AndroidHealthClinic

Ervaring fitness May (Smeermaas)

FlemishPride

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
90kg
Beste,

Ik ben aan het denken om weg te gaan bij m'n huidig fitnesscentrum. Het is duur (36 per maand), nul begeleiding en het is er gewoon klein. Veel apparaten op een korte ruimte- het krachtgedeelte- dat er rond een uur of 6 echt moeilijk kan getraind worden. Hierdoor ben ik genoodzaakt om s'avonds te gaan trainen -21u of zelfs 22u. Er is ook gebrek aan een aantal nodige apparaten waardoor kuiten en benen niet écht goed getraind kunnen worden.

In Smeermaas- net over grens van Maastricht- heb je Fitness May. Nu ja fitness, van buiten uit ziet het heel erg bodybuilderhardcore uit. Je zou er begeleid worden heb ik al horen waaien. Is hier ook misschien iemand die weet hoe het daar is qua begeleiding, prijs, openingsuren?

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Eigenaar is Sandy Verstappen, het heet tegenwoordig fitnesscentrum Maya..37,- per maand, open ma-vr 9.30-12.30 16.00-22.00 en zaterdag 10.00-13.00 , apparatuur is echt top, Panatta bodybuilding line, plate loaded, goeie sfeer, wordt echt goed getrained, lekkere harde muziek altijd en er trainen een handvol wedstrijdbodybuilders en heel veel ex-wedstrijdbodybuilders, Sandy (zelf voormalig nationaal topbodybuilder) geeft begeleiding in vorm van wedstrijdbegeleiding maar ook aan de "gewone" jongens, voedings en trainingsschema's en ook vetmetingen om progressie te meten..daar vraagt hij niks extra voor als je daar trained, als je echt serieus wilt trainen is dit wel de plek omgeving maastricht..ik train er zelf nu anderhalf jaar

• Topic Starter Topic Starter
Eigenaar is Sandy Verstappen, het heet tegenwoordig fitnesscentrum Maya..37,- per maand, open ma-vr 9.30-12.30 16.00-22.00 en zaterdag 10.00-13.00 , apparatuur is echt top, Panatta bodybuilding line, plate loaded, goeie sfeer, wordt echt goed getrained, lekkere harde muziek altijd en er trainen een handvol wedstrijdbodybuilders en heel veel ex-wedstrijdbodybuilders, Sandy (zelf voormalig nationaal topbodybuilder) geeft begeleiding in vorm van wedstrijdbegeleiding maar ook aan de "gewone" jongens, voedings en trainingsschema's en ook vetmetingen om progressie te meten..daar vraagt hij niks extra voor als je daar trained, als je echt serieus wilt trainen is dit wel de plek omgeving maastricht..ik train er zelf nu anderhalf jaar

Enorm bedankt voor de raad, die gratis begeleiding klinkt goed! :D Moet na deze maand toch eens gaan kijken (heb nog abo lopen tot einde van de maand).

Enorm bedankt voor de raad, die gratis begeleiding klinkt goed! :D Moet na deze maand toch eens gaan kijken (heb nog abo lopen tot einde van de maand).

Graag gedaan, echt vrijwel iedereen daar gaat vooruit, super atmosfeer om te trainen, ga maar eens kijken idd:cool:

Terug
Naar boven