XXL Nutrition

Ergernis

A-computer-hacker.jpg

soon-7.jpg

Volgens mij mag Big-t zeggen wat hij wilt.

Wij allemaal toch?

IK train nu 9 jaar als natural, op begin in 2007 tot 2009 was ik 1 van de grotere fysieken van mijn sportschool en ook wel in mijn stad. Nu 2016 zie ik alleen maar grotere jongens als ik zelfs van 18 19 jaar, sterke nog ze geven zelfs toe dat ze steroids gebruiken. Het probleem is dat ik er last van heb. Ik val nu in het niet, mijn werk van 9 jaar kan nu gewoon het water in. Veel mensen zeggen ja de gezondheid risico is hun probleem en verantwoording. Maar ook ik en de andere natural die hard werken en trainen hebben hier last van.

:roflol:

Laat ze zich lekker de pl**ris spuiten en slikken, dat is natuurlijke selectie.

Wa

Dan reciteer ik deze, dan maakt hij dat ie wegkomt. :cool:

Waarom kom je met je geloofsovertuiging op een bodybuilding forum jou geloof promoten, als jij gelooft doe je ding en ga niet je meningen over dit soort zaken proberen uit te leggen aan mensen die er toch niks van geloven en dat ook nooit zullen

Wa

Waarom kom je met je geloofsovertuiging op een bodybuilding forum jou geloof promoten, als jij gelooft doe je ding en ga niet je meningen over dit soort zaken proberen uit te leggen aan mensen die er toch niks van geloven en dat ook nooit zullen
Zandnegers hebben vaak de neiging om hun levenswijze aan andere op te dringen... Een explosieve drang kun je misschien wel zeggen. Allah akbar dingen enzo

Ja wtf Mo! Beetje een youtubelinkje posten en je uiten als moslim ofzo?!!!?!

Zandnegers hebben vaak de neiging om hun levenswijze aan andere op te dringen... Een explosieve drang kun je misschien wel zeggen. Allah akbar dingen enzo

He, jij bent echt grappig joh hé, met die woordspelinkjes enzo.
Ik ben trouwens gewoon een kaaskop , jij kaolo tatta.

Wa

promoten??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Matttt ?

met plaatjes reageren is de beste optie in dit topic.

Heren, we zijn allemaal mensen. We zijn allen gelijk. Rood bloed enzo. We gaan allemaal dood, dat is zeker.
Laten we lief tegen elkaar doen. Ik bedoel , in real life is iedereen lief tegen mij , behalve hier op het wereldbrede net. :(
Misschien zien we elkaar op het dag des oordeels ofzo. Kom op nou,....

Welkom op dbb :roflol:

met plaatjes reageren is de beste optie in dit topic.

Heren, we zijn allemaal mensen. We zijn allen gelijk. Rood bloed enzo. We gaan allemaal dood, dat is zeker.
Laten we lief tegen elkaar doen. Ik bedoel , in real life is iedereen lief tegen mij , behalve hier op het wereldbrede net. :(
Misschien zien we elkaar op het dag des oordeels ofzo. Kom op nou,....
Er bestaat niet zoiets als een dag des oordeels. Net zoals dat Sesamstraat niet een echte straat is. Meeste mensen groeien over sprookjes heen, hele volksstammen jammer genoeg niet.

• Like
Waarderingen: REJ
Er bestaat niet zoiets als een dag des oordeels. Net zoals dat Sesamstraat niet een echte straat is. Meeste mensen groeien over sprookjes heen, hele volksstammen jammer genoeg niet.

alle marokkanen moeten terug naar istanbul!!!11!!!

Oh btw. Bedankt dat je met jouw ergernis weer een gezellige topic hebt gestart. Bekijk t van de positieve kant knul :kiss:

Het is geen geloof.

Terug
Naar boven