Fitness Seller

Ervaringen cutten op 'high' test? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hoe hoger ik me test zet hoe lelijker ik eruit ga zien, als in vochtiger en ook dikker. Dit zal vast te verhelpen zijn met nog meer anti-e maar niet echt gezond en onnodig voor mijn doelen
o en ik krijg er ook onwijze honger/trek van in eten de hele dag, zeer irritant
 
Op reddit en in enkele oudere topics zijn er toch wel veel die houden van high test, ook tijdens cut. Er word beweerd dat vanaf bepaalde dosering icm met juiste voeding er vrijwel geen vocht is.
 
Eigenlijk heb je sowieso niks “high” nodig om op te cutten. Vet verliezen doe je niet door middel van meer anabolen te injecteren. Gear en gezondheidsverspilling.

Dat ligt maar net aan je doelen en je perspectief. Denk dat velen een hogere dosering AAS tijdens een cut onderschatten. Is het nodig? AAS gebruik is sowieso discutabel, dus de meeste reacties tot nu toe in dit topic snap ik niet zo zeer. Los van het feit dat ik zelf tegenwoordig wat lager doseer dan ik voorheen gedaan heb, is een cut op hogere dosering AAS zeker de moeite waard. Test only leent zich daar heel goed voor, maar velen willen graag de harde look van mast/tren als ze aan het cutten zijn.

Met de juiste dosering en alle andere zaken 110% on point, kun je van je cut een recomp maken zonder dat het je doel om te cutten feitelijk in de weg zit. Dus imo is een hogere dosering AAS in een cut (ook test only) een erg ondergewaardeerde manier van cutten.
 
Dat ligt maar net aan je doelen en je perspectief. Denk dat velen een hogere dosering AAS tijdens een cut onderschatten. Is het nodig? AAS gebruik is sowieso discutabel, dus de meeste reacties tot nu toe in dit topic snap ik niet zo zeer. Los van het feit dat ik zelf tegenwoordig wat lager doseer dan ik voorheen gedaan heb, is een cut op hogere dosering AAS zeker de moeite waard. Test only leent zich daar heel goed voor, maar velen willen graag de harde look van mast/tren als ze aan het cutten zijn.

Met de juiste dosering en alle andere zaken 110% on point, kun je van je cut een recomp maken zonder dat het je doel om te cutten feitelijk in de weg zit. Dus imo is een hogere dosering AAS in een cut (ook test only) een erg ondergewaardeerde manier van cutten.
Dit verwoord het heel goed.
 
Er word beweerd dat vanaf bepaalde dosering icm met juiste voeding er vrijwel geen vocht is.
Zal dit te maken hebben met het afvlakken van omzetting naar oestrogeen in relatie tot testosterondosering? Waardoor bij hogere doseringen dus relatief minder oestrogeen ontstaat en je dus minder oestrogeen gerelateerde sides hebt zoals vocht vasthouden etc? Even vanuit gaande dat minder oestrogeen vorming dus meer androgeen vorming betekent. Galen heeft hier ooit eens een grafiek van gepost, maar kan het niet zo 1 2 3 terugvinden.

Ik merkte zelf overigens duidelijk verschil qua vocht op 900 mg test 1x per week of 300 mg test 3x per week. Waar ik op 900 mg 1x per week vrijwel geen vocht vasthield, werd ik op 300x3 echt een waterballon. Voeding was vergelijkbaar, even kut als altijd :roflol:
 
Zal dit te maken hebben met het afvlakken van omzetting naar oestrogeen in relatie tot testosterondosering? Waardoor bij hogere doseringen dus relatief minder oestrogeen ontstaat en je dus minder oestrogeen gerelateerde sides hebt zoals vocht vasthouden etc? Galen heeft hier ooit eens een grafiek van gepost, maar kan het niet zo 1 2 3 terugvinden.

Ik merkte zelf overigens duidelijk verschil qua vocht op 900 mg test 1x per week of 300 mg test 3x per week. Waar ik op 900 mg 1x per week vrijwel geen vocht vasthield, werd ik op 300x3 echt een waterballon. Voeding was vergelijkbaar, even kut als altijd :roflol:
Ik denk ook dat het met de ratios te maken heeft. Ik ben wat rond aan het zoeken op reddit, daar heb ik ooit een zeer interessant topic gevonden hierover, maar ik kan het zo niet terug vinden.
 
1586930918272.png

Bron: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2913038/
 
Niemand doet het hier maar je kan oa prima cutten ook op deca.
 
Op reddit en in enkele oudere topics zijn er toch wel veel die houden van high test, ook tijdens cut. Er word beweerd dat vanaf bepaalde dosering icm met juiste voeding er vrijwel geen vocht is.
Als je shredded bent hou je sowieso amper vocht vast
 
Dat ligt maar net aan je doelen en je perspectief. Denk dat velen een hogere dosering AAS tijdens een cut onderschatten. Is het nodig? AAS gebruik is sowieso discutabel, dus de meeste reacties tot nu toe in dit topic snap ik niet zo zeer. Los van het feit dat ik zelf tegenwoordig wat lager doseer dan ik voorheen gedaan heb, is een cut op hogere dosering AAS zeker de moeite waard. Test only leent zich daar heel goed voor, maar velen willen graag de harde look van mast/tren als ze aan het cutten zijn.

Met de juiste dosering en alle andere zaken 110% on point, kun je van je cut een recomp maken zonder dat het je doel om te cutten feitelijk in de weg zit. Dus imo is een hogere dosering AAS in een cut (ook test only) een erg ondergewaardeerde manier van cutten.
Vanuit gaande dat je geen podium ambitie hebt, je geen massa monster bent en dat je primaire doel is om zoveel mogelijk gains vast te houden tijdens de cut. In welk opzicht zou high test dan een meerwaarde vormen?
 
Vanuit gaande dat je geen podium ambitie hebt, je geen massa monster bent en dat je primaire doel is om zoveel mogelijk gains vast te houden tijdens de cut. In welk opzicht zou high test dan een meerwaarde vormen?

Dat de cut een recomp wordt, zonder in te leveren op de effectiviteit van de cut.
 
Dat ligt maar net aan je doelen en je perspectief. Denk dat velen een hogere dosering AAS tijdens een cut onderschatten. Is het nodig? AAS gebruik is sowieso discutabel, dus de meeste reacties tot nu toe in dit topic snap ik niet zo zeer. Los van het feit dat ik zelf tegenwoordig wat lager doseer dan ik voorheen gedaan heb, is een cut op hogere dosering AAS zeker de moeite waard. Test only leent zich daar heel goed voor, maar velen willen graag de harde look van mast/tren als ze aan het cutten zijn.

Met de juiste dosering en alle andere zaken 110% on point, kun je van je cut een recomp maken zonder dat het je doel om te cutten feitelijk in de weg zit. Dus imo is een hogere dosering AAS in een cut (ook test only) een erg ondergewaardeerde manier van cutten.

:hahaha: Met de juiste dosering kun je van een cut ook een bulk maken.
 
Dat de cut een recomp wordt, zonder in te leveren op de effectiviteit van de cut.
Dan kun je toch net zo goed eerst met een lage dose test beginnen en dan vervolgens verhogen als je een recomp gaat starten?
 
Dan kun je toch net zo goed eerst met een lage dose test beginnen en dan vervolgens verhogen als je een recomp gaat starten?

Dat kan, maar dat bedoel ik niet :)
 
Dat kan, maar dat bedoel ik niet :)
Dan snap ik niet wat je bedoelt. Persoonlijk zie ik geen meerwaarde om test zo hoog te doseren als je niet voldoet aan de factoren die ik eerder had benoemd. Maar ieder zijn ding natuurlijk.

In dat opzicht(zeker als je overgaat naar recomp) zou tren toepasselijker zijn imo.
 
Back
Naar boven