MuscleMeat

Ervaringen cuttingkuur....

Big'r

Competitive Bodybuilder
Waardering
21
Aangezien er op dit board toch weinig cuttinkuur-logjes worden bijgehouden:

Wat zijn jou ervaringen tijdens je cuttingkuur?
-Welke AAS gebruikte je?
-Hoeveel calorieen ging je onder onderhoud zitten?
-Hoeveel vetmassa verloor je, en wat gebeurde er met je spiermassa en kracht?

test+tren+ana...calorie inname veranderde door de cut-periode..evenals samenstelling..
kracht nam toe door de trennie en ana....weenie meer pcies hoeveel vet, ging geloof ik daarna ook nog aan de dnp...eindigde rond de 6-7% ...dat waren nog eens tijden...

ja ben dr ook wel benieuwd naar heb nog nooit gecut maar gaat deze lente wel gebeure:)
ben van plan voor 8 weken tren acetaat te nemen maandag woensdag en vrijdag 115 mg, niet zozeer om te kuren maar om zo min meglijk spier te verliezen als ik erg laag in kcal ga. is het verstandig om er nog wat anders bij te zetten zoals winstrol of anavar? en een verbrander t3 lijkt me nix dus clen en efendrine afwisselen om de 2 weken.
iemand hier ervaring mee?

kan beter voor enanthate gaan als je neit vaker wilt prikken...zou ook ideaal zijn om er lichte dosis test bij te gooien...je kan dan lekker diep in je dieet gaan zonder enige spierverleis...

zat zelf te denken om dit jaar test+tren+slin te gebruiken voor cut kuurtje...vind van slin wel relax dat je niet van die 'depleted' spieren krijgt, blijf goeie pomp erdoor houden...zolang je dieet ok is kom je van slin geen vet aan....
maar moet er nog ffies over nadenken..

ja heb tren enathate al een gebruikt maar heb n beetje t idee dat ik niet erg regaeer op lange sters dus wil graag es de korte proberen.
en vaak prikken valt ook wel mee normaal zet je t 2 keer per week nu 3
en ik vind t ook egt niet naar om te zetten:)
slin word tog door diabeet patienten gebruikt? hoor je dat te zetten, in n ader, spier of vet? en wat zijn gebruikelijke dosiringen voor bodybuilders?

Wat zijn jou ervaringen tijdens je cuttingkuur?

-Welke AAS gebruikte je?
Test prop, boldenone, winstrol depot

-Hoeveel calorieen ging je onder onderhoud zitten?
+500, +250,+250, 0,0, -250, -250,-500,-500

-Hoeveel vetmassa verloor je, en wat gebeurde er met je spiermassa en kracht?
Vet : -10 KG
VVM: + 3KG
Kracht: Stukje minder maar acceptabel

maartenonnink zei:
ja heb tren enathate al een gebruikt maar heb n beetje t idee dat ik niet erg regaeer op lange sters dus wil graag es de korte proberen.
en vaak prikken valt ook wel mee normaal zet je t 2 keer per week nu 3
en ik vind t ook egt niet naar om te zetten:)
slin word tog door diabeet patienten gebruikt? hoor je dat te zetten, in n ader, spier of vet? en wat zijn gebruikelijke dosiringen voor bodybuilders?
mwaa jij moet niet over slin nadenken..
maar die 2x per week is met tren enan optimaal...3x per week met tren Ace is ver van optimaal..je zal trena eigenlijk minimaal omde dag moeten zetten dus zeg 3.5x per week...lekkerste zou toch wel ed zijn ..

Ff geduld Big r, ik ga vanaf januari proberen een hele mooie bij te houden :)

Terug
Naar boven