AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Economie stijgt met 0,3% in een kwartaal.

Vrouwen voelen zich niet veilig, meer criminaliteit, chaos, 25 miljard per jaar en nog wat dingen

pick 1

Ik kies 1 want punt 2 is gedeeltelijk verzinsel en generalisaties ("vrouwen voelen zich onveilig", "chaos")

"Wetenschappelijk gecorreleerde conclusie" :roflol:

Gadverdamme :roflol:

jij bent hier degene die belachelijk onwetenschappelijk bezig is.

de economie groeit, zal vast door deze andere random politieke variabele komen die toevallig mijn mening ondersteunt.

44chebedsprcorr.jpg

weg met kaas jongens !!1!

beetje hetzelfde niveau

jij bent hier degene die belachelijk onwetenschappelijk bezig is.

de economie groeit, zal vast door deze andere random politieke variabele komen die toevallig mijn mening ondersteunt.

Ik zei niet dat chrisk onwetenschappelijk bezig is, ik lachtte omwille van zn gekozen keuze van woorden. "Wetenschappelijk gecorreleerde conclusie", wtf wilt dat zeggen...

En wederom plaats je dus woorden in mn mond die ik niet gezegd heb. :roflol:
Stropopsaanvaller iwj strikes again :roflol:

Dat de economie groeit doordat de overheidsconsumptie is gestegen is de claim van de frankfurter algemeine. Ik denk dat die mannen wel weten waarover ze praten. Als je biet akkoord gaat met hen, omdat ze correlatie onderzoek niet causaal moeten interpreteren, dan kan je best hen contacteren daarvoor.

http://imgur.com/KJNoD68

Zoiets lezen we toch niet graag als we vluchtelingenhaters zijn he.
Vluchtelingen kosten ons geld, ze gaan zeker geen groei geven oh nee joh.

The hate is strong :roflol:

de economie groeit, zal vast door deze andere random politieke variabele komen die toevallig mijn meningondersteunt.

Dat de duutse economie zou groeien of niet boeit me geen drol. Wat de oorzaken zijn van die groeit...boeit me ook geen drol. Niks ondersteunt hier mijn mening dus.
Ik heb toevallig gelezen dat de duitse economie gegroeid is. En dat dit komt door binnenlandse consumptie. En meer specifiek door de overheidsconsumptie.

Je mag best een alternatieve verklaring geven. Vergeet niet in je alternatieve verklaring om de vluchtelingen in een slecht daglicht te steken, want dat politieke variabele past wel in je mening medunkt :)

Moet jij geen privédetectives inhuren om je shemale te begluren?

Dat de overheid meer kosten heeft door de opvang van vluchtelingen is een argument om meer vluchtelingen binnen te halen?

http://imgur.com/KJNoD68

Zoiets lezen we toch niet graag als we vluchtelingenhaters zijn he.
Vluchtelingen kosten ons geld, ze gaan zeker geen groei geven oh nee joh.

The hate is strong :roflol:

Dat de duutse economie zou groeien of niet boeit me geen drol. Wat de oorzaken zijn van die groeit...boeit me ook geen drol. Niks ondersteunt hier mijn mening dus.
Ik heb toevallig gelezen dat de duitse economie gegroeid is. En dat dit komt door binnenlandse consumptie. En meer specifiek door de overheidsconsumptie.

Je mag best een alternatieve verklaring geven. Vergeet niet in je alternatieve verklaring om de vluchtelingen in een slecht daglicht te steken, want dat politieke variabele past wel in je mening medunkt :)
Was dezelfde groei dan niet veroorzaakt als de duitse overheid besloot dat geld de economie in te pompen met andere projecten? (Die op zich later nog meer economische groei kunnen veroorzaken wat ik niet verwacht van de asielzoekers en daarvoor opgeroepen voorzieningen.)

Was dezelfde groei dan niet veroorzaakt als de duitse overheid besloot dat geld de economie in te pompen met andere projecten? (Die op zich later nog meer economische groei kunnen veroorzaken wat ik niet verwacht van die vluchtelingen en de daarvoor opgeroepen voorzieningen.)

Moest duitsland al hun geld in ing aandeeltjes pompen, dan zijn ze direct het rijkste land ter wereld.

Mja ik zou meer denken aan dezelfde middelen die aan asielzoekers besteed worden inzetten voor de eigen bevolking maar ok bankdirecteuren spekken is inderdaad wel realistischer.

Mja ik zou meer denken aan dezelfde middelen die aan asielzoekers besteed worden inzetten voor de eigen bevolking maar ok bankdirecteuren spekken is inderdaad wel realistischer.

Waar moesten de vluchtelingen slapen zonder de bouw van beschuttingen?
Als je hen gn opvang zou geven, zouden ze dan niet overgaan tot crimineel gedrag (diefstal) om verwarming, eten en opvang te zoeken via huisjesmelkers.

Terug
Naar boven