MuscleMeat

Epistane

jurriaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Hoe groot is de kans dat als ik epistane bestel uit amerika het wordt genast door de duane? En wat is het gevolg daarvan? Het wordt in Amerika toch al Legal gezien?

Het eventueel proberen het hier te krijgen is het wel waard. Het is gemiddel 27 dollar, omgerekend naar euro's is dat niet echt veel.

Proberen? Of is het het risico niet waard?

thnx

Risico is dat je je 27 dollar + verzendkosten kwijt bent en je afstand moet doen van het product.

Volgens mij wordt er steeds strenger gecontroleerd

het probleem is juist dat het daar legal is dus ze verpakken het ook als een legal product, met mooie reclame erop , en dat ziet de duane hier ook wel

De kans dat je product uit Amerika wordt tegengehouden is idd groot ja! Bestel zo'n producten gewoon in het Verenigd Koninkrijk. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Iemand goede suggestie van een website waarvan ik kan bestellen vanuit het Verenigd Koninkrijk?

Thnx voor de reacties btw! :cool:

Zeg kerel... :rolleyes:

google: epistane + uk.

ja ik denk dat dit ook weinig zin heeft want dat moet ook door de nederlandse duane dus dan hou je het zelfde probleem lijkt mij

ja ik denk dat dit ook weinig zin heeft want dat moet ook door de nederlandse duane dus dan hou je het zelfde probleem lijkt mij
Hoezo? Het Verenigd koninkrijk is toch lid van de EU. Normaalgezien is er binnen de EU douanevrij verkeer. Soms worden er sporadische controles uitgevoerd als er vermoedens zijn over een bepaald pakje. Dus de pakkans is praktisch nihil.

Is Havoc nog legaal in de UK?

Laatst bewerkt:
waarom zou je het risico nemen om epistane te bestellen?
als je iets doet doe het dan ineens goed he, zet dan wat test

Tis wel gelijk duurder.

Ik laat zovaak uit engeland komen, nog nooit problemen gehad.

Ik heb een keer Epidrol besteld (zelfde als epistane), het pakketje was opengemaakt bij de douane en het is er gewoon doorheen gekomen.

Ik heb het trouwens nog steeds staan, ik weet niet zeker of ik het überhaupt nog wel ga gebruiken. Nog maar eens goed over nadenken....

Hoezo? Het Verenigd koninkrijk is toch lid van de EU. Normaalgezien is er binnen de EU douanevrij verkeer. Soms worden er sporadische controles uitgevoerd als er vermoedens zijn over een bepaald pakje. Dus de pakkans is praktisch nihil.

+1 Naar mijn weten worden hier alleen steekproeven uitgevoerd en is de pakkans nihil. Tenzij ze eerder van dergelijke afzenders verboden middelen hebben gevonden.

Greetz, Koen.

Ja prima site haal soms alleen me whey daar als ze een aanbieding hebben
en geen controle en dan nog epistane staat niet op de lijst verboden middelen
zou gewoon in de states bestellen

In Nederland wel, of mis ik nu iets. Anders zouden Nederlandse webshops toch ook havoc gaan verkopen ???

Terug
Naar boven