XXL Nutrition

Ervaringen 1000mg Test e Only

+1

Ik zelf zit nu in me 5e week van dit
1-4 test prop 150mg eod
1-12 1 gram test
1-10 600 mg deca

En knal echt als een gek en blijf gek genoeg nog flink droog ! Maar zal vooral door me voeding komen incombi met die gram test nu +7 op de weegschaal zal maandag voor de lol even een vetmeting doen ! Verder kwa kracht gaat ook ziek hard omhoog

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Topkuur, word er alleen zo ****ing lui van!!! :o

Desondanks men beste kuur tot nu toe...;)

Haha dat heb ik ook .
Ook moeite met opstaan sochtends ?

Aanstaande zondag ga ik beginnen met 6 weken sust op een gram per week. Daarna doe ik 6 weken test-c op een gram en daarna weer 6 weken test-e op een gram (of test-p, maar hierover twijfel ik nog). De hele kuur van 18 weken laat ik ook bold mee lopen op 800mg per week. Als mijn bloeddruk goed blijft dan knal ik de laatste 6 weken ook nog wat tren bij.

+1

Ik zelf zit nu in me 5e week van dit
1-4 test prop 150mg eod
1-12 1 gram test
1-10 600 mg deca

En knal echt als een gek en blijf gek genoeg nog flink droog ! Maar zal vooral door me voeding komen incombi met die gram test nu +7 op de weegschaal zal maandag voor de lol even een vetmeting doen ! Verder kwa kracht gaat ook ziek hard omhoog

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:26 ----------

Haha dat heb ik ook .
Ook moeite met opstaan sochtends ?

Het smorgens opstaan is niet zo het probleem, maar word in de namiddag zo moe, dat ik altijd 2h uur slaap, en dan ga trainen!! :rolleyes:

Ik ook. En veel tren:D

Je ziet zoveel kuurtjes met de meest exotische middelen voorbij komen hier. 200 mg tren, 200 mg mast, beete van dit, beetje van dat.
Alles bj elkaar opgeteld zit je zo aan een gram........en zodra je roept dat je test op 1 gram wilt zetten gebruik je ineens ´hoge doseringen´.....haha

@ Topicstarter- 1000 mg test zal je zeker bevallen, absoluut doen!

---------- Toegevoegd om 06:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:54 ----------

Aanstaande zondag ga ik beginnen met 6 weken sust op een gram per week. Daarna doe ik 6 weken test-c op een gram en daarna weer 6 weken test-e op een gram (of test-p, maar hierover twijfel ik nog). De hele kuur van 18 weken laat ik ook bold mee lopen op 800mg per week. Als mijn bloeddruk goed blijft dan knal ik de laatste 6 weken ook nog wat tren bij.

JAMMIE. Heb je eerder met bold gekuurd Walter....
Ik zou in jouw geval week 1 t/m 12 tren dr bij zetten op minimaal 600 en Bold skippen.....zie echt de toegevoegde waarde dr niet van in

Test op een gram was mijn beste kuur ooit. Werd er droger op en groeide als een malle. Werd er zelfs sterker op en dat lukt me niet bij dingen als Tren.

Komende kuur gaat ook weer hoge Test bevatten, met high Bold en wat Mast.

Dit soort topics doen me opnieuw twijfelen voor mijn volgend kuurtje,... test-deca, test-tren of 1g test... keuzes :bang:

Wellicht wel eens interresant, mini poll:
1. 250mg Test E - 400mg Tren E
2. 500mg Test E - 400mg Deca
3. 1000mg Test E

Welke heeft jullie voorkeur, en waarom?

Waarom zou je van ester veranderen als je dezelfde compound blijft zitten?

Waarom zou je van ester veranderen als je dezelfde compound blijft zitten?
Om mijn lichaam weer opnieuw te triggeren. Schijnt te werken. Kennis van me heeft het ook gedaan en had er goede resultaten mee. Vandaar dat ik het ook wil proberen.

Om mijn lichaam weer opnieuw te triggeren. Schijnt te werken. Kennis van me heeft het ook gedaan en had er goede resultaten mee. Vandaar dat ik het ook wil proberen.

Nog nooit eerder gehoord, lijkt me een beetje brosience.
Test is test.
Maar ben wel benieuwd naar resultaten ofcourse, ga je loggen?

Test op een gram was mijn beste kuur ooit. Werd er droger op en groeide als een malle. Werd er zelfs sterker op en dat lukt me niet bij dingen als Tren.

Komende kuur gaat ook weer hoge Test bevatten, met high Bold en wat Mast.

Had je geen last van erg hoge Oestrogeen? Ik had bij 500 gram test een dubbele oestrogeen waarden en hield ik wat vocht vast. Mooi als je goed gaat op 1 gram test.

Nog nooit eerder gehoord, lijkt me een beetje brosience.
Test is test.
Maar ben wel benieuwd naar resultaten ofcourse, ga je loggen?
Ja dat was in eerste instantie ook mijn reactie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/steroid-cycle-theories-rich-piana-denken-jullie-365758/
Maar ik heb het onlangs met een kennis besproken die ook wedstrijden doet en hij had er vaker van gehoord en er ook de resultaten van gezien (bij andere atleten). En aangezien hij absoluut niet iemand is die uit z'n nek lult vind ik het de moeite waard om eens te proberen. Het kost je ook niks meer om halverwege je kuur even te switchen van ester. En als ik na switchen geen resultaat merk dan kan ik altijd eerder stoppen.

Ik kan na de kuur wel een topic openen met de resultaten. Loggen ga ik toch vergeten.

Ja dat was in eerste instantie ook mijn reactie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/steroid-cycle-theories-rich-piana-denken-jullie-365758/
Maar ik heb het onlangs met een kennis besproken die ook wedstrijden doet en hij had er vaker van gehoord en er ook de resultaten van gezien (bij andere atleten). En aangezien hij absoluut niet iemand is die uit z'n nek lult vind ik het de moeite waard om eens te proberen. Het kost je ook niks meer om halverwege je kuur even te switchen van ester. En als ik na switchen geen resultaat merk dan kan ik altijd eerder stoppen.

Ik kan na de kuur wel een topic openen met de resultaten. Loggen ga ik toch vergeten.

Die Piana kan ik echt niet serieus nemen.
Het zou misschien kunnen werken maar ik snap de logica erachter niet.
Test is test dacht ik altijd.
Als iemand begint met ondergedoseerde gear en daarna gaat switchen naar goeie gear zou die het ook merken en dan denken dat het aan de ester ligt.
Ik ben gewoon sceptisch als het om dit soort dingen gaat.
Vind het wel interessant maar ik kan er verder niks over vinden.

Die Piana kan ik echt niet serieus nemen.
Het zou misschien kunnen werken maar ik snap de logica erachter niet.
Test is test dacht ik altijd.
Als iemand begint met ondergedoseerde gear en daarna gaat switchen naar goeie gear zou die het ook merken en dan denken dat het aan de ester ligt.
Ik ben gewoon sceptisch als het om dit soort dingen gaat.
Vind het wel interessant maar ik kan er verder niks over vinden.
Ik neem hem ook niet serieus, maar die kennis van mij wel. Maar goed, zoals ik al aangaf kost het me niks meer om van ester te switchen. Dus waarom niet een gokje wagen?

Haha ok, normaal kost 1gram prop toch wel heel wat meer dan 1gram enanthaat.
Als dat voor jou niet zo is ben ik flink jaloers :p

Haha ok, normaal kost 1gram prop toch wel heel wat meer dan 1gram enanthaat.
Als dat voor jou niet zo is ben ik flink jaloers :p
Prop is wel duurder inderdaad. Daarom doe ik dat ook pas aan het eind en mits dat ik merk dat het switchen na de eerste 6 weken effect heeft. Anders pak ik gewoon weer test-e om in elk geval de bold door te kunnen trekken.

Terug
Naar boven