mesoectosaurus Freaky Bodybuilder Lid sinds 22 okt 2012 Berichten 4.648 Waardering 589 Lengte 1m80 Massa 82kg 2 apr 2013 #61 Friet kapsalon tussen de setjes door. Nadeel: krijg dat alleen weg met bier-whey shake. Maar je bent dedicated of niet. Alles voor de sport !
Friet kapsalon tussen de setjes door. Nadeel: krijg dat alleen weg met bier-whey shake. Maar je bent dedicated of niet. Alles voor de sport !
J JackRipper Ripped Bodybuilder Lid sinds 22 dec 2009 Berichten 3.673 Waardering 195 Lengte 1m75 Massa 82kg 3 apr 2013 #62 Shotput zei: Zozo iemand is nog ontopic Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Eehhh, ik maak er nog wat leuks van ja?
Shotput zei: Zozo iemand is nog ontopic Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Eehhh, ik maak er nog wat leuks van ja?
Patriciaa Freaky Bodybuilder Lid sinds 19 jun 2011 Berichten 5.138 Waardering 1.242 Lengte 1m64 3 apr 2013 #63 marith zei: Ik ruik sarcasme, maar met deze zin bedoelde ik duidelijk te maken dat ik niet een streng dieet volg om bodybuilder te worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dieet hoeft ook niet streng te zijn, maar kan je wel degelijk helpen om je doelen te realiseren. Juist de doelen die jij hebt. Maar zelf weten, het is jouw lichaam
marith zei: Ik ruik sarcasme, maar met deze zin bedoelde ik duidelijk te maken dat ik niet een streng dieet volg om bodybuilder te worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Dieet hoeft ook niet streng te zijn, maar kan je wel degelijk helpen om je doelen te realiseren. Juist de doelen die jij hebt. Maar zelf weten, het is jouw lichaam
FREAKING HUGE Dutch Bodybuilder Lid sinds 31 mrt 2013 Berichten 271 Waardering 3 Lengte 1m78 Massa 77kg Vetpercentage 11% 3 apr 2013 #64 Patriciaa zei: Dieet hoeft ook niet streng te zijn, maar kan je wel degelijk helpen om je doelen te realiseren. Juist de doelen die jij hebt. Maar zelf weten, het is jouw lichaam Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Inderdaad, wel jammer want aan de foto's die ts eerdere heeft gepost viel wel af te zien dat ze een goede basis heeft.
Patriciaa zei: Dieet hoeft ook niet streng te zijn, maar kan je wel degelijk helpen om je doelen te realiseren. Juist de doelen die jij hebt. Maar zelf weten, het is jouw lichaam Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Inderdaad, wel jammer want aan de foto's die ts eerdere heeft gepost viel wel af te zien dat ze een goede basis heeft.
Shotput Cool Novice Lid sinds 2 dec 2012 Berichten 135 Waardering 5 Lengte 1m90 Massa 114kg Vetpercentage 17% 3 apr 2013 #65 FREAKING HUGE zei: Inderdaad, wel jammer want aan de foto's die ts eerdere heeft gepost viel wel af te zien dat ze een goede basis heeft. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Iemand moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Iedereen traint tenslotte voor andere doeleinden, dat moet dus ook gerespecteerd worden
FREAKING HUGE zei: Inderdaad, wel jammer want aan de foto's die ts eerdere heeft gepost viel wel af te zien dat ze een goede basis heeft. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Iemand moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Iedereen traint tenslotte voor andere doeleinden, dat moet dus ook gerespecteerd worden
FREAKING HUGE Dutch Bodybuilder Lid sinds 31 mrt 2013 Berichten 271 Waardering 3 Lengte 1m78 Massa 77kg Vetpercentage 11% 3 apr 2013 #66 Shotput zei: Iemand moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Iedereen traint tenslotte voor andere doeleinden, dat moet dus ook gerespecteerd worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Niet dat ik het niet respecteer ik zeg alleen dat ik het jammer vind.
Shotput zei: Iemand moet gewoon doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Iedereen traint tenslotte voor andere doeleinden, dat moet dus ook gerespecteerd worden Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Niet dat ik het niet respecteer ik zeg alleen dat ik het jammer vind.