Fitness Seller

Ervaringen 'De tuinen'.

ik ga morgen ook ff kijken, hopelijk hebben ze ook melatonine en/of valeriaan want ik slaap weer gewoon NIET.

Ik heb mij net aangemeld voor hun precision engineered website, kreeg een waardebon waarmee je voor 25 euries Whey, shaker, Creatine & aminos kan halen. Kan ik het zelf eens proberen

Die heb ik dus thuis liggen, heb vorige week hierover een topic geopend.

Zie:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/starterspakket-whey-crea-amino-204355/

Weet niet of het goed is maar ik gebruik het zo ( laadfase voorbij ):

Ma. eetlepel amino + eetlepel creatine en savonds na training shake met whey met melk 400 ml en 1,5 a 2 scheppen.
di. amino + creatine.
wo. creatine.
do. amino + creatine en savonds na trainen shake whey.
vr. amino + creatine.
za. creatine.
zo. creatine.

Wil niet teveel van dit alles naar binnen werken, eet verders genoeg en gezond dus neem aan dat dit voorlopig voldoende is. Train dus twee keer per week, fullbody en af en toe uurtje mountainbiken.

Laatst bewerkt:
volgens mij kan je beter buiten aan een boom gaan lopen knagen dan bij de tuinen shakes te halen...
vies en lost niet op mij niet gezien:p

Misschien moet je nog iets harder trainen om die shaker een paar keer meer op en neer te laten gaan. Gaat prima en ik vindt het prima smaken, en als je de choco niet lekker vindt gooi je er toch een schep nesquick bij.

maatje van me heeft de vloeibare amino van de tuinen die is echt om te kotsen haha

heb zelf vloeibare van dymatize en die is ook hoger in de aminos maar ja ook duurder da wel

of het werkt moet nog uitwijzen

Klopt, die vloeibare amino is niet bepaald lekker te noemen. Kan per persoon verschillen maar ik heb er niet zoveel moeite mee. Mijn trainingsmaat vindt het echter ranzing maarja, wat is nou een theelepeltje en daarna slokje water erachteraan en er is niks aan de hand. Om te kotsen is serieus overdreven, het lijkt beetje op hoestsiroop ofzo maar nogmaals ik heb er geen moeite mee.

nou ik betaal liever iets meer dan dat ik dat bij de tuinen koop, tenzij een voor mij bekend merk is wat ze daar toevallig hebben.

Ze hebben daar geen andere merk dan het huismerk volgens mij, en dat is Precision 'Engineerd'.

Ik heb de pillen

Er staat na elke maaltijd 2-3 pillen .. dat is dus 3x7 : ?
Doe dus na het avond maal gewoon 2 , en ik sweer je die pillen zijn echt huge , als je ze niet goed recht door je keel popt doet het gewoon pijn , teeeerinng hardcore!

weet je wat hardcore is een bommetje maken van gewoon papier en dan doorslikken lekker scherp en het glijd bijna niet door je keel:D

Ze hebben daar geen andere merk dan het huismerk volgens mij, en dat is Precision 'Engineerd'.
Ze hebben verder wel andere merken, maar ik weet niet of dat ook geld voor alle filialen.
Zover ik weet verkopen ze wel meerdere merken zoals Met-Rx, MuscleTech, EAS, American Sports en nog meer :cool:

Inmiddels begonnen aan het startpakket, liquid aminozuren, zijn niet echt lekker, maar wel te doen. Die shakebeker is super, kon ik nog niet met heb balletje. Super whey is goed van smaak mixt goed in beker. No problem. Aan Creatine kan weinig mis gaan. Gewoon een pure monohydraat. Ik heb overigens ook wat Maxim energie repen en gels besteld. Deze waren ook in de aanbieding 2e halve prijs. Smaak van de energie repen is verrassend goed. Gels is even wennen, maar wel handig tijdens het fietsen.

Geen probleem voor een echte deapthroater

Ik heb ook een potje multi energie van de tuinen staan, die zijn ook zo absurd groot. (Ik krijg ze wel weg, maar makkelijk is het niet)

Om terug te komen op het topic: Als ik zo het forum doorzoek is de Whey van precision engineered vooral niet lekker. (Geldt dat voor alle smaken? ze hebben choco, vanille en cookies geloof ik. Zijn die allemaal vies?) Over de overige producten verschillen de meningen, maar ze zijn wel goedkoop, begrijp ik.

Heeft iemand ervaring met het online bestellen bij detuinen?

Heeft iemand ervaring met het online bestellen bij detuinen?

Ze hebben verder wel andere merken, maar ik weet niet of dat ook geld voor alle filialen.
Zover ik weet verkopen ze wel meerdere merken zoals Met-Rx, MuscleTech, EAS, American Sports en nog meer :cool:

Geen reacties nog...Niemand ervaring met de webshop? Ze hebben nu trouwens niet meer de precision engineered met 50%, maar oa muscletech (40%, geen 50!)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 2 potten creatine gehaald (480 pillen) van het huismerk. Ben benieuwd, voor het geld hoefde ik het niet te laten. (29.99).:D

Die bon van starterspakket kun je gewoon weer inleveren als je andere bon op is, er zijn genoeg De Tuinen winkels dus mocht het ergens niet lukken ga je gewoon naar de volgende.

Verder bevalt mijn pakket me prima, nu de whey aangebroken en deze is mijn fijnstof dan die ik eerst had. Lost wel beter en sneller op en de smaak is prima. Hij is wel wat minder dik, volgende keer misschien twee theelepels nesquick erbij.

De amino is niet te pruimen maar goed genoeg om door te slikken, maat van mij werd er ziek van en kreeg kotsneigingen maar ik heb nergens last van. Smaak kan misschien beter maar daar gaat het ook niet om.

Creatine in de laadfase ( ik deed 3 ipv 4 theelepels per dag ) moet je vooral pissen en nog eens pissen ( ja ook snachts eruit ) nu is dat voorbij. Weet niet of ik nu meer gewichten kan pakken omdat ik pas sinds kort weer bezig ben. Misschien was het zonder ook gegaan maar ik zit nog steeds in een stijgende lijn en gebruik het nog 4 weken en dan stop ik tot na de zomer. Zal na het stoppen kijken of ik veel kilo's verlies of in kracht achteruit ga.

Heb nu twee shakes op van de Whey maar hij smaakt prima. Vindt alleen dat ie dun blijft, hoe hard ik ook shake. Mijn vorige ( PLV Whey Maxx ) die werd wat papperiger en dikker. Vondt dat wel lekkerder, dit giet je als slappe chocolademelk naar achteren. Meer mensen die deze ervaring delen, en gooien jullie er iets bij ?

Heb al keer vanillevla erbij gedaan, werd ie wel iets dikker van. Verder nesquick maar haalt ook niks uit.

Kan me nou niet voorstellen dat de sups daar van hoge kwaliteit zijn.

Als deze op is ga ik ook voor de http://www.powersupplements.nl/ die meerprijs maakt me dan niet uit, 2,5 kilo voor 46,90 is ook goed te doen. Maar had dat tuinenpakketje genomen omdat het 25 euro koste en ik vondt het wel prima om uit te proberen. Creatine is ook mooi geprijst 500 gram 17,50. Dit is wel de beste die ik gevonden heb, als ik de site mag geloven en de aantal %.

Als deze op is ga ik ook voor de http://www.powersupplements.nl/ die meerprijs maakt me dan niet uit, 2,5 kilo voor 46,90 is ook goed te doen. Maar had dat tuinenpakketje genomen omdat het 25 euro koste en ik vondt het wel prima om uit te proberen. Creatine is ook mooi geprijst 500 gram 17,50. Dit is wel de beste die ik gevonden heb, als ik de site mag geloven en de aantal %.

Mag ik vragen wat jou trainings ervaring is? Niet lullig bedoelt maar gewoon een vraagje.

Terug
Naar boven