AndroidHealthClinic

Epistane Cycle advies

Dus dat zou betekenen dat als je een OTCPCT kunt vinden die voor jou persoonlijk goed werkt, je medisch gezien verantwoorder te werk gaat als wanneer je SERMS gebruikt. Interresant, en motiveert mij nog meer om de oplossing te vinden in OTC.

Nee, het betekend dat een hoog gedoseerde, zwaar levertoxische oral zwaar af te raden is.

SERMs zijn bewezen, OTC niet tot nauwlijks. Dat maakt SERMS essentieel voor de (essentiele) PCT.

Aangezien SERMS essentieel zijn, en ze niet samengaan met hoog gedoseerde, zwaar levertoxische middelen, moet je DAAR dus vanaf zien wil je risicos relatief laag houden.

Ik meen gelezen te hebben dat de hepatoxiciteit van SERM's wat overroepen is omdat de meeste studies het hebben over onderzoeken van maanden(borstkanker en tamoxifen...) terwijl de meeste hier nolva/clomid slechts maar een 3-4 tal weken gebruiken en ook nog aan kleinere doseringen. Dus zou ik er niet echt veel mee inzitten, misschien gewoon milk thistle(mariadistel) blijven doornemen in je PCT.

• Topic Starter Topic Starter
Ik meen gelezen te hebben dat de hepatoxiciteit van SERM's wat overroepen is omdat de meeste studies het hebben over onderzoeken van maanden(borstkanker en tamoxifen...) terwijl de meeste hier nolva/clomid slechts maar een 3-4 tal weken gebruiken en ook nog aan kleinere doseringen. Dus zou ik er niet echt veel mee inzitten, misschien gewoon milk thistle(mariadistel) blijven doornemen in je PCT.

Ik blijf zowiso mijn gehele cycle support doorslikken tijdens de PCT....

SERMS opzich zijn inderdaad maar relatief mild voor de lever. Maar het is nogal een verschil op een begint met een gezonde lever of eentje die net te leiden heeft gehad van een zware oral kuur waar je dan nog een schepje bovenop doet.

Overigens verhogen leverbeschermers ook de afbraak van de anabool, dan kan je net zo goed een mildere oral nemen.

Ben jij trouwens dezelfde DR P vanop bb.com?

Ik weet dat M-Drol een superdrol clone is ja, maar de werking is toch echt een stuk milder hoor, dat zou je ook moeten weten.
Op dit moment is M-DROL de nummer 3, sterkere DS zijn Magnadrol en Phera-Plex, beiden zijn een stuk sterker.
.

magnadrol ken ik niet dus zeg ik niks over maar ik vind t knap dat je bv phera-phlex en p-plex ook aangeeft als sterkere superdrol klonen als mdrol.

vind ik grappig want zowel p-phlex als phera-phlex zijn beidden andere compounds en geen superdrol klonen en dus zijn ook de werkingen anders.

wellicht dat ze daarom samen met een echte supedrol kloon(zoals mdrol) gestacked worden eh.....

magnadrol ken ik niet dus zeg ik niks over maar ik vind t knap dat je bv phera-phlex en p-plex ook aangeeft als sterkere superdrol klonen als mdrol.

vind ik grappig want zowel p-phlex als phera-phlex zijn beidden andere compounds en geen superdrol klonen.

wellicht dat ze daarom samen met een echte supedrol kloon(zoals mdrol) gestacked worden eh.....

Ik heb het niet over een top 3 SD klonen, maar de top 3 DS/PH, welke substantie dan ook. Feit is, P-Phlex is een potenter product dan M-DROL, dat zegt de producent ook. P-phlex en Pheraplex zijn beiden ebaseerd op dezelfde stof, en volgens mij beiden even sterk.

Ik heb het niet over een top 3 SD klonen, maar de top 3 DS/PH, welke substantie dan ook. Feit is, P-Phlex is een potenter product dan M-DROL, dat zegt de producent ook. P-phlex en Pheraplex zijn beiden ebaseerd op dezelfde stof, en volgens mij beiden even sterk.

sorry man ik las t verkeerd je hebt helemaal gelijk.

tja wat potenter betreft, is maar net je doel.
de p-family zet minder schone winst en kracht aan als sdrol en ja dan zou je kunnen zeggen dat t een serieuzere massa bulker is dan sdrol idd.

je hebt gelijk, sloppy me:)

sorry man ik las t verkeerd je hebt helemaal gelijk.

tja wat potenter betreft, is maar net je doel.
de p-family zet minder schone winst en kracht aan als sdrol en ja dan zou je kunnen zeggen dat t een serieuzere massa bulker is dan sdrol idd.

je hebt gelijk, sloppy me:)

NP :) ja, P's zijn echt extreme bulkers, veel vocht vasthouden, bloaten totdat je der bij neervalt, maar als jee een ecto bent (ik niet dus :) kan het wel ideaal zijn voor een vollere look.

Tot nu toe zie ik meer mensen met heftige sides op Pplex dan op M-DROL, maargoed, ieder lichaam is anders natuurlijk....

wrm pak je niet gewoon epistane, ipv superdrol,mdrol etc
bijwerkingen zijn gewoon stukke minder

epistane icm 6oxo,advanced is gewoon verantwoord
bij superdrol,mdrol weet ik dit niet

wrm pak je niet gewoon epistane, ipv superdrol,mdrol etc
bijwerkingen zijn gewoon stukke minder

epistane icm 6oxo,advanced is gewoon verantwoord
bij superdrol,mdrol weet ik dit niet

Omdat ik Epi als 2de cycle ga gebruiken.
Ik wil serieuze gains, en dit word mijn eerste cycle, hierna gaat het alleen maar bergafwaarts, zo werkt het.

En jij mag epi+6-oxo verantwoord vinden, er zijn heel wat mensen die daar anders over denken.

Mijn cycle zoals die nu geplant staat is heel wat verantwoordelijker dan gewoon maar ff wat epistane erin gooien en verwachten dat een potje 6-oxo het vuile werk daarna opknapt. Het maakt niet uit welke PH je gebruikt, alleen 6-oxo is GEEN pct.

Wist je dat 6-oxo een AI is onder het kopje Suicide Inhibitors? En wist je dat als jij alleen 6-oxo gebruikt voor je PCT de kans behoorlijk groot is dt je eostrogeen zo'n week of 3-4 na je PCT der ff 2 dikke t**ten uitknalt bij je? I3C is altijd nog een stuk verantwoorder dan welke AI of ATD dan ook IMO.

Shrugga, ik ga niet meer puntgewijs reageren op al je punten. Maar ik kan je wel zeggen dat je informatie op een hoop gebieden niet juist is en dat je plannen niet bepaald wijs zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat ik en andere je alleen proberen te helpen. Denk er anders minstens nog eens een maandje of 2 over na.

Shrugga, ik ga niet meer puntgewijs reageren op al je punten. Maar ik kan je wel zeggen dat je informatie op een hoop gebieden niet juist is en dat je plannen niet bepaald wijs zijn. Ik hoop dat je begrijpt dat ik en andere je alleen proberen te helpen. Denk er anders minstens nog eens een maandje of 2 over na.

Ik waardeer de bedoeling. Ik ben gewoon van mening dat OTC erg word onderschat, ik ben echt overtuigd geraakt van de kracht van deze PCT dankzij de eigenaar van de winkel waar ik dit gekocht heb. Hij heeft inmiddels 7 M-DROL kuren gedaan, tot max 30mg, en deze PCT was bij hem elke keer perfect.

Ook vertrouw ik CEL gewoon, zij maken zeer degelijke producten, iemand moet hety proberen, en zoals gezegd, ik heb nolva achter de hand...

Terug
Naar boven