MuscleMeat

Erg kut, zwak en ziekerig voelen tijdens kuur

candyman187

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Ik heb heel slecht geslapen de laatste dagen. Ik voelde me al best wel matig de laatste 3-4 weken, maar sinds het weekend word ik elke nacht elke 1-2 uur wakker... het slecht voelen begon ongeveer met de 1e keer nemen van een AI.

Ik heb vannacht met het raam open geslapen en nog had ik het warm in bed. Ik kan soms mijn hart voelen voor het slapen. Ook hoest ik nog van het raken (+ drinken) van afgelopen zaterdag. Ik rook normaal alleen tijdens het drinken. Heb de laatste weken weinig gedronken.

Mijn bloeddruk, hartslag, en temperatuur zijn vandaag gecontroleerd door de huisarts. Ik denk niet dat lage oestrogeen zo'n sterk effect kan veroorzaken, ook omdat ik nu al 9-10 dagen geen aromasin heb genomen.

GP wil bloed testen. Ik vroeg me af ... zijn deze bloedtesten genoeg? http://i.imgur.com/VXkEGlS.png

Hoelang ben je bezig met ne kuur en wat neem je? Kan gewoon test flue zijn of door een oral
Als je er op let voel je je hart ja is normaal zeker als je net op een trap heb gelopen ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Week 7 -
alleen nog maar test 500mg per week

dbol was ik na 3 weken al mee gestopt, omdat dat ook niet echt lekker viel, voelde me toen ook vrij lethargisch... na stoppen met dbol voelde ik me wel weer beter een tijdje

Ik heb inmiddels 9-10 dagen geen AI meer genomen, omdat ik op een gegeven moment meer lage oestrogeen verschijnselen had dan van te hoge oestrogeen.

Ik heb in totaal 5 aromasin-tabletjes gebruikt over 3 weken van 25mg per stuk, meestal 12.5mg per keer, dat is gemiddeld dus 21/10=12,5mg aromasin per 2 dagen.

Van gyno of gevoelige tepels heb ik helemaal geen last meer en ik verwacht ook eerder te laag, dan te hoog oestrogeen te hebben, al kan ik zonder bloedtestuitslag natuurlijk niets uitsluiten.

Bloeddruk herinner ik me als 135-82 als ik het goed heb.

Bloedtest kan ook oestrogeen-informatie verschaffen toch? Dan zou ik bij uitslag (eind volgende week) iig weten of ik hoog of laag oestrogeen heb, want hoog en laag oestrogeen vertonen veel dezelfde kenmerken. Ik werd vanochtend wel met een harde wakker... maar heb niet het gevoel dat ik veel vocht ophoudt, heb verminderde gevoelligheid daar beneden, niet benoemenswaardig libido, wel keiharde, niet superveel hoger meer, zweten 's nachts, soms aarzeling voor plassen... lijkt me eerder laag oestrogeen. Maar ik heb al 9 dagen geen AI meer genomen en kan me ook niet voorstellen dat elke 1-2 uur wakker worden, heel slecht slapen, warmte... dat dat komt door oestrogeen beetje laag hebben.

Bloeddruk herinner ik me als 135-82 als ik het goed heb.

Bloedtest kan ook oestrogeen-informatie verschaffen toch? Dan zou ik bij uitslag (eind volgende week) iig weten of ik hoog of laag oestrogeen heb, want hoog en laag oestrogeen vertonen veel dezelfde kenmerken. Ik werd vanochtend wel met een harde wakker... maar heb niet het gevoel dat ik veel vocht ophoudt, heb verminderde gevoelligheid daar beneden, niet benoemenswaardig libido, wel keiharde, niet superveel hoger meer, zweten 's nachts, soms aarzeling voor plassen... lijkt me eerder laag oestrogeen. Maar ik heb al 9 dagen geen AI meer genomen en kan me ook niet voorstellen dat elke 1-2 uur wakker worden, heel slecht slapen, warmte... dat dat komt door oestrogeen beetje laag hebben.
Had zelf van aromasin op dezelfde dosis ook een te laag estro maar van test zonder ai denk ik niet dat je een te laag estro kan hebben kan ook gewoon test flue zijn het is niet dat je je elke dag Superman voelt on cycle zeker niet bij mij is het zeer afwisselend ,
Vergeet niet dat je jezelf mentaal ziek kan maken ook misschien heb je gewoon griep en toevallig ben je aan t kuren
Anyway als je een bloedtest wil laten doen why not
Ik heb nooit een extra verhoogd libido on cycle

Het is alweer een week geleden dat ik me superman voel, maar misschien ben ik inderdaad gewoon een beetje ziek geworden tijdens het kuren, dat zou inderdaad best kunnen. Bloedtest wilde de huisarts gewoon aan meewerken, dus das wel fijn.

Ja als het kan waarom niet ^^ laat maar weten wat de resultaten waren bloeddruk is in ieder geval ok

Ik denk dat je jezelf ook druk zit te maken erom, je neemt middelen die je normaal niet neemt en wordt wat onzeker over de oorzaak. Eindresultaat je voelt je een stuk kutter als nodig, Been there, done that men..

2 keuzes: stoppen of doorgaan (mits er niks geks uit je bloedafname komt natuurlijk ;) )

Ik heb gebeld voor de bloedresultaten en ze zeggen "blood count normal" en hemoglobine ietswat aan de hoge kant. Ik zie de huisarts vandaag.

Ik heb de kuur na 8 uur geannulleerd, omdat ik me best wel ziek voelde, conjunctivitus gekregen, en voel me al lange tijd erg zwak, vaak wel 10 uur slapen. Ik vind het nog wel raar dat ik zo weinig energie heb. Gisteren heb ik 30 minuten getraind en was echt helemaal kapot daarna, maar misschien is het beter niet te trainen als je ziek bent.

U bent ongeschikt om te kuren.

Er zijn ook andere leuke sporten behalve bodybuilding.

Denk bijvoorbeeld aan dammen.

Lijkt toch dat alles binnen de waardes is? Hoe voel je je nu?

Terug
Naar boven