AndroidHealthClinic

Ervaringen 'De tuinen'.

Dit is precies waarom mensen zoals jou snel in praatjes trappen :rolleyes:

Als ik het zo lees..! Dus wil nog niet zijn dat het zo is vriend ;) Daarom is het goed dat er onafhankelijke analyses komen/of aanwezig zijn. Het kan wel zijn dat de producten van gerenommeerde bedrijven komen maar dan wil het nog niet zeggen dat de kwaliteit goed is... Een ISO certificaat etc. zegt mij bijvoorbeeld helemaal niks, omdat het maar momentopnames zijn..

Maar waarom heb jij dan je spullen bij xxl gekocht? Omdat je zeker weet dat het goed is (en waarom dan)? Denk dat jij er eerder in trapt dus (niks negatiefs over xxl overigens hoor) :) Dus niet te snel kritisch worden en oordelen trekken hè... ;)

Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees..! Dus wil nog niet zijn dat het zo is vriend ;) Daarom is het goed dat er onafhankelijke analyses komen/of aanwezig zijn. Het kan wel zijn dat de producten van gerenommeerde bedrijven komen maar dan wil het nog niet zeggen dat de kwaliteit goed is... Een ISO certificaat etc. zegt mij bijvoorbeeld helemaal niks, omdat het maar momentopnames zijn..

Maar waarom heb jij dan je spullen bij xxl gekocht? Omdat je zeker weet dat het goed is (en waarom dan)? Denk dat jij er eerder in trapt dus :) Dus niet te snel kritisch worden en oordelen trekken hè... ;)

1. Ik heb hier gekocht met als bewijs stuk in de toekomst dat er een certificaat komt en test resultaten. Zou hij dat niet doen verliest xxl een klant.
2. Praktische ervaring van meerdere bbers, let op non dbbers.

Ja hij zou ook een oplichter kunnen zijn, maar dat zou voor bedrijven als dit het doodvonnis betekenen. Hij draait wss zijn meeste marge op zijn eigen producten.

Klopt, die vloeibare amino is niet bepaald lekker te noemen. Kan per persoon verschillen maar ik heb er niet zoveel moeite mee. Mijn trainingsmaat vindt het echter ranzing maarja, wat is nou een theelepeltje en daarna slokje water erachteraan en er is niks aan de hand. Om te kotsen is serieus overdreven, het lijkt beetje op hoestsiroop ofzo maar nogmaals ik heb er geen moeite mee.

theelepeltje?
3x per dag 2 EETLEPELS
Beter lezen denk ik.

Btw ik pak dit 3x per dag zo geeft voor mij goede resultaat en ik vind het niet echt vies.

kan je ook gewoon in je bidon doen met je woter :p

• Topic Starter Topic Starter
Ahnee, dit topic leeft nog steeds.:)
Btw de tuinen zuigt hard weet ik nu. Met name het huismerk.

Ervaring 'De Tuinen' : Vooral erg duur vergeleken met internetshops (ook na 50% korting van De Tuinen)

theelepeltje?
3x per dag 2 EETLEPELS
Beter lezen denk ik.

Btw ik pak dit 3x per dag zo geeft voor mij goede resultaat en ik vind het niet echt vies.

WOW wtf...

Ik heb er altijd overheen gelezen...
Ik pak al tijden 2 eetlepels 3 x per dag.
ik moet zeggen ik merk wel dat het werkt hehe

Ik haal me multi's daar, maar alleen als ze in de aanbieding zijn..
Schijnen allemaal natuurlijke vitamines en mineralen te zijn en niet die chemische zoals centrum enz.

Terug
Naar boven