MuscleMeat

ervaren advies gevraagd!

Croupier

Cool Novice
Waardering
0
hey jongens,ik ben bijna klaar met mijn kuur:deca,enanth,dianabol.
ben weinig vocht aangekomen daar ik er geen aanleg voor heb,en omdat ik arimidex gebruik en proviron o.a.
Ben nu 90 kg,en vrij droog.maar nu heb ik het advies van elmo en latin spirit een tijdje terug opgevolgd en mijn kuur zo opgesteld dat ik na de laatste injectie 2 a 3 weken wacht,en daarna nog 3 weken met dianabol verder ga zodat ik daarna meteen kan nakuren.
Nu dacht ik ineens,zou ik die laatste 3 weken in combi met dianabol ook winstrol depot spuiten eod?of is dat geen goed combi?laat me aub jullie mening daarover horen.

ook wilde ik weten of het noodzakelijk si om naast nolva en clomid,ook nog hcg te nemen(is moeilijk aan te komen hoorde ik),of volstaat clomid?

de avatar is van een paar weken terug,ben iets voller nu,maar net zo droog!

dbol zou ik er nu zeker niet nanemen, dan eerder 3 weken test prop in combi met 50 mg winstrol eod.
daarna kan je direct met nolva en clomid beginnen
eerste 10 dagen 100 mg clomid, daarna 15 dagen 50 mg
+25 dagen 20 mg nolva
zou zeker moeten volstaan

ik vind het zelf een beetje een onzinnige kuur, begrijp de logica er wel achter maar denk niet dat het op deze wijze werkt. Je kan inderdaad wel gelijk met een nakuur beginnen als je eindigt met een kortwerkende as maar je test level gaat in eens van heel hoog naar niets en je nakuur heeft zeker wel een tijdje nodig voor deze effect heeft. Eindig je met een langwerkende ester dan wordt de exogene test toevoer geleidelijk aan minder en kun je je lichaam alvast vorbereiden zelf weer te gaan produceren.

Maar om alleen even op jouw vraag terug te komen, je kan er inderdaad net zo goed winstrol depot bij nemen.

hey kerel, leuk om te horen dat je tevreden bent met wat je hebt bereikt. avater ziet er goed uit trouwens.

winstrol en dbol samen zou kunnen hoor, een gezonder alternatief is test prop samen met winstrol zoals big g aangaf.

ik ben het gedeeltelijk wel eens met chemical, eindigen met een korte esther kan, maar met twee middelen eindigen is in mijn ogen iets te veel van het goede. hou het lekker bij de dbol kerel.

Terug
Naar boven