XXL Nutrition

ergeren jullie je ook aan de mensen in de bios? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

een schoen gooien .. gast :S
roep gewoon iets met kankerhoer en dan komt de boodschap ook wel over
 
Drie 15jarige meisjes die tijdens een horror de hele tijd giechelen, is veel irritanter :p

edit: Roepen had ik al geprobeerd, werkte maar 5 minuten...
 
Ga vrijwel niet naar de bioscoop. Als ik ga dan valt het allemaal best nog wel mee.
 
In belgië totaal geen last van , laats naar wolverine geweest , was zo stil als iets in die zaal . behalve af en toe stonede maten die wat lachten
 
Ik ga naar de bios om lol te trappen, lekker popcorn gooien enzo! roff he!
 
Kleine gierende kinderen die altijd voor het scherm gaan rennen. En dan valt er weer eens één van ze ist gelijk weer brullen:roflol:
 
Nee, ik woon in Vlaanderen. Er heerst hier een andere mentaliteit. Ik heb er nog nooit last van gehad.

Waarom denk je dat alle hollanders naar de metropolis in antwerpen komen? :D
 
voor de vlaamse pattattekes ?
of de haven waar ze kilos coke afhalen uit de containers?
 
In Pathe zitten de zalen altijd erg vol en is er een hoog % hufter(tje)s. Gelukkig heb ik hier in Rotterdam een andere bios gevonden die luxer is en waar veel minder mensen komen. En de mensen die komen zijn vaakw at ouder en gedragen zich zoals het behoort:)
 
Ik ga niet zo vaak, maar als ik ga, dan ga ik meestal met mijn vriendin naar de ochtendvoorstelling. Halve prijs en je zit vaak maar met 5 mensen in de zaal.
Als je 's avonds gaat is er inderdaad een grote kans op irritante mensen, daar zit ik niet op te wachten.

@ KukiShu
Als je zo breed bent als jij durven mensen dus alsnog tegen je stoel te schoppen :D? Ik dacht altijd dat alle problemen opgelost zouden zijn als je zo breed bent :p;). (grapje)
 
In Pathe zitten de zalen altijd erg vol en is er een hoog % hufter(tje)s. Gelukkig heb ik hier in Rotterdam een andere bios gevonden die luxer is en waar veel minder mensen komen. En de mensen die komen zijn vaakw at ouder en gedragen zich zoals het behoort:)

Waar dan? Cinerama? Of die in dat steegje in de binnenstad, ben even de naam kwijt. Daar zit je gewoon op huisbanken en shit, pretty cool.

Pathe de Kuip ga ik ook meerdere malen per maand naartoe en erger me vrijwel elke keer. Zeker als je op vrijdag of zaterdag gaat.

- Mensen die gewoon een willekeurige film uitzoeken zonder ook maar te weten wat voor film het is, wie erin speelt, wat voor genre het is, in welke taal de film is, ze geen Engels verstaan en geen Nederlands lezen om vervolgens de HELE film te klagen dat het een k*tfilm is. Na 10 minuten geklaag gaat er vaak 1 uit de groep staan en seinen naar zn vrienden dat ze weg moeten gaan. 1 voor 1 lopen ze dan luidruchtig de zaal uit en buiten onthoofd ik ze en dump ik hun ledematen ergens in een container.

- Mensen die bij ongepaste scenes lachen. I hope you die.

- Zoals eerder vermeld, die bierflesjes. Sowieso, met alle respect, ben je een ****ing idiot als je bier drinkt in de bios. Wie doet er nou 2 uur met 1 bierflesje? Als je 4 flesjes koopt wil ik je helemaal niet meer zien. Koop gewoon een emmer Sprite of een fles water met 23 kg pop corn en zo kom je de film goed door. Voor de popcorn haters, pop corn is AWESOME.

- Kleine marokkanen. Enough said.

- K*twijven die alles aan elkaar gaan toelichten. Als ik directors comments wil koop ik de DVD wel. "Sooo ze ziet er wel dun uit in die broek." "Kijk, zo wil ik mn haar ook dit weekend verven." "Nooouuu ik zou m dumpen, dat ze dat pikt!" etc. etc.


All in all is de bioscoop good fun, alleen de bezoekers zijn een stel bavianen waarvan ik hoop dat ze misvormde kinderen krijgen.
 
Waar dan? Cinerama? Of die in dat steegje in de binnenstad, ben even de naam kwijt. Daar zit je gewoon op huisbanken en shit, pretty cool.

Pathe de Kuip ga ik ook meerdere malen per maand naartoe en erger me vrijwel elke keer. Zeker als je op vrijdag of zaterdag gaat.

- Mensen die gewoon een willekeurige film uitzoeken zonder ook maar te weten wat voor film het is, wie erin speelt, wat voor genre het is, in welke taal de film is, ze geen Engels verstaan en geen Nederlands lezen om vervolgens de HELE film te klagen dat het een k*tfilm is. Na 10 minuten geklaag gaat er vaak 1 uit de groep staan en seinen naar zn vrienden dat ze weg moeten gaan. 1 voor 1 lopen ze dan luidruchtig de zaal uit en buiten onthoofd ik ze en dump ik hun ledematen ergens in een container.

- Mensen die bij ongepaste scenes lachen. I hope you die.

- Zoals eerder vermeld, die bierflesjes. Sowieso, met alle respect, ben je een ****ing idiot als je bier drinkt in de bios. Wie doet er nou 2 uur met 1 bierflesje? Als je 4 flesjes koopt wil ik je helemaal niet meer zien. Koop gewoon een emmer Sprite of een fles water met 23 kg pop corn en zo kom je de film goed door. Voor de popcorn haters, pop corn is AWESOME.

- Kleine marokkanen. Enough said.

- K*twijven die alles aan elkaar gaan toelichten. Als ik directors comments wil koop ik de DVD wel. "Sooo ze ziet er wel dun uit in die broek." "Kijk, zo wil ik mn haar ook dit weekend verven." "Nooouuu ik zou m dumpen, dat ze dat pikt!" etc. etc.


All in all is de bioscoop good fun, alleen de bezoekers zijn een stel bavianen waarvan ik hoop dat ze misvormde kinderen krijgen.

Wat een haat.. :sad:
 
Sprak hij teder. Niet wetend hoe de bioscopen in Rotterdam zijn.

Dus? :o

Kunnen mensen nog zo irritant zijn, gun ik ze niet gelijk 'misvormde kinderen' oid. :roflol:

Maar true, popcorn is good stuff. :D
 
Sprak hij teder. Niet wetend hoe de bioscopen in Rotterdam zijn.

Was gisteren nog in de kuip, viel best mee.

uiteraard heb je af en toe van die momenten waarin pubers de overtoon hebben waardoor je je mateloos irriteerd.
 
Ik ga ook naar T4, kan bijna niet wachten, alleen blijkt hij maar matig te zijn. :(
 
Was gisteren nog in de kuip, viel best mee.

uiteraard heb je af en toe van die momenten waarin pubers de overtoon hebben waardoor je je mateloos irriteerd.

Gister was het dinsdag. Het verschil tussen dinsdagen en weekenden in de Kuip zijn drastisch.
 
Gister was het dinsdag. Het verschil tussen dinsdagen en weekenden in de Kuip zijn drastisch.

Dinsdag was blijkbaar kortingdag, ook nooit geweten. Het was redelijk druk voor een doordeweekse dag!

maar inderdaad weekend is bad!
 
Dinsdag was blijkbaar kortingdag, ook nooit geweten. Het was redelijk druk voor een doordeweekse dag!

maar inderdaad weekend is bad!

En op dinsdag heb je ook de sneak preview, die is 6 euro geloof ik. Dont really know, heb die voordeelpas.
 
Word schijtziek van dat k*tvolk, pas geleden begonnen ze ook nog wiet te roken.
gelukkig ken ik daar mensen van de bev. maar het blijft toch irritant.
 
Back
Naar boven