AndroidHealthClinic

Ervaringen 1000mg Test e Only

1gr test kan je idd lekker op gaan alleen moet je niet hoog in je vp zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wat is hoog in vp? Ik sta nu rond de 12

en acne? is de kans groot. Op test 500 kreeg ik helemaal niks van acne zou dit op 1000 wel zo zijn denken jullie?

Hoeveel mg. aromasin gebruiken jullie op 1 gram test? :) Lijkt me toch wel een leuk experiment voor de winter haha :D Heb echt geen zin om er een hoge dosering mast bij te knallen om vocht- en waterretentie tegen te gaan.

Hoeveel mg. aromasin gebruiken jullie op 1 gram test? :) Lijkt me toch wel een leuk experiment voor de winter haha :D Heb echt geen zin om er een hoge dosering mast bij te knallen om vocht- en waterretentie tegen te gaan.

begin met 10mg ed, indien nodig kan je verhogen maar als je niet al te dik bent zal dat. iet nodig zijn

Op 8 % denk ik dat je nauwelijks Aro nodig hebt. Ik zou zelf beginnen op 10 EOD als ik 't nodig heb maar ik laat wel Mast meelopen dus denk niet dat ik 't echt nodig ga hebben.

Om en nabij de helft van mn Test dose. Ga Test elke 4 weken uppen en up de MastE dan ook mee. Ook wel leuk voor het hardere effect in combi met de vasculariteit van Bold :)

Klinkt goed! :) Zonder mast gebruik jij dus geen AI? Hoe bevalt de bold jou? Ik zit nu in week 6 op 800 mg. per week, en moet zeggen dat de aders flink beginnen door te komen haha ;) Merk ook niet zoveel van meer eetlust, dus dat is erg positief tijdens het cutten :D

Uit personlijke ervaring weet ik dat nolva, aromasin of arimidex wel echt nodig is bij 1gram.
Je lichaam gaat de grote hoeveelheid test proberen te levelen met oestrogeen...
Klinkt misschien stom, maar ik verlangde naar zoetigheid, had vreetbuien, libido deed raar en was moe.
Na wat nolvadex merkte ik dat het stukken minder werd en voelde me gelijk beter.
Dus 'alleen test' op 1 gram is niet slim.... Je hebt echt estro blocjers nodig naar mijn mening.

Zelf vind ik het fijn om naast test ook, proviron, mast of stromba te gebruiken (niet allemaal tegelijk)

Uit personlijke ervaring weet ik dat nolva, aromasin of arimidex wel echt nodig is bij 1gram.
Je lichaam gaat de grote hoeveelheid test proberen te levelen met oestrogeen...
Klinkt misschien stom, maar ik verlangde naar zoetigheid, had vreetbuien, libido deed raar en was moe.
Na wat nolvadex merkte ik dat het stukken minder werd en voelde me gelijk beter.
Dus 'alleen test' op 1 gram is niet slim.... Je hebt echt estro blocjers nodig naar mijn mening.

Zelf vind ik het fijn om naast test ook, proviron, mast of stromba te gebruiken (niet allemaal tegelijk)

nolva is daar niet echt geschikt voor omdat het een SERM is (mits je gyno hebt, echte gyno.. dus geen puffy nipples).
je kan dan in het vervolg beter aromasin nemen, 10mg ed zou dan effectief moeten zijn

1gr test en 1 gr mast = rotsblok

Aan de positieve reacties te zien, toch ook eens overwegen om als volgende kuur te doen. K was nog aan het twijfelen tussen Tren of Test maar denk toch dak voor de test ga :p

Ik ga rond september denk deze hanteren

1-5 test 750
5-10 test 1000.

Natuurlijk met een deftige nakuur.

is het echt een must om 2x per week te zetten? of kan ik ook best in een inject 4ml doen?

Terug
Naar boven