alixoft
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Popcorn koop je niet om op te eten tijdens de film ....
Je koopt het om ermee te smijten naar zulke personen =)

Haha heel herkenbaar allemaal
Iedereen heeft deze weleens meegemaakt:
Een buitenlandse vrouw die kei hard gaat praten door haar telefoon, terwijl net het leukste stukje van de film bezig is. Dan hoort ze dat mensen: sssssst zeggen en dan komt die mammie met: AH ale ewfhekdgh kk hond kjdjf en belt rustig verder.

)

Haha heel herkenbaar allemaal
Iedereen heeft deze weleens meegemaakt:
Een buitenlandse vrouw die kei hard gaat praten door haar telefoon, terwijl net het leukste stukje van de film bezig is. Dan hoort ze dat mensen: sssssst zeggen en dan komt die mammie met: AH ale ewfhekdgh kk hond kjdjf en belt rustig verder.
Net dat stukje uit Scary Movie 1.
Dan wordt heel dat wijf voor d'r donder gestoken.![]()

Het enige volk dat ooit eens lastig deed waren een stel skinheads bij de vertoning van Kingdom of heaven. Wierpen ze hun snacks naar het scherm toen die turk op het beeld was....Best wel lollig maar niet leuk als je echt het verhaal wil volgen
Zelf ben ik ook echter schuldig aan krakende chips...soms eh niet altijd. Had laatst trouwens erg genoten van Wolverine en Angels en Demons.....Deze week night at the museum en als hij uitkomt T4

haha, wel herkenbaar
tegen je stoel zitten schoppen, praten tijdens de film,... idd allemaal zwaar irritant. heb al verschillende keren van m'n neus gemaakt tijdens de film. heb het één keer meegemaakt dat iemand achter mij z'n voeten op m'n hoofd legde... komaan zeg... normaal gezien ben ik de rust zelve, maar dit was voor mij de spreekwoordelijke druppel, heb me direct omgedraaid en hem een vuistslag tegen z'n been verkocht![]()
?Inderdaad erg asociaal,ook als iemand tegen de stoel aan loopt te schoppen.Heb het ook al een keer mee gemaakt,maar dat waren jonge(re) kinderen.En waar had je die schoen vandaan?In België inderdaad weinig last van dat soort types. Behalve 1 keer in een heel klein zaaltje bij een horrorfilm, zaten er 3 meisjes van 15 ofzo (geen idee hoe ze zijn binnen geraakt) de hele tijd te lachen en zo de sfeer van de film helemaal te verpesten. Heb ik toen een schoen naar gegooid, was wel lachen![]()
Of liep je met 1 schoen de bioscoop uit?En waar had je die schoen vandaan?Of liep je met 1 schoen de bioscoop uit?
OT: Ik ben er ook niet zo weg van nee...

Ja idd aulochtonen zijn vreselijk.Ik ga naar een bioscoop waar we dat probleem minder hebben, er komen dan ook weinig tot geen Hollanders! Ik ga nooit meer naar de metropolis, omdat het er stikt van de Hollanders en aulochtonen...

Mij niet gezien, lijkt me echt irritant. ^^Zoals ik zei, het was een heel klein zaaltje. Het was dus niet zo moeilijk om hem achteraf terug te vinden![]()