MuscleMeat

Epistane pulse cycle *hulp nodig*

Cain69

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
96kg
Vetpercentage
18%
Ik wil een low dose Epistane pulse cycle gaan doen voor 10 weken van 20mg 3x per week M/W/D

Wat ik me echter afvraag is aan gezien het een lange cycle is of het niet verstandig is om een AI alla Novedex XT OF Inhibit-E te gebruiken op me off dagen, Of is het uber houd niet verstandig om zo lang te pulsen?

Met de PCT ben ik er nog niet uit, Heb ik op meerdere site's het een en ander geprobeerd te zoeken alleen wordt ik echt over spoelt met een shitload aan mensen die me allemaal verschillende PCT's adviseren met als enige meest voorkomende PCT de van Anabolic innovations POST CYCLE SUPPORT, Die ik zowie zo ga halen maar is er niet nog iets extra's dat beter is dan POST CYCLE SUPPORT en 6-oxo?

Ik ga volgende week een bloed test uit voeren en in Februari beginnen, Zal dan wel een log bij houden.

Waarom pak je niet gewoon het schema dat Epistane zelf aangeeft om te pulsen:

No PCT (Dr.D pulse method; take only 3X per week, preferably on lifting days):

Week 1 40mg (start at 10mg first day and move up 10mg each day)
Week 2 40mg
Week 3 Off
Week 4 Off
Week 5 40mg (start at 10mg first day and move up 10mg each day)
Week 6 40mg
Week 7-8 Off

En als je die 40mg teveel bent, pak je gewoon minder. Dat voel je zelf het beste aan.

Tot slot, over Nolvadex, de meningen verschillen erg over het 'nakuren' bij Epistane. Als ik andere logs lees of mn eigen ervaring lijkt mij Nolvadex niet nodig, het is echter wel verstandig om hem achter de hand te houden.
Ik gebruik zelf als PCT, Advanced PCT van Anabolic Extreme. (meer voor de zekerheid overigens)

• Topic Starter Topic Starter
die 2 weken af hoef ik niet wil geen hormoon schomel
ik hoef ook geen high gain te krijgen, wil het gebruiken als extra support voor tijdens mij cut

Hoe bedoel je?
Het vereist iig een minimale tot geen PCT

Ik snap niet waarom mensen gaan pulsen, als je het doet doe het dan goed want nu is het alleen maar slechter voor je lichaam en je libido, ik zou hem persoonlijk gewoon pakken op 20-30-30-30of40, standaard kuurtje en werkt zeker weten goed bij de meeste mensen.

Als je echt langere tijden wilt doen moet je het gewoon doen.

w1 20
w2 20
w3 off
w4 off
w5 20
w6 20
w7 off
w8 off
w9 20
w10 20
w11tm13 nakuren met nolva
wk12 tm 15 6-oxo 300mg ed
1tm 15 liver support

Wel liver support erbij nemen en ik zou zeker weten nolvadex als nakuur doen of dan iig achter de hand houden.

Ik zelf doe

Week 1-2 Pulsen tot 40 mg
Week 3 off
Week 4-5 Pulsen tot 40 mg

Week 6 begin met Adavanced PCT

Dit is net iets zwaarder dan een Pulse cylce die Epistane aangeeft, maar lichter dan een 4 weken kuur. Ik zit namelijk aan de roaccutane sinds kort en mn leverwaardes worden regelmatig gecontrolleerd vandaar deze beslissing.
Ik heb geen nolvadex, maar mocht ik een shutdown krijgen (minimale kans) dan regel ik het wel ergens bij de huisarts ofzo.

Ik ga toch maar 8 weken pulse Cycle doen met 20mg 3x per week, Dus geen 2 weken off 2 weken on.

Op me OFF dagen zal ik Cycle support gaan gebruiken samen met I3C op me ON dagen echter geen, Aan gezien de cycle support de lage dose van Epistane te niet zal doen.

Op de on dagen ga ik echter wel het volgende nemen.
Taurine 2-4gr
Cissus 2-3gr
Potassium 1gr

Op me off dagen
I3C
Cycle support 2 scoop

PCT week 1 tm 4
Cycle support 1 scoop
Post cycle support
I3C

PCT heb ik van http://www.otcpct.com/

Dus als ik het goed begrijp ga je 8 weken aan één stuk 20mg 3x per week pakken?
Dat is pittig lijkt mij?
En geen Nolvadex ofzo?

Ik run momenteel, epistane al 1,5 week op 30mg pd. Begonnen dag 1, 10mg, 2, 20mg, en toen 30,30 etc..Gaat lekker en nog geen problemen, ook geen libido niks. Ik voel niks voor een pulse cycle maar das mijn visie. Succes. PCT BTW: Nolva 40/20/20 & Trib Test.

Epistane geeft gewoon de beste resultaten als je een cycle van 4 á 5, of misschien zelfs 6 weken doet op 30 tot 50mg per dag.

Het is naar mijn mening veel te mild om te pulsen, en zonde van het product. Maak je maar geen zorgen over je lever, als je gezond bent kun je het makkelijk aan. Onderdrukking is ook niet echt een probleem, ik ken een aantal mensen die een cycle van 5 á 6 weken hebben gedaan zonder echt onderdrukking van de eigen testosteron productie te ervaren. Zonder bloedtest kun je het uiteraard nooit geheel zeker weten, maar er was bij deze mensen geen verlaging van libido na de kuur en de testikels waren bij geen van allen gekrompen. Een nakuur met een aromatase remmer zoals 6-bromoandrostenedione of androstenetrione volstond in alle gevallen. Het is echter wel sterk aan te raden Tamoxifen (Nolvedex) aan te schaffen, mocht het wel nodig zijn om gyno te behandelen of eventueel de axis opnieuw op te starten mocht er wel sterke onderdrukking optreden.

Ik wil hier nog aan toevoegen: Mocht je er toch voor kiezen om een pulse te doen, dan is 20mg 3x per week veel te weinig. Je gaat hoogstwaarschijnlijk totaal geen gains zien op die dosering, of pas in week 5 of 6 begint er iets te gebeuren. 40mg 3x per week is toch wel een uiterst minimum.

Het probleem is Nolvadex, Kan het nergens vinden,
En die mensen die Epistane hebben gebruikt, Was dat hun eerste keer ?
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zo iets gebruik.

Maar goed jij zegt dus beter een Pulse cycle van 40 a 50mg doen.

Misschien is het wel beter als ik het in-kort op 6 weken en dan de volgende dosis ga nemen.

wk 1 10-20-20
wk 2 30-30-30
wk 3 30-30-30
wk 4 40-40-40
wk 5 40-40-40
wk 6 40-40-40

Ik zal dan tijdens me off dagen PCS extra nemen
Het zal er nu dan zo uit gaan zien
On Cycle
Post Cycle support
Cycle support 2 scoops
Taurine 2-4gr
Cissus 2-3gr
Potassium 1gr

Off Cycle
I3C
Cycle support 1 scoop
Post cycle support.

PCT week 1 tm 4
Cycle support 1 scoop
Post cycle support
I3C
ZMA

Wat vind je hier van ?

Dit toch geen Pulse, of ligt het aan mij?
Maar als je 6 weken lang zo gedoseerd gaat kuren zal je flinke gains krijgen.
De meeste pakken het maximaal 4 weken aan één stuk op maximaal 40mg, en behalen daar al vaak een goede 6kg winst mee.

Ik durf trouwens niet te zeggen wat het effect van Nolvadex is bij Epistane, onbeantwoorde vraag (ook in andere topics). Dus daar kan ik helaas niks over zeggen....alleen dat ik het zelf niet ga pakken haha.

Het probleem is Nolvadex, Kan het nergens vinden,
En die mensen die Epistane hebben gebruikt, Was dat hun eerste keer ?
Dit is voor mij de eerste keer dat ik zo iets gebruik.

Maar goed jij zegt dus beter een Pulse cycle van 40 a 50mg doen.

Misschien is het wel beter als ik het in-kort op 6 weken en dan de volgende dosis ga nemen.

wk 1 10-20-20
wk 2 30-30-30
wk 3 30-30-30
wk 4 40-40-40
wk 5 40-40-40
wk 6 40-40-40

Ik zal dan tijdens me off dagen PCS extra nemen
Het zal er nu dan zo uit gaan zien
On Cycle
Post Cycle support
Cycle support 2 scoops
Taurine 2-4gr
Cissus 2-3gr
Potassium 1gr

Off Cycle
I3C
Cycle support 1 scoop
Post cycle support.

PCT week 1 tm 4
Cycle support 1 scoop
Post cycle support
I3C
ZMA

Wat vind je hier van ?

Dit is geen pulse, neem hem gewoon 4 weken langs ed. Krijg je in alle gevallen beter resultaat.

Jurriaan, had jij nou ook Epistane gepakt?
En wat vind je van het volgende schema:

Week 1-2 Pulsen tot 40 mg
Week 3 off
Week 4-5 Pulsen tot 40 mg

Week 6 begin met Adavanced PCT

Reden:
- Minimale leverbelasting ivm Roaccutane
- Mindere Shutdown, geen nolva

Aan gezien ik hierna nog een 3kwart potje over heb, zal ik voor de zomer nog eens een 4 weken kuur gaan doen mét eventueel Nolva.

@Jurriaan ik ga liever voor kwaliteit dan kwantiteit!
En heb ook geen zin om een zwaare PCT te runnen na een 4 weken full cycle.

Zit nog het een en ander te zoeken wie weet ga ik wel een 2on2off doen maar dan gaat het er meer zo uit zien

wk 1 10-20-30
wk 2 40-40-40
wk 3 off
wk 4 off
wk 5 10-20-30
wk 6 40-40-40
wk 7 off
wk 8 off
wk 9 10-20-30
wk 10 40-40-40

Het probleem is echter dat door die 2 off weken je lichaam steeds een hormoon schommel krijgt, En dat bevalt me juist niet. Ik lees wel dat je op die dagen het best een AI kan in nemen alla Novedex XT of Inhibit-E.

waarom een pulse cycle?

als je 10 weken een pulse cycle doet krijg je misschien dezelfde resultaten als 4 weken een full cycle.

alleen dan ben je 4 weken je lichaam aan het verkloten en nu 10 weken, want door die off dagen zal je heus niet minder schade aanrichten, aangezien je ook langer doorgaat.

Betwijfel ik.
Ik denk dat je lichaam die 2 weken rust wel waardeerd :)

waarom een pulse cycle?

als je 10 weken een pulse cycle doet krijg je misschien dezelfde resultaten als 4 weken een full cycle.

alleen dan ben je 4 weken je lichaam aan het verkloten en nu 10 weken, want door die off dagen zal je heus niet minder schade aanrichten, aangezien je ook langer doorgaat.

Echt niemand maar dan ook niemand kan echt een nuttig cycle geven :P

De een zegt full, De andere zegt 2 on 2 off ik zeg 3x perweek minimal shutdown als je, Je lichaam verkloot verkloot het dan ook goed ;)

Anywayz ik heb me supps binnen moet nog wachten op me PCS die ik extra ga bestelen om op me off dagen te nemen

Haha de cycles verschillen nogal idd.
Ik de mijne aangepast en doe hem nu alsvolgt:
Week 1 Epistane 20/30/30
Week 2 Epistane 30/30/30
Week 3 Epistane 40/40/40
Week 4 Epistane 40/40/40
In afwachting gooi ik er nog 2 weken tegen aan..
Dus,
Week 5 Epistane 40/40/40
Week 6 Epistane 50/50/50

Op basis van de Epistane 'minimal shutdown cycle', van de officiele website.

Terug
Naar boven