MuscleMeat

Eten op het werk

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Hoe houden jullie je op het werk aan je voedingsschema? Misschien heb je 1 pauze, misschien 2, I dunno... maar ik vroeg me af hoe jullie dit precies oplossen.
 
Ja zekers,

gewoon om 11:00 en 14:00 eten.
Pauze heb ik meestal niet. Niemand op werk heeft er problemen mee.
Ik maak mijn eten op werk of neem het handig mee ingepakt.

gewoon je gang gaan en als iemand raakt op kijkt, SCHEIT. Jij hebt jouw levensstijl en hun, hun.

jopie
 
op school maar ook als ik af en toe es ergens een dag moet werken, neem ik gewoon een heel of half brood mee. ook een mes, wat beleg en gewoon lekker smeren! ouwehoeren doe ik onder werk/college´s wel. De pauze is om te eten! en niet zo´n beetje ook....schranzen zul je. een half uurtje is zo om :(
 
Tel steeds die 5 minuten op die collega's een sigaret roken.
Dan kunnen ze niet zeuren als jij een keer extra gaat eten :)
 
ik had bij mn1e stageplek 3 maal pauze op een dag. omstreeks 10.45, 13.00 en 15.oo..aangezien ik om 6.00 eruit moest at ik mn 1e maaltijd, in de trein omstreeks 8.15 (stipt als de trein nabij t eerste station stopte) ging maaltijd 2 naar binnen.

de 1 pauze bestond uit kip die ik de avnond van te voren had gegrild en sochted op had gewarmd en in een bakje met alufolie meenam vergezeld van een gepofte aardappel(beide ook nog ns in folie gewikkeld) toen omstreks 1300 een bak kwark met een banaan of kiwi en omstreks 15.00 2 boterhammen met kipfilet. ik zou de maaltijden zowiezo nu anders verdelen mar das oftopic gezeik. ze keken wel raar idd en de kip was voor sommige minder prettig vanwege de reuk. wel leuk detaoil was dat er een paar collegas waren die door mijn warme eten ook geen zin meer hadden in hun brood en een magnetron wouden aanshcaffen maar de baas vond 1 stinkende kip:D meer dan genoeg aangzein er vaak klanten over de vloer kwamen.

Mn vorige stage had ik 1 pauze die varieerde van let wel..11.30 tot soms wel 14.00. varieerde elke dag. ik at dan gewoon rond 10.00 mn eeetse maaltijd (brood met pindakaas of kalkoenfilet, banaan..bij de cut was dat dus anders. dan was t voor mij angezien ik inplande dat ik om 17.15 ging eten dus omstreeks 15oo mn andere maaltijd en mn pauze moets dus rond 12.15 a 12.30 zijn als ik t goed wou doen.

ik at normaal altijd daar een paar boterhammen met pindakaas mee maar ja, dan hielden hun pauze om 12.00 en dan om 13.56. dus ik stond gewoon op een gegeven moment van mn stage gewoon om 12.30 op, ging de tafel dekken en ging gewoon zitten en eten. of hun nou meeaten of niet. ik at en de hint was duidelijk. die andere waren nmlijk meer met hun werk bezi en ik hield de tijd in de gaten om te eten. mn baas zei later ook dat hij dankzi mij ook regelmatiger at. voorheen at hij (niet eens altijd ontbijt) en dan gewoon helemaal niets tot vaak savoonds laat..

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken zal ik nu maar stoppen anders word ie nog langer:)
 
Van mij had je nog door mogen gaan hoor :)

Namelijk bruikbare info :thumbup:
 
Wat eten betreft heb ik echt een ***baas :D
Maar ik weet me er aardig tussendoor te wurmen.
Meestal eet ik om 6 uur als we naar de klus toerijden (klote als het in de buurt is, dan zit ik echt te schrokken)
Dan om 9 uur, dan om 12 uur en dan pas weer om 18 uur als ik thuis ben.
Is igg een te grote overlapping, maar ja het is niet anders.
Me baas eet zelf 2 boterhammen per dag :eek:
Die vind pauzes helemaal niet belangrijk.
Het is dus van de eerste tot de laatste seconde van mijn pauze schrokken schrokken en nog eens schrokken.
Een kwartier is zo om als je 6 boterhammen naar binnen moet stampen, vooral met die plakpindakaas :)
 
als ik op school ben, eet ik wanneer ik wil.... niemand heeft zich daar mee te bemoeien! Ik zie constant mensen met flesjes Spa Blauw en fruit naar binnen werken... of liga, sultana etc. Maar als je een gezonde boterham pakt, mag het opeens niet??? No way....

Op m'n werk (bijbaan) heb ik voorheen altijd gezeik gehad... eerst over dat ik teveel water dronk en dus te vaak naar de wc moest... (goh, hoe zou dat nou komen!) en vervolgens over m'n eten....

Ik heb zelfs een tijd gewerkt in de duurste winkelstraat van Nederland (noem geen naam ;) ) en kreeg veel rijke/bekende/beroemde mensen over de vloer... maar als m'n tijd gekomen was, liep ik gewoon naar de keuken en werkte in een bak kwark naar binnen.

De samenleving zit gewoon zo in elkaar dat het vrijwel ONMOGELIJK is om goed, gezond en regelmatig te eten.... en ik word knettergek als ik niet op mijn eigen manier m'n plannen kan uitvoeren, dus ik ga ook altijd m'n gang.

Mijn boodschap aan iedereen hier is dan ook gewoon lekker door te gaan met je gezonde, sportieve levensstijl! Maar dat hoef ik hier echt niet te zeggen... :D
 
Ik eet gewoon tijdens mijn werk maar ja ik heb dan ook een kantoorbaan waar ik gewoon lekker achter mijn desk mijn eiwitten kan eten.
 
Gewoon in de magnetron op mijn werk! Tijd zat achter mijn computer om wat te eten.
 
Ik heb nu vakantie dus ik kan bulken wat ik wil :)
Op school eet ik gewoon wanneer ik wil, dan zeggen de leraren wel vanne doe dat eten of drinken weg, maar daar heb ik gewoon schijt aan.
 
Zakje tonijn mee, boterhammentrommel vol, potjes met brinta, fles water, stel bananen. Kom ik de dag wel mee door. Kan trouwens onbeperkt melk drinken op stage.
 
werk vanaf heden in een groente/fruit afdeling avn een welbekende groothandel. heb gelijk gezegd dat ik om de zoveel uur eet en daar hebben ze (nog:D) geen moeite mee.

beter is ook dat ik daar grootverpakkingen havermout en dergelijke kan inslaan voor mn bulk..ideaal en ik heb allemaal studieboeken liggen betreffende groente en fruit dus ik leer ook nog t een en ander innmn pauze. daarbij is t ideaal dat die 2 gasten (beide afgetsudeerd in warenkennis met betrekking tot voeding, andaar de boeken) ook geen gereserveerde tijden hebben en de kantine is in prncipe op de afdeling een klein hok met net niet genoeg plek voor 3 personen dus ik neem wel later pauze:)

daarbij heb ik al aangegeven dat de pauze me niets interesseert,ik werk voor mn part de hele dag door als ik maar op tijd mn eten kan eten..en daar stemde hun wel mee in.:)

jammer genoeg geen koelkast en wa zullen ze morgen rar kijken als ik van mn gezonde suiker en vetvrije maaltijden plots aankom zetten met eierkoeken en jam. ben beniuwd:D
 
Laatst bewerkt:
Ga alleen ergens werken als ik fatsoenlijk kan eten(werk dus in een snackbar).





:D
 
idd, heb ook rekeing daarmee gehouden..wat zijn we eigenlijk gek bezig he...

nee, dat werk doe ik leiver niet.

maar warom niet, Mnr Dandy?

kan ik niet op tijd eten, vandaar:D

snapt niemand buiten ons dan he, we zijn allemaal (no exceptions) freaks

had een baan bij een reclamebruo kunnen hebben maar dan kon ik niet meer trainen vanwege de tijd. betaald ewel verdomd goed, maar hey, niet meer kunne trainen..maaaazzzzzzzzuuulll:)
 
Originally posted by dandyman
idd, heb ook rekeing daarmee gehouden..wat zijn we eigenlijk gek bezig he...

nee, dat werk doe ik leiver niet.

maar warom niet, Mnr Dandy?

kan ik niet op tijd eten, vandaar:D

snapt niemand buiten ons dan he, we zijn allemaal (no exceptions) freaks

had een baan bij een reclamebruo kunnen hebben maar dan kon ik niet meer trainen vanwege de tijd. betaald ewel verdomd goed, maar hey, niet meer kunne trainen..maaaazzzzzzzzuuulll:)

Niemand begrijpt ons, als je alleen water drinkt ben je al raar.

Maniac, die niet echt in een snacktent werkt.
 
Wie neemt hier eigenlijk kwark mee naar zijn of haar werk? Aangezien je dan wel over een koelkast moet beschikken...
 
Koelkast? Ligt eraan hoelang je t laat staan.

Je kunt ook een koelbox meenemen, ook relaxed.

Kun je helemaal lachen als ze je daar mee aan zien komen op je werk.
 
Ik wil die gezichten dan wel eens zien :D Die gaan dan echt denken dat ik compleet para ben.

Maarruh, hoe lang kan je zo'n bak kwark buiten de koelkast laten staan dan? Ik d8 dat je het alleen koel mag bewaren.
 
hangt ook van t weer af he. ik zou t nu niet snel aanraden.

en idd, dat dieeten, op mn stage zei er een dat ik wel een wijf leek met mn voedinsgpatroon. toen heb ik m na mn broek omlaag te hebebn gedaan om mn ongelijk te bewijzen gelijk t raam uitgemieterd:D

maar dat soort opmerkingen en vragen dus. kan je verwachtendie vragen dan he, maar goed, keer op keer wordt je er wel gek van. Denk dat ik er nu minde problemen mee heb op mn nieue werk. zijn oudere mannen (40 jaar schat ik) en die zijn volgens mij wel enigszns niuewsgierig maar ben dan wel minder achterdochtig laa maar zeggen. Bij ssommoge mensen die ernaar vragen heb ik t idee dat t ze geen zak interesseert maar jou op een of andere manier voor t blok willen zetten..vreemd he, maar bij sommige heb ik dat weer wel.

Op mn stage ook, koekje?
nee dank je en na verloop van tijd (ze bleven t sarcastisch vragen he ) oprotten met die gore zooi!!!
 
Back
Naar boven