Fitness Seller

Eten op het werk

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman

enkel per dag he voor de zekerheid. daarna gaat ie weer in de koelkast:)

Terug in de koelkast? Bah, en dan de volgende dag alsnog bedorven :barf: Nee dankje ik ga liever gewoon dood.
Dus voor de zekerheid toch maar iets anders voor als de nood hoog is. Als het niet in de vorm kan van betaalbare proteine bron (ik ben ook maar arme student) dan maar carbs.
 
Originally posted by Cowgirl Herb


Terug in de koelkast? Bah, en dan de volgende dag alsnog bedorven :barf: Nee dankje ik ga liever gewoon dood.
Dus voor de zekerheid toch maar iets anders voor als de nood hoog is. Als het niet in de vorm kan van betaalbare proteine bron (ik ben ook maar arme student) dan maar carbs.

niets mis mee hoor, alleen als t een warme dag is laat ik m thuis en koop dan wat in de supermarkt
 
Doe het simpel, neem een grote afsluitbare beker mee en vul die met proteine poeder en wat muesli repen bv. kan je altijd in geval van nood een shake maken en wat muesli repen eten.

tonijn kan ook, gewoon zorgen voor een blikopener, voor mij is het helaas geen optie, heel veel contact met klaten en me baas vind het teveel stinken.. hij heeft ook gelijk..
 
Dat stinken van die tonijn komt voornamelijk door het vocht dat er in zo'n blikje zit. Ik pers gewoon ff goed dat vocht eruit en doe het daarna op m'n brood. Als ik nu 's ochtends op m'n werk m'n boterhamzak open maak, komt er (gelukkig) geen noordzeelucht meer uit :D
 
en hoe zit t dan met die zakjes tonijn? stinken die ook zo erg?
 
Wat bedoel je precies met zakjes tonijn? Een blikje leegmaken en dan in een zakje meenemen?

In dat geval kan ik je geen antwoord geven, omdat ik dat nog niet heb geprobeerd. Ik denk alleen dat die geur wel zal meevallen aangezien het vocht er dan grotendeels uit is. Er is alleen wel een nadeel aan verbonden, namelijk dat je het minder goed weg krijgt, doordat het een stuk droger is.
 
Nee je hebt gewoon zakjes tonijn te koop.
 
Originally posted by Cowgirl Herb
Nee je hebt gewoon zakjes tonijn te koop.

lekker handig dat je ook even meldt waar het te koop is, welk merk, prijs etc. ;)
 
Bij de grote supermarkten hebben ze dat. wel minder voordelig volgens mij, maar weet dus niet zo de prijs
 
hmmm.... toch maar even checken dan! Kan best handig zijn voor onderweg...
 
Originally posted by kingnbajam
lekker handig dat je ook even meldt waar het te koop is, welk merk, prijs etc. ;)
Deze info moet ik zeker in mijn lange geheugen hebben opgeslagen.
Te koop: In bijna iedere supermarkt, prijs erg hoog in vergelijking met hetzelfde blikvoer.

De info (prijs, assortiment) over de producten die bij AH verkrijgbaar zijn kun je vinden op: http://www.albert.nl :)

Zo ook:
Albert Heijn: John West Tonijn pouches water 85 gr voor € 1,35
 
Back
Naar boven