Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
To Bulker80 - Sorry if I write in English (You can answer me in Dutch no probs). Could you let me know where did you go to have your body fat measured by a Dexa Scan here in NL? Thanks.Ik laat mijn vetpercentage af en toe meten via een DEXA scan. Vroeger heb ik VP ook op andere manieren laten meten. DEXA gaf inderdaad steeds een hogere waarde aan. Ik vind het vooral interessant om te weten waar het vet precies zit en bij mij klopt da wel (verhoudingsgewijs)
Zat vroeger op 26 procent, nu op 12!
Met hoeveel % verschil zit je tussen beide metingen?
To Bulker80 - Sorry if I write in English (You can answer me in Dutch no probs). Could you let me know where did you go to have your body fat measured by a Dexa Scan here in NL? Thanks.
Ik heb ook een DEXA scan laten doen in Den Haag. Ik schatte mezelf 12/13% in. Dexa scan gaf 19% aan.
Zo zag ik eruit;
Ik heb ook een DEXA scan laten doen in Den Haag. Ik schatte mezelf 12/13% in. Dexa scan gaf 19% aan.
Zo zag ik eruit;
bij deze foto zou ik zeker 16-18 vet zeggen. niet om te haten maar gewoon realistisch qua vetZo,
hier 2 foto's van net, wat is de schatting van jullie?
![]()
![]()