AndroidHealthClinic

Epistane Cycle advies

Yup, ik denk 1 kg afgevallen tijdens pct. Ik verlies niet zo snel gewicht. Ik had wel cissus gebruikt die ook cortisol reguleert.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx, nou ben ik zeker dat ik de goede bestelling heb geplaatst.
Overigens koste de complete kuur (MDROL, lever/cycle assist, PCT) mij zo'n 96 euro, erg netjes, echt een aanrader deze winkel. Weet niet of ik een link mag plaatsen naar deze (extreme supplements UK) winkel, dus dat doe ik dan ook maar niet ;)

Voor M-drol zou ik toch een SERM overwegen.

Wat is :

OTC -> ??
IC3 -> is dit een product , legale nakuur zoals 6 oxo of advanced pct maar dan toeltreffender?
SERM -> is dit de algemene bendaming voor een zwaardere nakuur zoals nolvadex??

sorry jongens ik zie sterretjes als ik jullie posts met alle afkortingen lees hehe. Ik wil blijven volgen en veel opsteken hierover ! kan iemand een reply op geven ?

groete

Wat is :

OTC -> ??
IC3 -> is dit een product , legale nakuur zoals 6 oxo of advanced pct maar dan toeltreffender?

sorry jongens ik zie sterretjes als ik jullie posts met alle afkortingen lees hehe. Ik wil blijven volgen en veel opsteken hierover ! kan iemand een reply op geven ?

groete

:google: OTC maar eens

Wat is :

OTC -> ??

groete

OTC=Over the counter (legaal verkrijgbaar)
I3C= een van de 2 legale SERMS (de andere is DIM)
SERM= Selective Estrogen Receptor Modulator

Nolva en Clomid zijn SERMS, maar I3C is dat ook, en legaal verkrijgbaar.

Het verschil tussen 99% van de OTC PCT middelen en SERMS is dat standaard PCT middelen (AI, ATD) al het eostrogeen blokkeren, of in het geval van Suicide Inhibitors, eostrogeen 'killen' zodat die cellen niet meer kunnen regenereren.

SERMS kunnen onderscheid maken tussen 'goed' en 'slecht' eostrogeen, onderdrukken de slechte vorm, en ondersteunen de goede vorm die bevorderlijk is voor sneller herstel tijdens je PCT.

Das ff heel kort door de bocht, als je echt geinterreseerd bent in dit soort dingen adviseer ik je eens te gaan kijken bij anabolicminds.com, er is oneindig veel te leren over PH/DS en PCT.

I3C is trouwens ook een stof die je terugvindt in broccoli. Het zorgt ervoor dat oestrogeen omgezet wordt in goede oestrogeen.

OTC=Over the counter (legaal verkrijgbaar)
I3C= een van de 2 legale SERMS (de andere is DIM)
SERM= Selective Estrogen Receptor Modulator

Nolva en Clomid zijn SERMS, maar I3C is dat ook, en legaal verkrijgbaar.

Het verschil tussen 99% van de OTC PCT middelen en SERMS is dat standaard PCT middelen (AI, ATD) al het eostrogeen blokkeren, of in het geval van Suicide Inhibitors, eostrogeen 'killen' zodat die cellen niet meer kunnen regenereren.

SERMS kunnen onderscheid maken tussen 'goed' en 'slecht' eostrogeen, onderdrukken de slechte vorm, en ondersteunen de goede vorm die bevorderlijk is voor sneller herstel tijdens je PCT.

Das ff heel kort door de bocht, als je echt geinterreseerd bent in dit soort dingen adviseer ik je eens te gaan kijken bij anabolicminds.com, er is oneindig veel te leren over PH/DS en PCT.

Thanks a million Shugga. Ik ga die site bekijken. Lekker veel info nu kan ik terug volgen !! Ik ben geinteresseerd in al deze zaken.

Ookal gebruik ik niet , je leert enorm bij over hoe je testosteron werkt enzo als je die artikels leest dus is zeer interessant

grtjs

IC3 is ook een anti-androgeen. Gebaseerd op de huidige literatuur ben ik niet overtuigd dat dit middel geweldig is voor PCT.

Trans-Reseratrol ben in nog minder overtuigd van.

IC3 is ook een anti-androgeen. Gebaseerd op de huidige literatuur ben ik niet overtuigd dat dit middel geweldig is voor PCT.

Trans-Reseratrol ben in nog minder overtuigd van.

Dan zou ik wat gaan bijlezen, I3C is een stof die al door vele artsen is geprezen om zijn SERM-like werking.

Op Anabolic Minds zit een arts die onderzoek heeft gedaan onder zijn eigen patienten met I3C, met ZEER overtuigende resultaten.

Sorry, maar ik denk dat je een beetje achterloopt. (no offence) TR geef ik je gelijk in, de werking hiervan is nooit echt 100% bewezen, maar I3C heeft een uitgebreide staat van dienst en word aangeraden door diverse gediplomeerde artsen wereldwijd, waaronder zelfs mijn eigen huisarts, die mij aanraade om in de eerste instantie I3C te proberen, omdat het waarschijnlijk voldoende is, en niet de negatieve effecten van een heftige SERM als nolva met zich meebrengt.

Overigens heb ik Nolva nu wel bij de hand, mocht het nodig zijn....Heb van een zeer vriendelijk lid van een niet nader te noemen forum een goede betrouwbare source, die nog voordelig is ook.

Dan zou ik wat gaan bijlezen, I3C is een stof die al door vele artsen is geprezen om zijn SERM-like werking.

No offence taken, het is maar internet. Maar ik denk wel dat je misschien minder snel conclusies moet trekken/overtuigd zijn van je eigen gelijk (een ander kenmerk van internet ;))

Ik ontken het effect op estrogen metabolisme ook niet. I3C is een prima middel tegen borstkanker bijvoorbeeld.

Maar zoals ik al zei, het heeft ook een anti-adrogene werking. Hierdoor is het netto effect op PCT herstel moeilijk te schatten.

Tenzij je bron een goede onderbouwing/referentie heeft dat het anti-estrogene effect veel significanter is dan het anti-adrogene effect. Tot mijn weten is dit NIET bekend met de huidige literatuur en is het dus slechts speculeren. Vandaar dus dat ik stelde dat ik niet overuigd ben (niet dat het slecht is of per definitie niet kan)

No offence taken, het is maar internet. Maar ik denk wel dat je misschien minder snel conclusies moet trekken/overtuigd zijn van je eigen gelijk (een ander kenmerk van internet ;))

Ik ontken het effect op estrogen metabolisme ook niet. I3C is een prima middel tegen borstkanker bijvoorbeeld.

Maar zoals ik al zei, het heeft ook een anti-adrogene werking. Hierdoor is het netto effect op PCT herstel moeilijk te schatten.

Tenzij je bron een goede onderbouwing/referentie heeft dat het anti-estrogene effect veel significanter is dan het anti-adrogene effect. Tot mijn weten is dit NIET bekend met de huidige literatuur en is het dus slechts speculeren. Vandaar dus dat ik stelde dat ik niet overuigd ben (niet dat het slecht is of per definitie niet kan)

Ik begrijp je punt en moet je gelijk geven. Wel weet ik dat het anti-androgene effect zou worden verminderd/onderdrukt door de toevoeging van Quercitin in je PCT, de theorie hierachter weet ik overigens niet, maar dat is wat ik gelezen heb, misschien weet jij hier meer over.

Wel eens van superdrol gehoord ? SERM zoals nolvadex is nodig, dit is methyl masteron. Het meest levertoxisch wat je kunt pakken (maar dit ter zijde).

Ten eerste, denk je dat ik achterlijk ben? Ik weet wat ik ga slikken.
Ten tweede, als je wat meer had gelezen had je gezien dat ik ondertussen een bron heb voor Nolva, en dat dus ook tijdens de kuur achter de hand hou.

Ten derde, WTF heeft levertoxisch te maken met SERMS?

Ten vierde, en zeker niet laatste; Wel eens van phera-Plex gehoord? is minstens net zo toxisch als Superdrol....:rolleyes:

Ik begrijp je punt en moet je gelijk geven. Wel weet ik dat het anti-androgene effect zou worden verminderd/onderdrukt door de toevoeging van Quercitin in je PCT, de theorie hierachter weet ik overigens niet, maar dat is wat ik gelezen heb, misschien weet jij hier meer over.

Quertin is een CYP3A4 inhibitor, een enzym dat vreemde stoffen uit het lichaam verwijderd. Als gevolg hiervan zijn de effecten van quertin EXTREEM complex en moeilijk te overzien. CYP3A4 inhibitie is niet iets wat je wil wanneer je met levertoxische middelen werkt.

Nolva is ook levertoxisch, dus de combinatie van een hooggedoseerde levertoxische oral plus daarna nog eens een levertoxische SERM is niet echt een veilig recept.

Nolva is ook levertoxisch, dus de combinatie van een hooggedoseerde levertoxische oral plus daarna nog eens een levertoxische SERM is niet echt een veilig recept.

Dus dat zou betekenen dat als je een OTCPCT kunt vinden die voor jou persoonlijk goed werkt, je medisch gezien verantwoorder te werk gaat als wanneer je SERMS gebruikt. Interresant, en motiveert mij nog meer om de oplossing te vinden in OTC.

Ten eerste, denk je dat ik achterlijk ben? Ik weet wat ik ga slikken.
Ten tweede, als je wat meer had gelezen had je gezien dat ik ondertussen een bron heb voor Nolva, en dat dus ook tijdens de kuur achter de hand hou.

Ten vierde, en zeker niet laatste; Wel eens van phera-Plex gehoord? is minstens net zo toxisch als Superdrol....:rolleyes:

ik denk dat je achterlijk bent ja, succes.

Terug
Naar boven