AndroidHealthClinic

Probleempje tijdens sust kuur!!

Had het te laat gezien ;) Maar post net op tijd veranderd. Leverwaardes zijn goed, alleen je oestrogeen is dus te hoog.

Best test verlagen en primo of mast erbij.

Hoeveel uur na je laatste sust inject heb je laten meten?

• Topic Starter Topic Starter
Had het te laat gezien ;) Maar post net op tijd veranderd. Leverwaardes zijn goed, alleen je oestrogeen is dus te hoog.

Ik heb primo bij gedaan 200mg maandag als laatst. En slik nu proviron erbij dagelijks 50mg HG.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Voordat de primo of mast begint te werken af dat te test vermindert duurt al een tijdje waarom gewoon geen adex ?

Ik heb niet na mijn sust inject laten meten. Dit is van afgelopen vrijdag, en mijn sust had ik op maandag geinjecteerd. Er zit niet echt uren tussen maar een aantal dagen.
Dan kan je testwaarde wel kloppen. Als je 24-36 uur na inject had gemeten zou je waarde hoger moeten zijn namelijk.

Dan kan je testwaarde wel kloppen. Als je 24-36 uur na inject had gemeten zou je waarde hoger moeten zijn namelijk.
Wat kan ik nu vooral doen om mijn oestrogeen laag te houden? Want gyno begon te ontwikkelen en gevoelige tepels voelde ik nadat ik proviron bij heb gezet is het minder geworden. Nu ook afgelopen maandag primo 200mg bij gezet en 500mg sust. Alleen mijn libido is toch nog laag en heb de beest achtige gevoel niet. Wel kracht en energie.

Wat kan ik nu vooral doen om mijn oestrogeen laag te houden? Want gyno begon te ontwikkelen en gevoelige tepels voelde ik nadat ik proviron bij heb gezet is het minder geworden. Nu ook afgelopen maandag primo 200mg bij gezet en 500mg sust. Alleen mijn libido is toch nog laag en heb de beest achtige gevoel niet. Wel kracht en energie.
Ik zou het nog even de tijd geven, gezien je ook maandag pas je eerste primo geprikt hebt. Als het goed is moet je de komende dagen verder verbeteren, dus hou het even in de gate. En ga er niet telkens aan friemelen, dat geeft alleen maar stimulans aan je tepels..

Je moet ook je test verlagen. Alleen primo erbij is meestal niet voldoende dan om het hoge oestrogeen te compenseren. 350 test- 200mg primo zou ik doen. Of zelfs 250 test 300-400 primo.

Dan zal ik vanaf me 5e week 250 mg sust zetten en primo 200 mg.
Heb niet veel nu. Wel een hele sjoemel kuur wordt het nu hahaha. De 250mg sustanon aan houden tot ik klaar ben met kuren?

Dan zal ik vanaf me 5e week 250 mg sust zetten en primo 200 mg.
Heb niet veel nu. Wel een hele sjoemel kuur wordt het nu hahaha. De 250mg sustanon aan houden tot ik klaar ben met kuren?

250 sust dan idd aanhouden. Primo kan je 250mg zetten. Doseringen kan je nog altijd aanpassen als je toch liever hoger in test gaat, maar dan zou ik nog iets meer primo zetten.

Sjoemel kuur wordt het zeker niet, je past gewoon de dosering/verhouding aan om tot een goede a:e balans te komen. Alleen maar voordelig en bij latere kuren kan je er meteen rekening mee houden.

Terug
Naar boven