XXL Nutrition

Erectie problemen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dat bloed schijten, komt dat ook vaak voor ? Of is het heel abnormaal?

Dat gebeurt dus door TE harde kontseks, zoals ik reeds typte. Je moet beter lezen!

Het kan ook komen door de olie van je gear. Dat wordt afgebroken in je lichaam en soms kiest je lichaam er voor om het via de rectum te verwijderen. Dat levert dan wat bloed op. Dat duurt ongeveer zo lang als de half life van je gebruikte gear.
 
Beste,

Ik had altijd schrik om testo te kuren, mijn enige schrik was voor onvruchtbaarheid, erectieproblemen,enz..

Nu ik heb 6dagen geleden 1ste keer een EEN testo spuitje gedaan, en heb al erectie problemen... wat kan ik doen? Denk niet dat dat pyschologisch is.

Ik ben 22 jaar, train al jaren, rond de 80kg
Echt klote! Ik heb erg genoeg ook zoiets meegemaakt, alleen duurde het bij mij bijna een jaar voordat ik hem weer goed hard kreeg. Ik was in week 4 van mijn kuur en kreeg hem toen niet meer goed hard, meteen met nova begonnen en na twee maanden kreeg ik hem weer half stijf, de eikel die wilde maar niet, dit heeft nog bijna een half jaar geduurd, dus ik ben bang dat jij hier ook kans op hebt. Snel naar een dokter gaan en je goed laten controleren!
 
Echt klote! Ik heb erg genoeg ook zoiets meegemaakt, alleen duurde het bij mij bijna een jaar voordat ik hem weer goed hard kreeg. Ik was in week 4 van mijn kuur en kreeg hem toen niet meer goed hard, meteen met nova begonnen en na twee maanden kreeg ik hem weer half stijf, de eikel die wilde maar niet, dit heeft nog bijna een half jaar geduurd, dus ik ben bang dat jij hier ook kans op hebt. Snel naar een dokter gaan en je goed laten controleren!
Maar kan dat al na 1spuitje gebeuren ?
 
Ik zou een andere vriendin zoeken.
 
Makkelijker gezegd dan gedaan met een slappe pik.

Gewoon blijven zoeken totdat je een geil wijf tegen komt die je wel een stijve kan geven.
 
Zal vast wel HIV zijn door een vuile naald. Dus maar goed dat je geen erectie meer kan krijgen.
 
Uiteindelijk,...

Heb ik al jullie vriendinnen tegengekomen, en bij ze allemaal getest, ze waren content !!!
 
Ik had dat ook is normaal in week 4 wordt hij weer stijf ik raad aan door te kuren en de dosis geleidelijk aan te verhogen . En bloed schijten is op zich geen probleem dat komt doordat het bloed wat weggedrukt is door het prikken afgevoerd wordt via de darmkanalen. Daarvoor gebruik ik inlegkruisjes zodat ik geen last heb tijdens fietsen of springen ofzo.
 
Ik had dat ook is normaal in week 4 wordt hij weer stijf ik raad aan door te kuren en de dosis geleidelijk aan te verhogen . En bloed schijten is op zich geen probleem dat komt doordat het bloed wat weggedrukt is door het prikken afgevoerd wordt via de darmkanalen. Daarvoor gebruik ik inlegkruisjes zodat ik geen last heb tijdens fietsen of springen ofzo.

Is jouw piemel nu zo hard als ijzer?
 
halo ik ben een piemeldokter als je wil kan je es op kontrole komen bij me
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven