Fitness Seller

Ervaringen tabs extreme power labs

de tabs vd provi zijn goed. die van de var zijn wel erg zacht, vallen bijna uit elkaar....heel vaag

je hoeft ze maar ff op je tong te leggen en ze zuigen zich direct vast.

Klop Mars, dat heb ik ook. Met een druppeltje water vallen ze meteen uit elkaar. Maar geen problemen ermee.

op zich is dat alleen maar goed, tabs die te hard zijn is ook niet tof

Heb een paar maatjes van me aan de dbol van epl gezet. ZIjn er allemaal tevreden over.

Heb hier een potje met stano's zijn knoeperhard die tabs ik kan er hard in knijpen en gaan niet stuk.. druppel water erop en valt metteen uit elkaar.. Op zich goed want een tablet zo hard dat hij de volgende dag in het riool ligt anabool te zijn heb je ook niets aan :eyebrow:

Opletten dus dat je ze droog bewaard...

Mars zei:
je hoeft ze maar ff op je tong te leggen en ze zuigen zich direct vast.

Een schande!

Misschien gewoon lekker doorspoelen in 't keeltje met een glas water?

Let wel: tabletten zijn geen M&M's of parels uit de zee! Ze zijn bedoeld om makkelijk uit elkaar te zetten zodat het opgenomen wordt in de maag.
Het is NIET de bedoeling dat u uw ontlasting nakijkt op nog hele tabletten en die dan opnieuw inneemt, eenmaal slikken is genoeg!

(M.a.w.: waar máák je je druk om?)

Haha nee ik spoelde ze normaal gesproken meteen weg maar ik merkte een keer dat het wel snel oplostte naar mijn idee dus ik hield ze de volgende keer wat langer in me mond om te kijken of ze echt zo broos waren.
En nee het maakt me ook niks uit maar omdat ze bij mij niet "werken" denk je al snel dat ze fake zijn omdat ze ook snel uit elkaar donderen.

confiance zei:
Klop Mars, dat heb ik ook. Met een druppeltje water vallen ze meteen uit elkaar. Maar geen problemen ermee.

ze kunnen ook gebruikt worden als bruistablet lees ik net op de gebruiksaanwijzing

@ Mars

Begin je onderhand al wat te merken van die dboll..of is het nog steeds kroepoek?

Haha ik neem het nog wel maar het is de test die nu een beetje gaat opspelen heb ik het idee, lichte kracht en massa (vocht) toename.
Morgen gaat mijn 4e week in.

wie zit er nu al aan de Tbolls van EPL, paar maten vonden die van GS en MR maar zwakjes , zijn deze beter?

Testo zei:
Hahahaha,ik lees deze opmerking net pas.....karma 4 jou,gab!:D :D

niks mis mee die anavar van EPL trouwens, doet zowiezo niks onder aan GS

(ik heb eerst een potje GS opgemaakt, daarna ben ik op EPL over gegaan)

Ik heb de winny tabs van EPL...
kan er helemaal niet van klagen... GOOD STUFF ;)

EPL is zowieso goeie shit.

Ik heb ook helemaal niks te klagen..
Heb me kickstart 30mg 2 weken gedaan met dianabol van epl en
vond het een heftige ervaring, knallen als een gek.

Terug
Naar boven