Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jean! Ze stelen onze godsdienst!Vluchtelingen bekeren zich tot christendom.
Ze komen uit Iran, Afghanistan of Pakistan, landen waar ze hun uitverkoren geloof niet openlijk kunnen belijden. Aan de rand van het zwembad in Hamburg wachten ze om eindelijk gedoopt te worden. Steeds meer asielzoekers bekeren zich tot het christendom, zo leert een opmerkelijke reportage van de Duitse omroep ARD.
Of misschien omdat het amerikaanse agenten in amerika zijn waar het in de amerikaanse pers word vermeldMaar aangezien het een agent en geen zwarte is, zal het niet vermeld worden in onze pers.
Klinkt als dit verhaal: http://www.jihadwatch.org/2013/09/nicolai-sennels-psychology-why-islam-creates-monstersIk hoorde op BNR wel een interessant interview met een psychiater over de vluchtelingen. Haakte beetje laat in maar zijn mening was dat ca. 2/3e van de mensen in Syrie niet kunnen lezen of schrijven. Dat zij nooit scholing gehad hebben en wanneer je tot je 20e nooit hebt 'leren leren', zal het daarna ook erg moeilijk voor je zijn om nog echt bij te leren. Verder dat ze moslim zijn en volgens hem veel mensen die die godsdienst aanhangen zich superieur voelen aan anderen. Die combinatie zorgt er voor dat het overgrote merendeel niet kan en wil integreren. Gezien de huidige problematiek met de Marokkaanse 3e generatie en het idee dat die integratie volgens hem toch wel als mislukt kan worden beschouwd verwacht hij ernstige maatschappelijke problemen met de grote stroming vluchtelingen die nu binnen gekomen zijn en nog gaan komen. Daarbij nog voor een bepaald gedeelte de (traumatische) zaken die ze eventueel meegemaakt hebben in de oorlog.
Ik kan het geluidsfragment niet terug vinden damnit (het was afgelopen donderdag of vrijdag om 09:30 uur-isch), dus je moet het maar even doen met bovenstaande. Maar goed, vond het toch wel opmerkelijk zo op de radio iemand zo uitgesproken negatief over deze kwestie te zijn. BNR is tot op heden nog redelijk objectief over deze hele kwestie valt me op.
Er was ook een discussie over dat zo'n beetje heel oost-Europa simpelweg niet echt mee doet aan de opvang van vluchtelingen en dat het aannemelijk is dat west Europa uiteindelijk komende jaren zorg moet dragen voor de opvang van het grootste gedeelte van de vluchtelingen die naar Europa komen.
Nou moet ik zeggen dat als ik bij wijze van de radio, tv en internet beetje had vermeden afgelopen jaar ik van het hele vluchtelingen probleem niets had meegekregen. Als in; in de praktijk heb ik nog nergens een groep vluchtelingen gezien en er geen last van. Nou woon ik gelukkig niet in een klein gehucht waar plots een bevolkingsgroei van 25% middels AZC plaats vind. En dat zal ik dan ook het liefst graag zo houden. Tja, snel rijk worden zodat ik in een goede blanke wijk kan gaan wonen om mijn roomblanke toekomstige kindertjes naar een blanke school te sturen.
)