AndroidHealthClinic

Ervaringen tabs extreme power labs

Ikke met de Dbol. harde tabs die niet meteen uit elkaar donderen.
En twee maatjes met Anavar en de Win. Ik heb er geen klachten over.

heb ervaring met de dbol,idd zoals DBC zegt harde tabs vallen niet uit elkaar en zijn wel van goede kwaliteit dus ik veronderstel dat de andere producten ook wel van goede kwaliteit zullen zijn :D

Ik ben hier ook wel benieuwd naar, binnekort de eerste reacties uit mijn omgeving..

De reacties uit mijn omgeving betreffende de dboll zijn allen positief...
Binnenkort zal ik het ook over de tboll weten...

Winstrol zal voor mij een weet worden binnen enkele dagen :)

zodra ik het aangekomen krijg.. laat ik jullie iets weten.

Volgende week Dboll van EPL. Ben benieuwd

Met D-bol bezig en het bevalt erg goed!!!! :thumb:

Ga met de winstrol beginnen over een week of 6 dus ben benieuwd

Vallen die epl dbolls bij jullie ook zo snel uit elkaar? of hoort dat?

Heb ik dus ook

Je moet ze ook niet laten stuiteren, gewoon van 't potje in 't mondje, dan valt er niks uit elkaar :roflol: :roflol:

Wat jij niet begrijp?

Mja, kan er ook niks aan doen...sommige tabs zien eruit alsof ze spontaan uiteen willen spatten

Loo zei:

Zie mijn bovenstaande regels tekst: Ik begrijp er geen lor van, tenzij je ze op de grond laat fl*kkeren uiteraard. Dus Loo: Effe brilletje op en anders van die magische Anavar van je afblijven want die zorgt voor hersenbeschadigingen. :D

Yzord zei:
Mja, kan er ook niks aan doen...sommige tabs zien eruit alsof ze spontaan uiteen willen spatten

Ah ze kijken je áán alsof ze uiteen willen spatten!
Dat wil niet zeggen dat ze het ook doen hoor, ze staan bekend als pestkoppen die tabs van EPL: Eerste dagen niks aan de hand en dan ineens BOEMMMM!! Knallen meneer! Als ge de hitte niet kunt verdragen moet ge uit den keuken blijven :D

DBC01 zei:
Zie mijn bovenstaande regels tekst: Ik begrijp er geen lor van, tenzij je ze op de grond laat fl*kkeren uiteraard. Dus Loo: Effe brilletje op en anders van die magische Anavar van je afblijven want die zorgt voor hersenbeschadigingen. :D

die pomp in m'n onderrug is weg trouwens, ik heb nog wel gezocht maar kan hem niet meer vinden...:(

Logisch, was een gevolg van die paar dagen rust achter elkaar die je had genomen. Als je dan weer gaat knallen krijg je veel meer pomp tijdens een training. Maar goed...:rolleyes:

Terug
Naar boven