- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat je wetenschappelijk gecorreleerde conclusie?
Djij bent hier degene die belachelijk onwetenschappelijk bezig is.
de economie groeit, zal vast door deze andere random politieke variabele komen die toevallig mijn mening ondersteunt.

de economie groeit, zal vast door deze andere random politieke variabele komen die toevallig mijn meningondersteunt.

Groeiende overheidsuitgaven, geld dat er niet is
nee bedankt jeffrey
Was dezelfde groei dan niet veroorzaakt als de duitse overheid besloot dat geld de economie in te pompen met andere projecten? (Die op zich later nog meer economische groei kunnen veroorzaken wat ik niet verwacht van de asielzoekers en daarvoor opgeroepen voorzieningen.)http://imgur.com/KJNoD68
Zoiets lezen we toch niet graag als we vluchtelingenhaters zijn he.
Vluchtelingen kosten ons geld, ze gaan zeker geen groei geven oh nee joh.
The hate is strong
Dat de duutse economie zou groeien of niet boeit me geen drol. Wat de oorzaken zijn van die groeit...boeit me ook geen drol. Niks ondersteunt hier mijn mening dus.
Ik heb toevallig gelezen dat de duitse economie gegroeid is. En dat dit komt door binnenlandse consumptie. En meer specifiek door de overheidsconsumptie.
Je mag best een alternatieve verklaring geven. Vergeet niet in je alternatieve verklaring om de vluchtelingen in een slecht daglicht te steken, want dat politieke variabele past wel in je mening medunkt![]()
Was dezelfde groei dan niet veroorzaakt als de duitse overheid besloot dat geld de economie in te pompen met andere projecten? (Die op zich later nog meer economische groei kunnen veroorzaken wat ik niet verwacht van die vluchtelingen en de daarvoor opgeroepen voorzieningen.)
Mja ik zou meer denken aan dezelfde middelen die aan asielzoekers besteed worden inzetten voor de eigen bevolking maar ok bankdirecteuren spekken is inderdaad wel realistischer.
Zeggen wel hoe heel veel mensen denken in Nederland.