XXL Nutrition

Ervaringen 1000mg Test e Only

Ben benieuwd, gainen doe je sowieso wel op een gram test en 800mg bold.

1gr test-e wordt ook mijn volgende. Test blijft gewoon het best vind ik.

Test, tren, winstrol, prohormonen.

Maar ik merk gewoon, hoe hoger de test staat hoe beter alles gaat.

Niet dat ik veel ervaring heb hoor maar ik zou nooit zeggen dat iets het beste is.
Zoals jou heb ik bv nog nooit deca gebruikt, maar misschien is dit voor jou wel lekkerder dan test.
Details :p

Had je geen last van erg hoge Oestrogeen? Ik had bij 500 gram test een dubbele oestrogeen waarden en hield ik wat vocht vast. Mooi als je goed gaat op 1 gram test.

Nee 0 last van vocht enzo man. Oestrogeen in alle eerlijkheid ook niet laten testen omdat ik nergens last van had. Zou ik volgende kuur denk ik wel doen. Nog een weekje en dan gaat ie er weer in.

Die Piana kan ik echt niet serieus nemen.
Het zou misschien kunnen werken maar ik snap de logica erachter niet.
Test is test dacht ik altijd.
Als iemand begint met ondergedoseerde gear en daarna gaat switchen naar goeie gear zou die het ook merken en dan denken dat het aan de ester ligt.
Ik ben gewoon sceptisch als het om dit soort dingen gaat.
Vind het wel interessant maar ik kan er verder niks over vinden.

Zo simpel dacht ik het ook altijd maar het schijnt, volgens heel veel ervaren gasten ( in de US dan iig ) toch wel iets van verschil te maken.

Niet dat ik veel ervaring heb hoor maar ik zou nooit zeggen dat iets het beste is.
Zoals jou heb ik bv nog nooit deca gebruikt, maar misschien is dit voor jou wel lekkerder dan test.
Details :p

Heel verstandige opmerking. ++

• Topic Starter Topic Starter
is het nodig om een AI mee te laten lopen tegen bloat?

Zou het niet preventief doen, maar meningen verschillen.

Test op een gram was mijn beste kuur ooit. Werd er droger op en groeide als een malle. Werd er zelfs sterker op en dat lukt me niet bij dingen als Tren.

Komende kuur gaat ook weer hoge Test bevatten, met high Bold en wat Mast.

Huh?

Vaag, tren was toch veel androgener dan test?

Huh?

MikieB is speciaal:p

Hoor wel vaker verhalen van mensen die hard gaan op een gram test-e ben zelf ook wel benieuwd maar ik krijg minder sides van Tren dan van test-e

Op 500 zat mijn doucheputje al verstopt door haaruitval laat staan op 1000.

Huh?

Dat zegt mij echt geen drol ouwe, als ik er niet sterker op word kan het 10 000 keer androgener zijn, veranderd het niet :P Moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd 2 keer Tren heb gehad en beide keren onder onderhoud was, dus wie weet wat het doet als ik heavy bulk

MikieB is speciaal:p

Hoor wel vaker verhalen van mensen die hard gaan op een gram test-e ben zelf ook wel benieuwd maar ik krijg minder sides van Tren dan van test-e

Op 500 zat mijn doucheputje al verstopt door haaruitval laat staan op 1000.

True dat :P Haaruitval had ik nooit zo erg, dat wordt de laatste tijd wel steeds erger, krijg ook inhammen enzo maar dat kan me echt niet boeien.

MikieB

Ik las ooit een post van je waar je ook zweerde bij 1G test. Denk je hier nogsteeds zo over of raad je toch eerder iets anders aan.

MikieB

Ik las ooit een post van je waar je ook zweerde bij 1G test. Denk je hier nogsteeds zo over of raad je toch eerder iets anders aan.

Hmm vind ik lastig. Tren A bijv. heb ik nog niet vol uit op gebulkt en op die gram wel toen dus moeilijk vergelijken. Denk wel dat voor mij een gram Test lekkerder was, 0 sides op wat eerder agressief na maar dat was echt heel goed in te houden. De gains zullen wel vergelijkbaar zijn met Ace alleen is dan de gram een stuk goedkoper dan 700 Ace en had ik 't op een gram test niet constant zo ****ing warm :P

En qua gezondheid, herstel, en sides is test e ook 'beter' toch?

Lichaamsgewicht heeft niks te zeggen ik ken zat mensen die minder wegen maar meer spiermassa hebben en er zijn skinny ecto's die brede bodybuilders de les leren mbt aas :p maar persoonlijk vind ik 1g test gewoon erg lekker en als je wat meer kuurtjes achter de rug hebt raad ik je zeker weten aan om het nog hoger te doseren :D

Ervaring mee? Wil miss nog een week of 6 op 1500 gaan zitten alsk klaar ben met de ace ( halverwege juli )

Terug
Naar boven