XXL Nutrition

Eten onder je workout?

Niet? Zonde. Groot gelijk heb je ook, met al die mannelijke vrouwen, brrrr. Vooral die bikini klasse, daar is niets vrouwelijks meer aan....

Zie je haar daar iets over zeggen? Nee. Lijkt me beetje onnodige botte reactie van je.

Ze laat duidelijk haar doelen weten, niks ergste mee imo. Strak en wat abs, ieder zijn ding .

Zie je haar daar iets over zeggen? Nee. Lijkt me beetje onnodige botte reactie van je.

Ze laat duidelijk haar doelen weten, niks ergste mee imo. Strak en wat abs, ieder zijn ding .
Wat maakt het nou uit,
iedereen wordt lekker afgezeken hier :rolleyes:

Ik heb zelf altijd gesneden biefstukreepjes in mijn zakken als ik ga trainen, maar ik wil heel graag monsterlijke uitpuilende quads en dan moet dat.

Als je traint voor een fit en gezond lijf ( met een beetje abs ), dan volstaat het eten na je training. Succes! :)

Stel je even aan zeg. Het ís gewoon zonde als zij in de waan is dat ze haar fysiek verkloot met zogenaamde 'bodybuilding' trainingen. En waarom zou ze anders op een bb fora zitten? Omdat ze daar een natte plasser van krijgt? Dat hoop ik niet voor dr

Het plaatje laat duidelijk zien dat de vrouwelijke tak van deze sport meer is dan alleen mannelijke en zwaar gespierde vrouwen.

En of ik haar daar iets over zie zeggen? Misschien moet je eerst even kijken wát ik quote ;)

Stel je even aan zeg. Het ís gewoon zonde als zij in de waan is dat ze haar fysiek verkloot met zogenaamde 'bodybuilding' trainingen. En waarom zou ze anders op een bb fora zitten? Omdat ze daar een natte plasser van krijgt? Dat hoop ik niet voor dr

Het plaatje laat duidelijk zien dat de vrouwelijke tak van deze sport meer is dan alleen mannelijke en zwaar gespierde vrouwen.

je doet maar lekker hoor. Maar imo de verkeerde manier.

En of ik haar daar iets over zie zeggen? Misschien moet je eerst even kijken wát ik quote ;)

:roflol: natte plasser :roflol:

verder ben ik het eens met jou punt, van krachttraining krijg je als vrouw een prachtig lichaam.

Je glycogeen voorraden zijn niet zomaar leeg;)

Ik neem wel na de kt wat hydro whey en daarna spring ik op de fiets voor cardio.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 19:44 ----------

Oh ja snelle suikers zijn bullshit tijdens je kt

Mensen die zeggen "ik wil geen bodybuilder zijn" snappen vaak niet dat je door tijdelijk "een bodybuilder te zijn" het snelst resultaat zult zien, maar niet zomaar ineens een beest zult worden. Wil je dit resultaat behouden moet je natuurlijk permanent "een bodybuilder zijn".

OT: Eten tijdens je workout, waarom niet? Trainen op een lege maag is ook niks. Niet jezelf vol gaan vreten natuurlijk.

Dus een banaan tijdens mijn workout mag niet, maar op een ander moment van de dag maakt het niet uit, lol wat een bullshit.
Als die banaan of iets anders gewoon in je voedingsschemapast, zie ik het probleem niet hoor.

Lief virusje, insuline wint het van catecholamines als beide aanwezig zijn, daarom moet je eten vermijden tijdens het trainen of tussen KT en cardio.

Je glycogeen voorraden zijn niet zomaar leeg;)

Ik neem wel na de kt wat hydro whey en daarna spring ik op de fiets voor cardio.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 19:44 ----------

Oh ja snelle suikers zijn bullshit tijdens je kt

dankje, tenminste een niet-r*tard die mijn verhaal bevestigd.

Wat lullen jullie stom zeg, ze zegt alleen dat ze geen bodybuilder is maar gewoon een beetje traint voor een fit lijf en wat buikspieren :o

Ze heeft helemaal niets gezegd over wat ze wel of niet wil zijn.
De vraag die ze stelt is vrij simpel hoor.

Good lord.

Wat lullen jullie stom zeg, ze zegt alleen dat ze geen bodybuilder is maar gewoon een beetje traint voor een fit lijf en wat buikspieren :o

Ze heeft helemaal niets gezegd over wat ze wel of niet wil zijn.
De vraag die ze stelt is vrij simpel hoor.

Good lord.

je bent zelf stom !

Dat is dus af te raden.
Vetten hebben lang nodig om te verteren en vertragen je vertering...
Niet handig tijdens een workout.
Ik heb nergens gezegd dat ik wil afvallen of droog wil worden, bulking 4 life.

---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 20:06 ----------

Niet? Zonde. Groot gelijk heb je ook, met al die mannelijke vrouwen, brrrr. Vooral die bikini klasse, daar is niets vrouwelijks meer aan....
Afschuwelijk lekker.

Je kan best wat snelle carbs eten tijdens de training als je duizelig word anders niet.
Ik doe voor de kt 5 minuten cardio en in de cut vaak na de kt 20 minuten.

er zijn zat mensen hier met IF bezig waarin de 16 uur per dag fasten (of nog meer) en daar goed resultaat mee boeken, dat laat denk ik wel zien dat die 2 uur van de training echt niet uit maakt

ook door verhoogde hartslag enzo zal je lichaam niet heel veel verteren.

probeer gewoon je macro's binnen te halen. timing maakt zeer weinig uit (over timing van suikers niet gesproken)

Lief virusje, insuline wint het van catecholamines als beide aanwezig zijn, daarom moet je eten vermijden tijdens het trainen of tussen KT en cardio.

Eten moet verteren en opgenomen worden door je lichaam, hypoglycemie zal dus pas optreden na je cardio en als je dan weer wat eet heb je nergens last van lijkt mij?

Eten moet verteren en opgenomen worden door je lichaam, hypoglycemie zal dus pas optreden na je cardio en als je dan weer wat eet heb je nergens last van lijkt mij?

Er is heel weinig insuline nodig om invloed te hebben op HSL (hormone sensitive lipase).

Lyle McDonald zei:
I should note that insulin pretty much always wins the battle over fat cell metabolism.
That is, even in the face of high catecholamine levels, if insulin is elevated, fat mobilization will be
impaired. As it turns out, this generally doesn't happen under normal conditions. Typically when
insulin is high, the catecholamines are low and vice versa (e.g. during exercise, insulin levels drop
as catecholamine levels go up). There are exceptions of course. If you drink a carb drink during
aerobic exercise, for example, the slight increase in insulin will decrease fat mobilization despite
high levels of catecholamines.

Valt lang over te discussiëren of het echt een verschil maakt, ik zou het iig vermijden.

Klopt. Na je kt geen carbs!
Daarom neem ik hydro whey en pas na de cardio carbs

Whey verhoogt volgens mij ook insuline hoor.(correct me if i'm wrong)
Maar nogmaals het proces heeft sowieso wat tijd nodig, dus is het pas merkbaar na je cardio lijkt mij.
Ach als je idd 100% zeker wilt zijn, niks eten dan.

Terug
Naar boven