MuscleMeat

European Stability Mechanism

Ano_050121

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
658
Lengte
1m94
Massa
125kg
Ik had er nog niet van gehoord tot vandaag. Als het ESM er komt is het klaar en kan je wel spreken dat Europa officieel een dictatuur van de bank is geworden.
Dit is iets wat in de USA al jaren aan de orde is met de Federal Reserve. Ik kan alles onderbouwen, maar voordat ik word uitgemaakt voor NWO-complotdenker, kijk dit het filmpje even.

http://www.youtube.com/watch?v=vPCKHvCgLnA&feature=related

Ik vind het erg zorgelijk.

Beetje raar idee, snap niet dat iemand daarmee instemt..
Maar waar word daat ESM voor gebruikt? Landen als Griekenland ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
Beetje raar idee, snap niet dat iemand daarmee instemt..
Maar waar word daat ESM voor gebruikt? Landen als Griekenland ofzo?

Om te voorkomen dat de Euro crasht met alle gevolgen van dien. En stemmen.. Ze douwen het door je strot net als de Europese Grondwet waar een meerderheid tegen gestemd heeft.
Europa is een grote on-democratische aangelegenheid. De hele Commissie bestaat uit mensen die níet gekozen worden. Deze lui gaan Europa dan ook leiden op het moment dat het ESM in werking treed.
Ik ben helemaal geen Wilders fan, maar wat Europa betreft hoop ik dat hij veel volgers krijgt.

Om te voorkomen dat de Euro crasht met alle gevolgen van dien. En stemmen.. Ze douwen het door je strot net als de Europese Grondwet waar een meerderheid tegen gestemd heeft.
Europa is een grote on-democratische aangelegenheid. De hele Commissie bestaat uit mensen die níet gekozen worden. Deze lui gaan Europa dan ook leiden op het moment dat het ESM in werking treed.
Ik ben helemaal geen Wilders fan, maar wat Europa betreft hoop ik dat hij veel volgers krijgt.

Er is geen Europese Grondwet, zover waren ze nog niet eens.

Terug
Naar boven