MuscleMeat

Ernstig vermoeid dood libido!

Mss 2 weken niet trainen.
+ Maca en Mucuna pruriens.
Maar je bent er nu al zo mee bezig dat het waarschijnlijk ook tussen je oren speelt. Wat heel normaal is overigens.

Bovenstaande klinkt goed, al lijkt mij stoppen met sporten niet perse nuttig. Heb er ooit ook in mindere mate last van gehad, maar nu geen last meer.

Kijk wat het doet om dagelijks rond de halve/driekwart reep pure 85% chocola in je mik te douwen. t zijn dunne repen dus zo'n 50+ gram chocolade en past best in een schema.
Ik heb niet ontzettend veel verstand van waarom het werkt (iets met NO en stofjes in cacao), maar het werkte sowieso.

ik wist dat ik af moest bouwen toen ik gek werd van zelfs lelijke chicks op 1 reep per dag

Bovenstaande klinkt goed, al lijkt mij stoppen met sporten niet perse nuttig. Heb er ooit ook in mindere mate last van gehad, maar nu geen last meer.

Kijk wat het doet om dagelijks rond de halve/driekwart reep pure 85% chocola in je mik te douwen. t zijn dunne repen dus zo'n 50+ gram chocolade en past best in een schema.
Ik heb niet ontzettend veel verstand van waarom het werkt (iets met NO en stofjes in cacao), maar het werkte sowieso.

ik wist dat ik af moest bouwen toen ik gek werd van zelfs lelijke chicks op 1 reep per dag

Voor het nitric oxide kan hij ook arginine gebruiken. Wat in de praktijk vaker wordt gebruikt voor een beter libido en ook een dikke pomp zal geven :D

Laag testosteron met hoog oestrogeen klinkt het.

Echt ongelooflijk dat dokters bij aanslepende vermoeidheid en libido/erectieproblemen niet al meteen denken aan verstoorde hormoonwaardes... nee, "laat even je eiwitshakes vallen" :rolleyes:

Extreem giswerk gegeven deze twee zeer aspecifieke klachten. Fysiologische oorzaak kan uitgesloten worden als ik het zo lees, maar de lijst somatische aandoeningen, en zelfs psychische, is haast eindeloos met slechts deze gegevens. Een compleet hormoonprofiel is inderdaad een aanrader om mee te starten. Heb je echt geen andere klachten? Of klachten die zich tijdelijk hebben voorgedaan gedurende deze periode?

Zoals eerder aangedragen, probeer 's Maca en daarbij Vitamine D.

Je weet duidelijk niet waarover je spreekt. Als je testosteronwaarde te laag is, mag het knapste, geilste wijf naast je komen liggen. Dat doet je dat weinig of niks. Gebeurt soms ook na een kuur. Dan kan je dat ook soms gedurende een periode hebben maar dan weet je dat dit maar tijdelijk is. Je moet het meegemaakt hebben om te weten.

Er zit wel een verschil tussen laag testosteron en totaal geen libido hebben. Want hoge libidio betekent niet hoge testosteron. Dat je libido sh*t is na je kuur kan best kloppen.

Mijn libido is ook niet al te hoog maar coïtus gaat nog prima :D Terwijl uit mijn laatste test uit kwam dat ik het tesosteron niveau heb van een 80jarige opa.

Terug
Naar boven