XXL Nutrition

Ervaring met Turinabol als eerste oral kuur

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste gasten,

Informatie over Turinabol (Tbol);
-Het is een middel met een hele lage androgene waarde en aromatisatie is O.
-Het ligt qua gains tussen winstrol en dianabol in dus voor een beginners kuurtje heel netjes.
-Bijwerkingen zijn nihil (op moderate doseringen 50 mg per dag)
-Kennelijk veel gebruikt in Germany/UK

Iemand ervaring hiermee? leuke gains mee behaald? bijwerkingen gehad?
Of toch maar beter anavar of dianabol?

maat van mij had erg slechte ervaringen hiermee, leverwaarden waren na 2 weken ****ed up en hij voelde zich erg verrot (psychisch)
Maja dat is per persoon verschillend natuurlijk.

maat van mij had erg slechte ervaringen hiermee, leverwaarden waren na 2 weken ****ed up en hij voelde zich erg verrot (psychisch)
Maja dat is per persoon verschillend natuurlijk.

Was ik dat niet? Mijn asat en alat waren allebei rond de 150 na een aantal weken.
Zelfs met metyltren had ik nog niet zulke verotte waarden.

• Topic Starter Topic Starter
Was ik dat niet? Mijn asat en alat waren allebei rond de 150 na een aantal weken.
Zelfs met metyltren had ik nog niet zulke verotte waarden.

Dat had ik niet verwacht, ik ging er echt van uit dat Tbol heel erg mild zou zijn zonder enige bijwerkingen of belasting voor het lichaam.

Grootste brol dat er is bro. Ik denk dat elke dag een fles wiskey drinken gezonder is

oke das misschien wat overdreven :P

Dat had ik niet verwacht, ik ging er echt van uit dat Tbol heel erg mild zou zijn zonder enige bijwerkingen of belasting voor het lichaam.

Prometheus of Horus,dat zou je inmiddels toch moeten weten. het is al een half jaar lang dat je steeds dezelfde vragen stelt, maar om de twee maanden met een andere naam. Waarom stel je je vraag dan niet op die Amerikaanse of Duits fora. Je weet nu toch inmiddels dat het hier nauwelijks gebruikt wordt en dat je steeds dezelfde antwoorden zal krijgen.

idd mijn waardes waren volledig naar de klote erna .
en ook potentieprobs gehad erdoor...

had maar 1potje genomen tans

Nooit van gehoord van dat product.
Ik leer elke dag bij door hier op te lezen ;).
Heb me enorm verdiept in de ASS voorbije maanden en dat is nu het enigste product waar ik nog niets van heb gehoord dus goed zal het niet zijn denk ik.

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 12:10 ----------

Bedoelde AAS heheheh

Heb me enorm verdiept in de ASS voorbije maanden en dat is nu het enigste product waar ik nog niets van heb gehoord dus goed zal het niet zijn denk ik.

:lol:

:lol:

Ik verdiep me ook in ass erg diep zelfs :D zeker on cycle.
j/k over de tbol, ik heb het eens gebruikt op 50 mg.
Vond het bagger deed niet veel ik vind het een k*tanabool.

Vriend van mij gebruikt het nu. Zit in week 4 en is 3 kilo aangekomen. Zal vocht bijzitten maar ik heb niet het gevoel dat hij echt op zn voeding let.. Dus waarschijnlijk had ie veel meer aan kunnen komen. Ik hoor verder wel goede verhalen over Tboll.

Terug
Naar boven