Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

we zien wel hoe het gaat.Wat is :
OTC -> ??
IC3 -> is dit een product , legale nakuur zoals 6 oxo of advanced pct maar dan toeltreffender?
SERM -> is dit de algemene bendaming voor een zwaardere nakuur zoals nolvadex??
sorry jongens ik zie sterretjes als ik jullie posts met alle afkortingen lees hehe. Ik wil blijven volgen en veel opsteken hierover ! kan iemand een reply op geven ?
groete
OTC maar eensWat is :
OTC -> ??
IC3 -> is dit een product , legale nakuur zoals 6 oxo of advanced pct maar dan toeltreffender?
SERM -> is dit de algemene bendaming voor een zwaardere nakuur zoals nolvadex??
sorry jongens ik zie sterretjes als ik jullie posts met alle afkortingen lees hehe. Ik wil blijven volgen en veel opsteken hierover ! kan iemand een reply op geven ?
groete
OTC=Over the counter (legaal verkrijgbaar)
I3C= een van de 2 legale SERMS (de andere is DIM)
SERM= Selective Estrogen Receptor Modulator
Nolva en Clomid zijn SERMS, maar I3C is dat ook, en legaal verkrijgbaar.
Het verschil tussen 99% van de OTC PCT middelen en SERMS is dat standaard PCT middelen (AI, ATD) al het eostrogeen blokkeren, of in het geval van Suicide Inhibitors, eostrogeen 'killen' zodat die cellen niet meer kunnen regenereren.
SERMS kunnen onderscheid maken tussen 'goed' en 'slecht' eostrogeen, onderdrukken de slechte vorm, en ondersteunen de goede vorm die bevorderlijk is voor sneller herstel tijdens je PCT.
Das ff heel kort door de bocht, als je echt geinterreseerd bent in dit soort dingen adviseer ik je eens te gaan kijken bij anabolicminds.com, er is oneindig veel te leren over PH/DS en PCT.
IC3 is ook een anti-androgeen. Gebaseerd op de huidige literatuur ben ik niet overtuigd dat dit middel geweldig is voor PCT.
Trans-Reseratrol ben in nog minder overtuigd van.
Dan zou ik wat gaan bijlezen, I3C is een stof die al door vele artsen is geprezen om zijn SERM-like werking.
)No offence taken, het is maar internet. Maar ik denk wel dat je misschien minder snel conclusies moet trekken/overtuigd zijn van je eigen gelijk (een ander kenmerk van internet)
Ik ontken het effect op estrogen metabolisme ook niet. I3C is een prima middel tegen borstkanker bijvoorbeeld.
Maar zoals ik al zei, het heeft ook een anti-adrogene werking. Hierdoor is het netto effect op PCT herstel moeilijk te schatten.
Tenzij je bron een goede onderbouwing/referentie heeft dat het anti-estrogene effect veel significanter is dan het anti-adrogene effect. Tot mijn weten is dit NIET bekend met de huidige literatuur en is het dus slechts speculeren. Vandaar dus dat ik stelde dat ik niet overuigd ben (niet dat het slecht is of per definitie niet kan)
Wel eens van superdrol gehoord ? SERM zoals nolvadex is nodig, dit is methyl masteron. Het meest levertoxisch wat je kunt pakken (maar dit ter zijde).

Ik begrijp je punt en moet je gelijk geven. Wel weet ik dat het anti-androgene effect zou worden verminderd/onderdrukt door de toevoeging van Quercitin in je PCT, de theorie hierachter weet ik overigens niet, maar dat is wat ik gelezen heb, misschien weet jij hier meer over.
Ten derde, WTF heeft levertoxisch te maken met SERMS?
Nolva is ook levertoxisch, dus de combinatie van een hooggedoseerde levertoxische oral plus daarna nog eens een levertoxische SERM is niet echt een veilig recept.
Ten eerste, denk je dat ik achterlijk ben? Ik weet wat ik ga slikken.
Ten tweede, als je wat meer had gelezen had je gezien dat ik ondertussen een bron heb voor Nolva, en dat dus ook tijdens de kuur achter de hand hou.
Ten derde, WTF heeft levertoxisch te maken met SERMS?
Ten vierde, en zeker niet laatste; Wel eens van phera-Plex gehoord? is minstens net zo toxisch als Superdrol....![]()
Ok, dan ga je dit toch loggen ipv epi?Ik ga het gewoon proberen, je hebt maar 1 eerste kuur in je leven, might aswell try to nail it!