AndroidHealthClinic

Epistane

waarom beter geen no supplementen gebruiken tijdens de epi, ik was van plan om gewoon door te gaan met de nox pump van dorian yates die ik nog heb staan of is dit af te raden dan ???

voor de rest taurine drbij en bananen eten voor de backpumps en liver support, ben ik nog iets vergeten ?

alvast bedankt

Die epi is wel genoeg, bewaar die nox voor na je cycle zodat je misschien een nog groter gedeelte van de gewonnen massa kan behouden.

• Topic Starter Topic Starter
Die epi is wel genoeg, bewaar die nox voor na je cycle zodat je misschien een nog groter gedeelte van de gewonnen massa kan behouden.

Kan je na je cycle als je aan de nolva gaat al beginnen met nox producten of is het aan te raden hiermee te wachten tot je ook klaar ben met de nolva?

Kan je na je cycle als je aan de nolva gaat al beginnen met nox producten of is het aan te raden hiermee te wachten tot je ook klaar ben met de nolva?
Als het goed is kan je het gewoon samen met die nolva nemen, het gaat de werking van nolva niet tegen ofzo.

Net via de mail een lijstje van 7 leverwaardes die bij mijn vorige bloedonderzoek getest zijn. Zal ze zodra ik thuis ben posten, aangezien ik ze nu niet uit mijn inbox kan trekken ivm firewall op het werk, zodat er misschien iemand naar kan kijken en zeggen of ik wat heb aan deze waardes als zijnde pre-cycle meting

*EDIT*
Goed hierbij de leverwaardes waar ik een waarde van heb;
Alk. Fosfatase
gamm-GT
ASAT
ALAT
LD
CK
CK-MB

Iemand enig idee of ik hier iets aan heb :P

Laatst bewerkt:
(goed topic!)
Ook ik ga binnenkort een cycle doen, alleen dan pulse.

wil pct doen met 6-oxo, kan alleen geen inname schema hiervan vinden.

Heeft iemand hier ervaring mee?

greetz

Net aan de lijn gehangen en mits de uitslag nog aanwezig is krijg ik de leverwaardes van dec 08 thuis gestuurd. Die waren voor zover ik weet allemaal normaal en er zal in die tijd neem ik aan niets veranderd zijn.
Als ik begin met mijn cycle zal ik een log bijhouden en ook de beginwaardes vermelden en de waardes na 4 weken.

Ben benieuwd naar je log, je vorderingen en je leverwaarden voor en na de cycle. Wanneer ga je beginnen?

Ben benieuwd naar je log, je vorderingen en je leverwaarden voor en na de cycle. Wanneer ga je beginnen?

Is afhankelijk van of en wanneer ik de spullen binnenkrijg.

Stel nogmaals maar even deze vraag; is novedex van Gaspari een goed alternatief voor nolvadex of ook bruikbaar als pct?

Laatst bewerkt:
ja... is die novedex goed genoeg want nolvadex lijkt moeilijker om te verkrijgen

ja... is die novedex goed genoeg want nolvadex lijkt moeilijker om te verkrijgen
Novedex zou ik niet vertrouwen na een 4 weken full epi cycle... Je kunt best trouwens altijd nolva achter de hand hebben, stel dat je plots gyno krijgt ofzo, daar sta je dan met je novedex...

Novedex zou ik niet vertrouwen na een 4 weken full epi cycle... Je kunt best trouwens altijd nolva achter de hand hebben, stel dat je plots gyno krijgt ofzo, daar sta je dan met je novedex...
gyno.. wat is dat juist? en waarom zou novedex daar niet goed voor zijn?

gyno.. wat is dat juist? en waarom zou novedex daar niet goed voor zijn?
Om gyno tegen te gaan/bestrijden heb je een SERM nodig zoals nolvadex(tamoxifen citrate)/clomid (clomiphene citrate), nolvadex is beter dan clomid (voor gyno)...

Ook om je HPA axis terug op normaal te krijgen en dus je testosteron productie terug op gang te krijgen zijn SERMs veel beter dan die OTC producten zoals novedex xt...

En een PCT als:

Anabolic Extreme Advandced PCT
+
Nolvadex

?

En een PCT als:

Anabolic Extreme Advandced PCT
+
Nolvadex

?
Ik weet niet wat er in die Advanced PCT zit, maar als je nolvadex neemt moet je er IMO niet veel meer bij nemen, nolva is al grotendeels voldoende... Mss nog wat creatine, ZMA ofzo...

Na orale steroïden zou ik wel liver support tijdens PCT nemen...

advanced pct is een oestrogeen blocker / aromatase remmer, niet zo zwaar als nolva wat velen te zwaar vinden na een redelijk lichte cycle zoals epistaan. Dit en een testbooster volstaat normaal gezien wel, wil je echt 100% zekerheid dan nolva nemen natuurlijk als je eraan kan geraken

Om gyno tegen te gaan/bestrijden heb je een SERM nodig zoals nolvadex(tamoxifen citrate)/clomid (clomiphene citrate), nolvadex is beter dan clomid (voor gyno)...

Ook om je HPA axis terug op normaal te krijgen en dus je testosteron productie terug op gang te krijgen zijn SERMs veel beter dan die OTC producten zoals novedex xt...
dankje einstein

Terug
Naar boven