Fitness Seller

ergeren jullie je ook aan de mensen in de bios?

ik heb eens keihard h**r geschreeuwd door de bios, de h**r op het witte doek verdiende het gewoon, de zaal lag plat en ik heb mijn levensdoel gehaald :)

ik ga niet naar t4 maar ik irriteer me ook mateloos aan bioscoopbezoekeers.

beter ga je naar de bios in de middag ofzo..

Ik ga eigenlijk alleen in Belgie naar de Bios, en heb er daar eigenlijk nooit last van:)
Wel een keer tijdens een film wat gekrakeel van een paar NL-pubers, deze heb ik toen in de pauze erop geattendeerd dat hun gedrag ongewenst is:):P

idd, nu je het zegt..bios in belgie is wat dat betreft zeker beter!

alleen bij cheese and chong filmen is het publikum relaxed
(vroeger mocht men zelfs blowen in de bios :joint: good old days :D )

ga er eigenlijk bijna nooit heen, maar herken het wel die irritante mensen

Ik ga niet zo vaak. Maar heb vaak weinig last van dit soort idioten. Nou ja behalve een keer dan, op de eerste rij was een brede agressieve gast tegen mensen aan het schreeuwen en alle stoeltjes er aan het uittrekken. Waarschijnlijk zat hij midden in een tren kuur.

In België inderdaad weinig last van dat soort types. Behalve 1 keer in een heel klein zaaltje bij een horrorfilm, zaten er 3 meisjes van 15 ofzo (geen idee hoe ze zijn binnen geraakt) de hele tijd te lachen en zo de sfeer van de film helemaal te verpesten. Heb ik toen een schoen naar gegooid, was wel lachen :p

amai ik wist niet dat de bios bij ons zo goed waren.
Overtijd nog naar angels and demonds gaan kijken in leuven en een bende kinderen die de ganse tijd aant spelen waren. Je zag dat iedereeen tikken begon te krijgen, ik begon mij ook al af te vragen wa die in zo'n film deden. 17 again was miss iets beter, voor de rest nooit echt problemen gehad.

Heb een 60inch plasma-scherm. Ik kijk thuis wel.

Als ik al die mong*len in de bios aangestrompeld zie komen met hun chips, nachos en al die andere rommel, dan beginnen mijn handen te jeuken. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jezus ****. Doen er dan wat aan als je irriteert. Ik heb een hekel aan mensen die zich knetterhard ergeren om er dan geen **** te doen, in tegenstelling tot wat ik nu doe. Gefeliciteerd, je hebt net een bijdrage gedaan om het probleem in stand te houden.

Een topic maken op DBB lost natuurlijk ook alles op.

Zat een keer een gastje een stel rijen achter ons met een laserpen te schijnen op het scherm tijdens de film. Niemand die er wat van zei. Totdat ik en een maat precies tegelijk (puur toevallig) opstonden en allebei iets riepen als 'Hou je d'r nou potverdomme mee op of moet ik je helpen!'. Het was meteen klaar en wat mensen achter ons gaven zelfs een klein applausje :eek:

hmm

Laatst bewerkt:
Haha heel herkenbaar allemaal :)

Iedereen heeft deze weleens meegemaakt:
Een buitenlandse vrouw die kei hard gaat praten door haar telefoon, terwijl net het leukste stukje van de film bezig is. Dan hoort ze dat mensen: sssssst zeggen en dan komt die mammie met: AH ale ewfhekdgh kk hond kjdjf en belt rustig verder.

Ik ging een keer in Utrecht naar de bios toen had er een stelletje ruzie zij wou hem gaan ppen maar hij had gelijk haar jurkje ondergespoten toen ze haar tong over zijn Duitse helm liet glijden.

Settle down there "Steven seagal" :rolleyes:

Daar komt onze "supreme" ook weer met een geniale opmerking! Hulde voor je genialiteit, originaliteit en kunde. Ik ben zeer onder de indruk. Je tovert een lach op menig DBB gezicht met deze gevatte oneliner. Ik geniet intens! Waar haal je die inspiratie toch iedere keer vandaan?

Rittititiididiiduuuu!

genoeg van dat soort gasten in de bios.heletijd praten.

Terug
Naar boven