vroemvroem
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal per persoon verschillen...en acne? is de kans groot. Op test 500 kreeg ik helemaal niks van acne zou dit op 1000 wel zo zijn denken jullie?
Hoeveel mg. aromasin gebruiken jullie op 1 gram test?Lijkt me toch wel een leuk experiment voor de winter haha
Heb echt geen zin om er een hoge dosering mast bij te knallen om vocht- en waterretentie tegen te gaan.
Hoeveel mg. aromasin gebruiken jullie op 1 gram test?Lijkt me toch wel een leuk experiment voor de winter haha
Heb echt geen zin om er een hoge dosering mast bij te knallen om vocht- en waterretentie tegen te gaan.
Op 8 % denk ik dat je nauwelijks Aro nodig hebt. Ik zou zelf beginnen op 10 EOD als ik 't nodig heb maar ik laat wel Mast meelopen dus denk niet dat ik 't echt nodig ga hebben.

Om en nabij de helft van mn Test dose. Ga Test elke 4 weken uppen en up de MastE dan ook mee. Ook wel leuk voor het hardere effect in combi met de vasculariteit van Bold![]()
Zonder mast gebruik jij dus geen AI? Hoe bevalt de bold jou? Ik zit nu in week 6 op 800 mg. per week, en moet zeggen dat de aders flink beginnen door te komen haha
Merk ook niet zoveel van meer eetlust, dus dat is erg positief tijdens het cutten 
Uit personlijke ervaring weet ik dat nolva, aromasin of arimidex wel echt nodig is bij 1gram.
Je lichaam gaat de grote hoeveelheid test proberen te levelen met oestrogeen...
Klinkt misschien stom, maar ik verlangde naar zoetigheid, had vreetbuien, libido deed raar en was moe.
Na wat nolvadex merkte ik dat het stukken minder werd en voelde me gelijk beter.
Dus 'alleen test' op 1 gram is niet slim.... Je hebt echt estro blocjers nodig naar mijn mening.
Zelf vind ik het fijn om naast test ook, proviron, mast of stromba te gebruiken (niet allemaal tegelijk)