Of lukt dat niet via tapatalk?Dat is normaal, maar je oestrogeen is te hoog in verhouding tot test.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of lukt dat niet via tapatalk?Dat is normaal, maar je oestrogeen is te hoog in verhouding tot test.
Ik heb primo bij gedaan 200mg maandag als laatst. En slik nu proviron erbij dagelijks 50mg HG.Had het te laat gezienMaar post net op tijd veranderd. Leverwaardes zijn goed, alleen je oestrogeen is dus te hoog.
Best test verlagen en primo of mast erbij.
Ik heb niet na mijn sust inject laten meten. Dit is van afgelopen vrijdag, en mijn sust had ik op maandag geinjecteerd. Er zit niet echt uren tussen maar een aantal dagen.Hoeveel uur na je laatste sust inject heb je laten meten?
Voordat de primo of mast begint te werken af dat te test vermindert duurt al een tijdje waarom gewoon geen adex ?Had het te laat gezienMaar post net op tijd veranderd. Leverwaardes zijn goed, alleen je oestrogeen is dus te hoog.
Best test verlagen en primo of mast erbij.
Dan kan je testwaarde wel kloppen. Als je 24-36 uur na inject had gemeten zou je waarde hoger moeten zijn namelijk.Ik heb niet na mijn sust inject laten meten. Dit is van afgelopen vrijdag, en mijn sust had ik op maandag geinjecteerd. Er zit niet echt uren tussen maar een aantal dagen.
Wat kan ik nu vooral doen om mijn oestrogeen laag te houden? Want gyno begon te ontwikkelen en gevoelige tepels voelde ik nadat ik proviron bij heb gezet is het minder geworden. Nu ook afgelopen maandag primo 200mg bij gezet en 500mg sust. Alleen mijn libido is toch nog laag en heb de beest achtige gevoel niet. Wel kracht en energie.Dan kan je testwaarde wel kloppen. Als je 24-36 uur na inject had gemeten zou je waarde hoger moeten zijn namelijk.
Ik zou het nog even de tijd geven, gezien je ook maandag pas je eerste primo geprikt hebt. Als het goed is moet je de komende dagen verder verbeteren, dus hou het even in de gate. En ga er niet telkens aan friemelen, dat geeft alleen maar stimulans aan je tepels..Wat kan ik nu vooral doen om mijn oestrogeen laag te houden? Want gyno begon te ontwikkelen en gevoelige tepels voelde ik nadat ik proviron bij heb gezet is het minder geworden. Nu ook afgelopen maandag primo 200mg bij gezet en 500mg sust. Alleen mijn libido is toch nog laag en heb de beest achtige gevoel niet. Wel kracht en energie.
Voordat de primo of mast begint te werken af dat te test vermindert duurt al een tijdje waarom gewoon geen adex ?
Wat kan ik nu vooral doen om mijn oestrogeen laag te houden? Want gyno begon te ontwikkelen en gevoelige tepels voelde ik nadat ik proviron bij heb gezet is het minder geworden. Nu ook afgelopen maandag primo 200mg bij gezet en 500mg sust. Alleen mijn libido is toch nog laag en heb de beest achtige gevoel niet. Wel kracht en energie.
Dan zal ik vanaf me 5e week 250 mg sust zetten en primo 200 mg.
Heb niet veel nu. Wel een hele sjoemel kuur wordt het nu hahaha. De 250mg sustanon aan houden tot ik klaar ben met kuren?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk