 kilo is wel mogelijk ik ben van 74 na 80 gegaan in 4 en halve week!!

moet wel zeggen dat ik me voeding super in orde had elke dag logs bijgehouden en 4 keer in de week knallen alsof me leven er van af hing met me trainingsmaat.

nu zit ik op 78, 78,5 varieert een beetje ma eet wel nu op onderhoud dus wordt weer droger beetje bij beetje. me lichaam is wel op nu na het zware trainen dus volgende week even rust.

voor de rest weinig sides beetje backpumps en acne klein beetje.

ziet er verder goed uit kerel. tis geweldig spul you're gonna like it

heb je een link van je log? Wil die doorlezen maar vind deze niet.
Btw goed bezig doe zo voort ! groetjes

• Topic Starter Topic Starter
Nou, de bestelling is gedaan, ik verwacht (mits alles optijd binnen is) maandag de 27ste te beginnen met mijn kuur.

Ik zal een log gaan bijhouden.

Overigens heb ik besloten na overleg met mijn personal trainer (geen fitnessfreak, echte hardcore builder) om voor mijn eerste kuur niet hoger te gaan dan 30mg. Dit om meerdere redenen, ten eerste op 30mg voorkom je shutdown, en ten tweede, 5 weken op 30 geeft vrijwel zeker hetzelfde resultaat als 4 weken op 40/50, zeker voor je eerste kuur.

Heb er ontzettend zin in, bedankt voor al het advies!

Nou, de bestelling is gedaan, ik verwacht (mits alles optijd binnen is) maandag de 27ste te beginnen met mijn kuur.

Ik zal een log gaan bijhouden.

Overigens heb ik besloten na overleg met mijn personal trainer (geen fitnessfreak, echte hardcore builder) om voor mijn eerste kuur niet hoger te gaan dan 30mg. Dit om meerdere redenen, ten eerste op 30mg voorkom je shutdown, en ten tweede, 5 weken op 30 geeft vrijwel zeker hetzelfde resultaat als 4 weken op 40/50, zeker voor je eerste kuur.

Heb er ontzettend zin in, bedankt voor al het advies!

Hoe kom je aan het dik gedrukte gedeelte? dit kan je toch helemaal niet met zekerheid zeggen, alleen dat de kans kleiner wordt misschien. Verder reageert ieder lichaam anders...

En hoe gaat je cycle er nu uitzien en je PCT?

Hoe kom je aan het dik gedrukte gedeelte? dit kan je toch helemaal niet met zekerheid zeggen, alleen dat de kans kleiner wordt misschien. Verder reageert ieder lichaam anders...

En hoe gaat je cycle er nu uitzien en je PCT?

De kans op shutdown is ontzettend minimaal op 30mg max, zelfs op 40mg is die kans klein, pas op 50/60mg loop je echt een noemenswaardig risico.

Dit word nu mijn cycle:

10/10/10/20/20/20/20
20/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30

Een voor osn ongebruikelijke cycle, maar in Amerika is dit een populaire cycle, weinig risico's en vergelijkbare resultaten als een 4 weken kuur die doorgaat naar 40mg.

PCT begint vanaf de eerste dag na mijn cycle, alvolgt;

Week 1: 4caps Nolvedex XT p/dag
Week 2: 4caps Nolvedex XT p/dag
Week 3: 2 caps Nolvedex XT p/dag + 3 caps Reduce XT p/dag
Week 4: 2 caps Nolvedex XT p/dag + 4 caps Reduce XT p/dag
Week 5: 1 cap Nolvedex XT p/dag + 4 caps Reduce XT p/dag
Week 6: 2 caps Reduce XT p/dag

Tijdens de kuur gebruik ik Taurine en Milk Thisle.

Ziet er netjes uit.
maar die PCT is het nodig om die zo uitgebreid te doen met nolva? Nolva is best zwaar en gebruik je toch meestal als je systeem plat heeft gelegen....wat in alle waarschijnlijkheid bij deze cycle niet zal gebeuren...

of neem je het zekeren voor het onzekere:)

Ik weet niet hoe andere hierover denken?

Ziet er netjes uit.
maar die PCT is het nodig om die zo uitgebreid te doen met nolva? Nolva is best zwaar en gebruik je toch meestal als je systeem plat heeft gelegen....wat in alle waarschijnlijkheid bij deze cycle niet zal gebeuren...

't is nolvedex xt niet nolva

****, sorry jongens.. niet goed gelezen excuses

Ziet er netjes uit.

Nee u leest het verkeerd.

Hij gebruikt als PCT NOVEDEX XT , dat is een legale pct / testobooster van gaspari.
Kan je vergelijken met 6 oxo..

groetjes

Nou, das dan weer mooi K*T!
Cheapsupplements.co.uk heeft sinds vandaag geen epistane meer in stock.

Ik heb me helemaal leip gezocht naar een andere winkel, en uiteindelijk een veel mooiere cycle uitgezocht en besteld. :)

Geavanceerdere cycle, maar wel een completere nakuur.

Epistane/Trenadrol stacked cycle

EPI:

10/10/10/20/20/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30

TRENA:
30/30/30/60/60/90/90
90/90/90/90/90/90/90
90/90/90/90/90/90/90
90/90/90/90/90/90/90
90/90/90/90/90/90/90

PCT:

AX Hyperdrol X2 (6-bromo, 50mg per cap TEST restore)
Inhibit E (Eostroblocker)
11-Oxo (cortisolblocker)

Ale met al word het dus een zwaardere kuur, aangezien ik 2 PH/DS ga stacken, voor een beter, droger resultaat, voordeel van de Trena is dat je in die 5 weken zomaar 3% EXTRA bf kwijt kan raken, bovenop de 1,5-2% die je met Epi opzich al kwijtraakt, ideale stack dus.

Denk dat mijn nakuur ook degelijker is zo, begin met 100mg 6-Bromo per dag, wat zowiso mijn test gaat herstellen, en 11-oxo is ook zeer betrouwbaar.

Laat maar horen mannen, ik denk dat ik de eerste ben op het board met deze stack...

ik had gister hetzelfde probleem maar ben voor diesel test en ether tabs gegaan.. misschien maar beter ook epi pak ik erna wel een x

ik had gister hetzelfde probleem maar ben voor diesel test en ether tabs gegaan.. misschien maar beter ook epi pak ik erna wel een x

Waarom beter?
Als je ook maar een klein beetje op mij lijkt heb je het zwaar gehad met dure supplementen die niets of weinig doen.

Daarom ga ik voor een DS/PH, voor mij de meest logische stap tussen sups en gear in.

Je kunt ook zoeken naar Epidrol of Havoc, werkt ongeveer hetzelfde.

Ik lees hier dat je met Nolvadex je gains beter vast zou houden, maar is het risico op bijwerkingen van Nolvadex (dus NIET Novedex XT) niet groter? Ik heb gelezen dat mensen er slechter door zijn gaan zien enzo.

Ik lees hier dat je met Nolvadex je gains beter vast zou houden, maar is het risico op bijwerkingen van Nolvadex (dus NIET Novedex XT) niet groter? Ik heb gelezen dat mensen er slechter door zijn gaan zien enzo.
Heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me een fabeltje...

Ik persoonlijk ondervind geen enkele bijwerking van nolvadex...

Dankje voor de uitleg. Dan ga ik het ook zo doen met nolva. Lijkt me toch stukken veiliger & logischer. Bij een steroid moet je met nolva nakuren, einde discussie denk ik bij mezelf. Ik vind het trouwens opzienbarend dat u echt NIETS van de gewonnen spiermassa bent verloren.
Mijn PCT was 4 weken, de eerste 2 weken was ik 1kg kwijt (ws door een stomme fout van mij; te weinig gegeten omdat ik mijn eetschema van een verkeerde week had gevolgd:o). Bij start week 4 woog ik al meer dan op het einde van de cycle, na 4 weken PCT dus zelfs wat bijgekomen.

Met kracht net hetzelfde, eerste 2 weken van PCT wat minder, tijdens 4e week al meer dan on-cycle...

Btw : Ik vind géén logs van gebruikers die een grotere cycle doen. bv. 6 weken ( 1,5 potje epistane) of 8 weken (2 potjes epistane).

Waarom is dit volgens jullie?
Orale prohormonen (gemethyleerde) worden vaak kort gehouden omdat ze;

1.zeer belastend zijn voor de lever.
2.bij een korte cycle toch goede gains leveren.

Epistane kan IMO wel voor 6 weken genomen worden, mits de dosis niet te hoog ligt natuurlijk (30-50mg naargelang lichaamsgewicht), 8 weken zullen de meesten ws te veel vinden, ik persoonlijk ook...

De kans op shutdown is ontzettend minimaal op 30mg max, zelfs op 40mg is die kans klein, pas op 50/60mg loop je echt een noemenswaardig risico.

Dit word nu mijn cycle:

10/10/10/20/20/20/20
20/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30
30/30/30/30/30/30/30

Een voor osn ongebruikelijke cycle, maar in Amerika is dit een populaire cycle, weinig risico's en vergelijkbare resultaten als een 4 weken kuur die doorgaat naar 40mg.

PCT begint vanaf de eerste dag na mijn cycle, alvolgt;

Week 1: 4caps Nolvedex XT p/dag
Week 2: 4caps Nolvedex XT p/dag
Week 3: 2 caps Nolvedex XT p/dag + 3 caps Reduce XT p/dag
Week 4: 2 caps Nolvedex XT p/dag + 4 caps Reduce XT p/dag
Week 5: 1 cap Nolvedex XT p/dag + 4 caps Reduce XT p/dag
Week 6: 2 caps Reduce XT p/dag

Tijdens de kuur gebruik ik Taurine en Milk Thisle.

Ik denk dat het per persoon sterk kan verschillen maar ik ervaarde geen shutdown tijdens mijn kuur. Ik had als volgt gedoseerd: 30/30/30/50/50. M'n testikels waren niet gekrompen en ik merkte geen verschil qua libido of energie. M'n kracht daalde wel een stuk na de kuur, maar dat is normaal. Ik heb er niet zoveel massa mee gewonnen, iets van 3 á 4 kilo, maar wel alles behouden.

Heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me een fabeltje...

Ik persoonlijk ondervind geen enkele bijwerking van nolvadex...

Het is geen onzin, het staat zelfs in de bijsluiter van het medicijn Nolvadex®. Je kunt tijdens het gebruik een verslechtering van het gezichtsvermogen ervaren, en dat verdwijnt weer als je het gebruik stopt. De meeste mensen ervaren inderdaad geen bijwerkingen, maar het kan voorkomen.

En hoe weet jij dat zo zeker?
Ik geloof er niet veel van eigenlijk...

Dat mag, maar dat bewijst dat je niet zo heel veel verstand hebt van PH/DS, want dan zou je weten dan Epistanol (Epistane, Epidrol etc.) een zeer milde methyl-gebaseerde stof is, die per definitie in maar een zeer klein gebruikerspercentage voor shutdown zorgt.

Vergis je niet, er zijn BBers die Epistane cyclen met doseringen van 150mg, en nog steeds met minimale sides worden geconfronteerd.

Terug
Naar boven