MuscleMeat

ergeren jullie je ook aan de mensen in de bios?

hmm

Laatst bewerkt:
k*thoerige smerige stelletjes die hun vieze bek niet kunnen houden. zo een sukkel achter je die maar moet blijven lullen tegen die vieze date van hem omdat hij anders bang is dat hij saai is. hou potverdomme je smoel dan kan ik tenminste die film nog verstaan.

gadverdamme ik word er af en toe ook gek van

Haha heel herkenbaar allemaal :)

Iedereen heeft deze weleens meegemaakt:
Een buitenlandse vrouw die kei hard gaat praten door haar telefoon, terwijl net het leukste stukje van de film bezig is. Dan hoort ze dat mensen: sssssst zeggen en dan komt die mammie met: AH ale ewfhekdgh kk hond kjdjf en belt rustig verder.

Net dat stukje uit Scary Movie 1. :roflol:
Dan wordt heel dat wijf voor d'r donder gestoken. :o

Laatst wat k*tbengels die met popcorn aan het gooien waren. Was ook niet heel erg ofzo omdat de film zwaar zoog. Ik keek even achterom en mn blik kruiste die van een 15/16-jarig kereltje dat samen met zn clan op de achterbank zat. Na de film heb ik hem opgewacht aan het einde van zn rij. Ik heb hem mn popcornbak en drinkbeker gegeven en hem opgedragen dat naar de vuilbak te dragen. Hij wierp het er gewoon in. Daarna heb ik hem het er weer uit laten nemen om het netjes erin te leggen. Er mag niet gegooid worden in de cinema.

hmm

Laatst bewerkt:
Zwaar irritant ja die mensen, mja als hun het thuis doen (door de film heen praten, schoppen tegen de stoel, mobieltje af laten gaan enz.) zijn ze niet stoer genoeg he!

Laatst keertje, met me vriendin en nog 2 andere naar de film gegaan (meiden mochten kiezen, TIP: nooit meiden laten kiezen ;))

Was er zo'n drama stukje.. begint er net 1 zijn neus te snuiten om dat moment (talk about timing).. wij schieten in de lach ! en 2 buitenlandse meiden voor ons ook, maar die konden het niet inhouden en die beginnen voluit te lachen..

Hoor je achter je in de zaal.. hou ff je bek ofzo !
Meiden: hou zelf je grote bek..
Ergens anders in de zaal.. Hou je kop trut..
Meiden: Doe ff normaal eikel..
Ergens anders in de zaal vliegt er wat naar voren toe..
Meiden: wtf.. doe ff normaal ofzo.. dit kan dus echt niet..

Staan op, en lopen stampent de zaal uit..

Aan de ene kant, laat nooit je meid (of meiden) de film uitkiezen, maar aan de andere kant die film was nog nooit ZO leuk geweest !! :D:D

ik erger me ook best snel wat dat betreft.
krakende zakken chips, niet stil kunnen zijn, overdreven hoesten.
:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Haha heel herkenbaar allemaal :)

Iedereen heeft deze weleens meegemaakt:
Een buitenlandse vrouw die kei hard gaat praten door haar telefoon, terwijl net het leukste stukje van de film bezig is. Dan hoort ze dat mensen: sssssst zeggen en dan komt die mammie met: AH ale ewfhekdgh kk hond kjdjf en belt rustig verder.

Net dat stukje uit Scary Movie 1. :roflol:
Dan wordt heel dat wijf voor d'r donder gestoken. :o

roflol :roflol:

Het enige volk dat ooit eens lastig deed waren een stel skinheads bij de vertoning van Kingdom of heaven. Wierpen ze hun snacks naar het scherm toen die turk op het beeld was....Best wel lollig maar niet leuk als je echt het verhaal wil volgen

Zelf ben ik ook echter schuldig aan krakende chips...soms eh niet altijd. Had laatst trouwens erg genoten van Wolverine en Angels en Demons.....Deze week night at the museum en als hij uitkomt T4

das pas eeen oplossing :p

Idd erg lastig ja !

Ik erg me altijd enorm aan die mensen dat klagen dat ik men voeten op de zetels leg of lig te praten.

Het enige volk dat ooit eens lastig deed waren een stel skinheads bij de vertoning van Kingdom of heaven. Wierpen ze hun snacks naar het scherm toen die turk op het beeld was....Best wel lollig maar niet leuk als je echt het verhaal wil volgen

Zelf ben ik ook echter schuldig aan krakende chips...soms eh niet altijd. Had laatst trouwens erg genoten van Wolverine en Angels en Demons.....Deze week night at the museum en als hij uitkomt T4

Leuke film:)

haha, wel herkenbaar :D

tegen je stoel zitten schoppen, praten tijdens de film,... idd allemaal zwaar irritant. heb al verschillende keren van m'n neus gemaakt tijdens de film. heb het één keer meegemaakt dat iemand achter mij z'n voeten op m'n hoofd legde... komaan zeg... normaal gezien ben ik de rust zelve, maar dit was voor mij de spreekwoordelijke druppel, heb me direct omgedraaid en hem een vuistslag tegen z'n been verkocht :)

Haha,hoe reageerde hij :p?Inderdaad erg asociaal,ook als iemand tegen de stoel aan loopt te schoppen.Heb het ook al een keer mee gemaakt,maar dat waren jonge(re) kinderen.

Dat aan de stoel schoppen ken ik, de eerste keer dat ik in de bios kwam had ik er meteen last van.Uit fatsoen sla je ze alleen maar een blauw oog en laat je ze verder leven, maar dit moet eigenlijk anders...

Irri k*tvolk.

In België inderdaad weinig last van dat soort types. Behalve 1 keer in een heel klein zaaltje bij een horrorfilm, zaten er 3 meisjes van 15 ofzo (geen idee hoe ze zijn binnen geraakt) de hele tijd te lachen en zo de sfeer van de film helemaal te verpesten. Heb ik toen een schoen naar gegooid, was wel lachen :p
En waar had je die schoen vandaan?:rolleyes: Of liep je met 1 schoen de bioscoop uit?

OT: Ik ben er ook niet zo weg van nee...

Ik ga naar een bioscoop waar we dat probleem minder hebben, er komen dan ook weinig tot geen Hollanders! Ik ga nooit meer naar de metropolis, omdat het er stikt van de Hollanders en aulochtonen...

Terug
Naar boven