rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de pillen
Er staat na elke maaltijd 2-3 pillen .. dat is dus 3x7 : ?
Doe dus na het avond maal gewoon 2 , en ik sweer je die pillen zijn echt huge , als je ze niet goed recht door je keel popt doet het gewoon pijn , teeeerinng hardcore!

Ze hebben verder wel andere merken, maar ik weet niet of dat ook geld voor alle filialen.Ze hebben daar geen andere merk dan het huismerk volgens mij, en dat is Precision 'Engineerd'.

Heeft iemand ervaring met het online bestellen bij detuinen?
Ze hebben verder wel andere merken, maar ik weet niet of dat ook geld voor alle filialen.
Zover ik weet verkopen ze wel meerdere merken zoals Met-Rx, MuscleTech, EAS, American Sports en nog meer![]()
Als deze op is ga ik ook voor de http://www.powersupplements.nl/ die meerprijs maakt me dan niet uit, 2,5 kilo voor 46,90 is ook goed te doen. Maar had dat tuinenpakketje genomen omdat het 25 euro koste en ik vondt het wel prima om uit te proberen. Creatine is ook mooi geprijst 500 gram 17,50. Dit is wel de beste die ik gevonden heb, als ik de site mag geloven en de aantal %.