Fitness Seller

Probleempje tijdens sust kuur!!

• Topic Starter Topic Starter
Kerel ga je en nutteloze discussie beginnen? Jouw post zei ik let op men CARB iname omdat ik niet vet Wil worden or je nu teveel vet of proteïne gaat eten blijft het overschot hetzelfde carbs of niet
Kuur beginnen zonder hcg of een ai bij de hand goed bezig is de basis dat je niet begint voor je alles in huis hebt.
Maak je geen zorgen. Me kcal inname en carb inname is goed. Niet offtopic gaan.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Begrijp nooit zo goed waarom iedereen die volgens jullie niet zwaar genoeg is gebashed word als hij hgh erbij zeg.
Op het moment hij kiest voor een kuur en d'r hgh bij zet zie ik het probleem niet zo eigenlijk.

Ik zal nu wel heel veel gezeik op me hals halen maar kan iemand me dat uitleggen?

Beetje vroeg voor die extra spiercellen
Te duur om alleen droog van te blijven zo vroeg
Te lage dosis aas
Nog genoeg uit te halen zonder hgh

Mijn mening, ieder zijn ding

Precies.
HGH, insuline etc zijn dingen waar je pas aan hoeft te denken als je niet meer groeit van 1000mg testosteron per week.
Zo zonde van je geld om daar nu al mee te spelen.

Precies.
HGH, insuline etc zijn dingen waar je pas aan hoeft te denken als je niet meer groeit van 1000mg testosteron per week.
Zo zonde van je geld om daar nu al mee te spelen.
Deels mee eens eerst aas gains maxen dan hgh dan slin ( afhankelijk van je doel) maar aan de andere kant als je het kunt betalen why not :P
Ben zen naam ff kwijt maar iemand op het forum hier die 5iu hgh zet en niet boven een gram aas en hey is een van de beste fysieken hier denk ik

Omdat iemand er goed op gaat wil niet zeggen dat het aangeraden wordt

200 mast erbij.
/next

Beter veel meer aas wegspuiten ipv wat gh? Als je het kunt betalen kan het perfect
Ik zat een paar maanden op GH only op 3 iu ed. Ziekelijke progressie en bleef maar droog.. Mooie huid diepe slaap beter concentratie vermogen

Beter veel meer aas wegspuiten ipv wat gh? Als je het kunt betalen kan het perfect
Dit was mijn idee ook. Als je het geld heb voor gh waarom niet.
Dacht misschien zijn er redenen die ik over het hoofd zie.
Lijkt me opzich een goede aanvulling op een kuur.

200mg moet wel voldoende zijn. Je kan nog altijd verhogen en bv. test dan verlagen indien nodig.
Maandag zet ik 200mg primo bij.
Lust komt weer terug ochtenderecties ook. Het gaat nu weer de goeie kant nu afwachten wat het gaat doencmet primo.

Wel klein schijfje aan mijn linker teepje maar niet ernstig ik wacht af als het erger wordt grijp ik gelijk nolva.

Btw. Vandaag wezen bloedprikken voor oestradiol en test waardes. We zien het volgende week wat de boosdoener was.

Op de test-e (500) zetten ik 300 ipv 200mg primo. Ben benieuwd wat 200 bij jou gaat doen

Dit was mijn idee ook. Als je het geld heb voor gh waarom niet.
Dacht misschien zijn er redenen die ik over het hoofd zie.
Lijkt me opzich een goede aanvulling op een kuur.

Dat zie je ook.

Als je totaal niet meer groeit van AAS dan neem je er HGH bij vanwege de synergie. Je lijf kan veel meer AAS opnemen als er HGH in de buurt is. Bijna niemand maakt daar echt gebruik van.
In mijn ogen is het complete onzin om HGH te nemen terwijl je nog steeds braafjes op 500mg test blijft kuren. Leuke en dure fatburner, dat dan weer wel :)

Dus je groeit 7 kg in 3 weken en wilde stoppen? Vanwege een lager libido?? WTF

Dus je groeit 7 kg in 3 weken en wilde stoppen? Vanwege een lager libido?? WTF

Voorheen had ik je gelijk gegeven maar nu denk ik er anders over :p als ik m niet omhoog krijg is dat een probleem! Al helemaal als de kleine eindelijk slaapt pfffff kun je er eindelijk flink op los bonken, doet die het niet!!! (Ja is inderdaad de ervaring van 10 minuten geleden :p )

Voorheen had ik je gelijk gegeven maar nu denk ik er anders over :p als ik m niet omhoog krijg is dat een probleem! Al helemaal als de kleine eindelijk slaapt pfffff kun je er eindelijk flink op los bonken, doet die het niet!!! (Ja is inderdaad de ervaring van 10 minuten geleden :p )
Lang leve kamagra!
En speciaal voor wij jonge ouders, nu ook in bruis tablet; werkt binnen 10 minuten!
:p

Terug
Naar boven