Shugga
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Ok, dan ga je dit toch loggen ipv epi?
Ben zelf best wel benieuwd naar m-drol, mss iets voor in de toekomst...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dan ga je dit toch loggen ipv epi?
Ben zelf best wel benieuwd naar m-drol, mss iets voor in de toekomst...
Dus dat zou betekenen dat als je een OTCPCT kunt vinden die voor jou persoonlijk goed werkt, je medisch gezien verantwoorder te werk gaat als wanneer je SERMS gebruikt. Interresant, en motiveert mij nog meer om de oplossing te vinden in OTC.
Ik meen gelezen te hebben dat de hepatoxiciteit van SERM's wat overroepen is omdat de meeste studies het hebben over onderzoeken van maanden(borstkanker en tamoxifen...) terwijl de meeste hier nolva/clomid slechts maar een 3-4 tal weken gebruiken en ook nog aan kleinere doseringen. Dus zou ik er niet echt veel mee inzitten, misschien gewoon milk thistle(mariadistel) blijven doornemen in je PCT.
Ik meen gelezen te hebben dat de hepatoxiciteit van SERM's wat overroepen is omdat de meeste studies het hebben over onderzoeken van maanden(borstkanker en tamoxifen...) terwijl de meeste hier nolva/clomid slechts maar een 3-4 tal weken gebruiken en ook nog aan kleinere doseringen. Dus zou ik er niet echt veel mee inzitten, misschien gewoon milk thistle(mariadistel) blijven doornemen in je PCT.
Ik weet dat M-Drol een superdrol clone is ja, maar de werking is toch echt een stuk milder hoor, dat zou je ook moeten weten.
Op dit moment is M-DROL de nummer 3, sterkere DS zijn Magnadrol en Phera-Plex, beiden zijn een stuk sterker.
.
magnadrol ken ik niet dus zeg ik niks over maar ik vind t knap dat je bv phera-phlex en p-plex ook aangeeft als sterkere superdrol klonen als mdrol.
vind ik grappig want zowel p-phlex als phera-phlex zijn beidden andere compounds en geen superdrol klonen.
wellicht dat ze daarom samen met een echte supedrol kloon(zoals mdrol) gestacked worden eh.....
Ik heb het niet over een top 3 SD klonen, maar de top 3 DS/PH, welke substantie dan ook. Feit is, P-Phlex is een potenter product dan M-DROL, dat zegt de producent ook. P-phlex en Pheraplex zijn beiden ebaseerd op dezelfde stof, en volgens mij beiden even sterk.

sorry man ik las t verkeerd je hebt helemaal gelijk.
tja wat potenter betreft, is maar net je doel.
de p-family zet minder schone winst en kracht aan als sdrol en ja dan zou je kunnen zeggen dat t een serieuzere massa bulker is dan sdrol idd.
je hebt gelijk, sloppy me![]()
ja, P's zijn echt extreme bulkers, veel vocht vasthouden, bloaten totdat je der bij neervalt, maar als jee een ecto bent (ik niet dus
kan het wel ideaal zijn voor een vollere look.wrm pak je niet gewoon epistane, ipv superdrol,mdrol etc
bijwerkingen zijn gewoon stukke minder
epistane icm 6oxo,advanced is gewoon verantwoord
bij superdrol,mdrol weet ik dit niet
Shrugga, ik ga niet meer puntgewijs reageren op al je punten. Maar ik kan je wel zeggen dat je informatie op een hoop gebieden niet juist is en dat je plannen niet bepaald wijs zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat ik en andere je alleen proberen te helpen. Denk er anders minstens nog eens een maandje of 2 over na.