AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
Jean heeft de endlösung der moslemfrage.

Vluchtelingen bekeren zich tot christendom.
Ze komen uit Iran, Afghanistan of Pakistan, landen waar ze hun uitverkoren geloof niet openlijk kunnen belijden. Aan de rand van het zwembad in Hamburg wachten ze om eindelijk gedoopt te worden. Steeds meer asielzoekers bekeren zich tot het christendom, zo leert een opmerkelijke reportage van de Duitse omroep ARD.
Jean! Ze stelen onze godsdienst!

d66er-geroyeerd-om-wilders-bedreiging

screenshot_2210.png

DEN HAAG – Een D66-lid wordt geroyeerd omdat hij Geert Wilders met de dood zou hebben bedreigd. De jongen uit Friesland had eerder een bestuursfunctie bij de jongerenafdeling van de partij.

de-telegraaf2.png

De voorzitter van de Jonge Democraten, Elene Walgenbach, zegt dat ze Mahir Mohamed zal royeren. De jongen, die eerder ’secretaris promotie’ was, is daarna ook gelijk geen lid meer van D66. Walgenbach heeft de bedreiger nog niet gesproken, maar bevestigt dat het echt via zijn account is verstuurd.

Wilders deelde de bedreiging zelf met zijn volgers op Twitter. „Geert Wilders kom een keer naar Drachten. Ik schiet een kogel door je kut kop”, luidde een van de berichten.

Bron:
www.telegraaf.nl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

POLITIECORDON ROND KERK

De politie staat sinds vanmorgen als een soort van cordon rond de Stella Mariskerk in Zeebrugge, de verblijfplaats van de transitmigranten, en ook de plek waar vrijwilligers twee keer per dag eten bedelen.

Iedereen die uit de kerk komt, waarin ook de transitmigranten overdag verblijven, wordt gecontroleerd, en wie papieren heeft mag door, anderen worden opgepakt. In de kerk zitten voor alle duidelijkheid geen andere mensen.

Korpschef Van Nuffel van PZ Brugge bevestigt dit, en stelt dat iedereen op grondgebied Zeebrugge wordt gecontroleerd. Waarom zouden we dat niet aan de voordeur van de kerk doen, en wel 200 meter verder, is zijn antwoord.

filmpje http://www.focus-wtv.be/nieuws/politiecordon-rond-kerk#

‘Soldiers of Allah’ to counter Soldiers of Odin in Norway

People with known ties to the Oslo Islamist scene claim to have created the group ‘Soldiers of Allah’ (Jundullaah) to counter the controversial Soldiers of Odin group now patrolling Norwegian streets.

“In response to the infidel group Soldiers of Odin patrols, we Muslims have chosen to create a group that will patrol the streets, first in Oslo, to prevent evil and encourage the good,” a source within the Islamist environment told VG.

The group is officially calling itself Jundullaah, translated to English as ‘Soldiers of Allah’ or Norwegian as ‘Allaahs soldater’.

Someone claiming to be a member of the group sent VG what they said would be the Soldiers of Allah’s official uniform: a black hoodie decorated with the black flag of terror group Isis.

The Norwegian Police Security Service (Politiets Sikkerhetstjeneste - PST) declined to comment on the group, but Labour’s deputy leader Hadia Tajik strongly condemned both of Norway’s new self-declared ‘patrol’ groups.

“Vigilantism does not belong in Norway, whether they do it in the name of Odin or Allah. I assume that the police, who are the only ones who have the authority to patrol the streets and use force, are following these groups as closely as the circumstances require,” she said.

Based on the Finnish group of the same name, which has links to neo-Nazis and was founded last year in response to a record number of migrants and refugees arriving in Europe, the Soldiers of Odin first appeared in Norway on February 13th when a group of 14 men spent three hours walking the streets of Tønsberg.

Since then, they have spread to at least three other Norwegian cities, causing considerable hand-wringing amongst Norwegian politicians.

The Soldiers of Odin have reportedly kicked out the group’s most prominent Norwegian spokesman, Ronny Alte, for his response to the Soldiers of Allah.

The website Vepsen [Link niet meer beschikbaar] that the group took issue with Alte’s remarks about the Islamist group, saying that his comments about a potential clash between the two groups was damaging for the Soldiers of Odin’s image.

Alte told VG that things could “begin to get dangerous” if the Soldiers of Allah used their patrols to recruit extremists and said that the two groups have “two completely different viewpoints”.

http://www.thelocal.no/20160226/soldiers-of-allah-pop-up-in-norway-to-counter-soldiers-of-odin

Wat niet in de Vlaamse pers verschijn
t.
De vader van dit meisje kan niet op haar diploma uitreiking van de kleuterschool zijn, omdat haar vader gedood was tijdens zijn diensturen als politieagent.

Op haar diploma uitreiking waren 30 agenten aanwezig, als stand in voor haar vader. Ze zorgden voor een glimlach op het gezicht van het meisje.

Ik kan hier enkel maar respect voor hebben.

Maar aangezien het een agent en geen zwarte is, zal het niet vermeld worden in onze pers.

Duitsland is het spoor van 130.000 vluchtelingen bijster

De immigratietop van de ministers van Binnenlandse Zaken van de EU en de Turkse vice-premier is gisteren in Brussel [Link niet meer beschikbaar]. Vooral Griekenland kreeg het hard te verduren. Volgens een aantal lidstaten doet dat land geen enkele poging om vluchtelingen tegen te houden.

Onenigheid is er vooral tussen Oostenrijk en Griekenland. Eerder op de dag had Athene zijn ambassadeur uit Wenen teruggeroepen voor overleg. De Grieken zijn het niet eens met de manier waarop Oostenrijk de Balkanroute afsluit, wat van Griekenland uiteindelijk een flessenhals dreigt te maken. De Griekse minister van Immigratie Yannis Mouzalas wond er geen doekjes om: “Griekenland zal niet aanvaarden om het Libanon van Europa te worden.’

[Afbeelding niet meer beschikbaar]© AFP
Hij verdenkt andere lidstaten ervan Griekenland te willen omvormen tot één groot vluchtelingenkamp. Dat ontlokte de Oostenrijkse minister van Binnenlandse Zaken volgende reactie:

“Indien het waar is dat de Griekse buitengrenzen niet beschermd kunnen worden, kan dat dan nog wel een Schengengrens zijn?’

130.000 vluchtelingen zijn onvindbaar

In de marge van de top raakte ook bekend dat Duitsland het spoor van 130.000 vluchtelingen bijster is. Berlijn heeft geen idee waar de 130.000 asielzoekers uithangen. Ze kunnen zijn teruggekeerd naar hun eigen land, of doorgereisd naar andere Europese landen. Mogelijk zwerven ze momenteel illegaal door Duitsland. De autoriteiten hebben er totaal geen zicht op, blijkt uit een schriftelijk antwoord van de betrokken instanties op een parlementaire vraag.

Het land heeft ook 7.600 vluchtelingen teruggestuurd.

[Link niet meer beschikbaar]

Grote mannengroep achtervolgt en omsingelt shoppende meisjes

In een winkelcentrum in de Noord-Duitse stad Kiel hebben zo'n dertig mannen met een migratie-achtergrond drie meisjes lastiggevallen. Ze achtervolgden hen, sloten hen in en maakten beelden.

Het incident deed zich donderdagavond rond 18 uur voor. De meisjes van 15, 16 en 17 jaar werden volgens de politie eerst in een restaurant door twee Afghanen gadegeslagen, gefotografeerd en gefilmd. Zij stuurden die beelden vermoedelijk door naar hun kompanen waarna er een groep van zo'n twintig tot dertig mannen verzamelde.

Twee meisjes sloegen daarna op de vlucht en konden naar eigen zeggen zo'n tien achtervolgers afschudden. Omdat de twee tieners bezorgd waren om hun achtergebleven vriendin zijn ze op hun stappen teruggekeerd waarna ze opnieuw werden lastiggevallen. Het zou niet tot seksuele handelingen gekomen zijn.

De veiligheidsdienst van het winkelcentrum waarschuwde de politie, die twee Afghanen, negentien en 26 jaar oud, evenals twee andere mannen aanhield. Maar de arrestaties verliepen niet zonder slag of stoot. De agenten werden "zwaar beledigd, bedreigd en aangevallen".

De twee Afghanen werden een nacht in bewaring genomen maar zijn ondertussen weer vrijgelaten. Na een identiteitscontrole werden ook de andere vermoedelijke daders op donderdagavond al op vrije voeten gesteld. De politie onderzoekt momenteel de beelden van de bewakingscamera van het winkelcentrum en zoekt nog getuigen. De meisjes krijgen psychologische bijstand.

Politici reageren ondertussen verbolgen en eisen een doortastend optreden van de rechtstaat. "Het gaat om een waanzinnige inbreuk. Het kan niet zijn dat de daders hiermee wegkomen", luidt het.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...tervolgt-en-omsingelt-shoppende-meisjes.dhtml

Te veel is nooit goed, zo ook bij immigratie. Zeker niet wanneer het gecombineerd wordt met laks beleid, misbruik van het sociaal vangnet etc.

Enkele huidige sfeerbeelden van Zeebrugge.
Dit is werk van zij die de zogenaamde vluchtelingen helpen in deze stad.Door hen te helpen is Zeebrugge een magneet geworden voor deze vluchtelingen.

Mensen en zelfstandigen zien het met node ogen gebeuren, en vrezen toestanden zoals in Calais.Vervuiling, verloedering en vandalisme, geweld en misschien wel meer.

De politie eenheden en de acties aan onze kust, zijn slechts machtsvertoon van onze regering.

Op zondag 6 maart vindt er in Zeebrugge een actie van PEGIDA Vlaanderen plaats aan de Zeedijk-Baron van Maereplein om 14h00.

orban-ik-wil-mijn-dochters-tegen-keulse-toestanden-beschermen

BOEDAPEST – De Hongaarse minister-president Viktor Orbán heeft het door hem geplande referendum over de EU-vluchtelingenpolitiek verdedigd. “Ik heb opdracht gegeven tot dit volksreferendum om een gedwongen EU-quotum te verhinderen, dat een schending is van Europees recht. We kunnen geen beslissingen nemen over de hoofden van de mensen heen, die hun leven en dat van toekomstige generaties ingrijpend veranderen”, zei Orbán tegenover de “Bild-Zeitung”. Opnamequota voor “vluchtelingen” zouden Europa´s en Hongarije´s profiel etnisch, cultureel en religieus veranderen, waarschuwde de minister-president.

junge-freiheit1.png

Hij zou met zijn politiek niet willen splijten, maar de burgers van Hongarije beschermen. “Dat betekent: wij willen niet dat er migranten bij ons komen. Waarom zouden wij de problemen van westelijke landen bij ons willen importeren?”

De minister-president beklaagde bovendien dat de toon vanuit Duitsland in de vluchtelingencrisis “bot, grof en agressief” zou zijn. dit zou een groot probleem zijn. De Duitsers en de Midden-Europeanen zouden voor het behoud van de Europese fundamentele waarden staan: het christelijk-joodse wereldbeeld en de betrouwbaarheid dat men zich aan verdragen zou houden. Daarom zouden ze elkaar trouw moeten blijven in plaats van ruzie te maken. Per slot van rekening zouden er uit Brussel heel andere signalen komen: “Multiculti, wanorde, verdragsbreuk”, waarschuwde Orbán.

“Ze zouden me aan een lantaarnpaal ophangen”

Over de vluchtelingenpolitiek van Angela Merkel zei de regeringschef dat zij daarbij vast en zeker het welzijn van haar eigen volk voor ogen zou hebben en hij zou haar van harte wensen dat het haar zou lukken waarmee ze gestart zou zijn. “Wij in Hongarije behouden ons echter het recht voor om geen experimenten te beginnen – omdat we denken dat dit in het belang is van ons volk.”

Wie massaal niet geregistreerde immigranten uit het Midden-Oosten zijn land zou binnenhalen, zou ook terrorisme, criminaliteit, antisemitisme en homofobie importeren. “Ik heb zelf vier dochters. En ik wil niet dat mijn kinderen opgroeien in een wereld, waarin Keulen kan gebeuren.”

Op de vraag hoe hij tegenover plannen zou staan om grote contingenten “vluchtelingen” uit Turkije te halen en over de EU-lidstaten te verdelen, antwoordde Orbán: “Ze zouden mij hier in Boedapest aan een lantaarnpaal ophangen als ik het daarmee eens zou zijn.”

Bron:
[Link niet meer beschikbaar]

NPO-journo's vangen linkse klappen en verfbommen

Ik hoorde op BNR wel een interessant interview met een psychiater over de vluchtelingen. Haakte beetje laat in maar zijn mening was dat ca. 2/3e van de mensen in Syrie niet kunnen lezen of schrijven. Dat zij nooit scholing gehad hebben en wanneer je tot je 20e nooit hebt 'leren leren', zal het daarna ook erg moeilijk voor je zijn om nog echt bij te leren. Verder dat ze moslim zijn en volgens hem veel mensen die die godsdienst aanhangen zich superieur voelen aan anderen. Die combinatie zorgt er voor dat het overgrote merendeel niet kan en wil integreren. Gezien de huidige problematiek met de Marokkaanse 3e generatie en het idee dat die integratie volgens hem toch wel als mislukt kan worden beschouwd verwacht hij ernstige maatschappelijke problemen met de grote stroming vluchtelingen die nu binnen gekomen zijn en nog gaan komen. Daarbij nog voor een bepaald gedeelte de (traumatische) zaken die ze eventueel meegemaakt hebben in de oorlog.

Ik kan het geluidsfragment niet terug vinden damnit (het was afgelopen donderdag of vrijdag om 09:30 uur-isch), dus je moet het maar even doen met bovenstaande. Maar goed, vond het toch wel opmerkelijk zo op de radio iemand zo uitgesproken negatief over deze kwestie te zijn. BNR is tot op heden nog redelijk objectief over deze hele kwestie valt me op.

Er was ook een discussie over dat zo'n beetje heel oost-Europa simpelweg niet echt mee doet aan de opvang van vluchtelingen en dat het aannemelijk is dat west Europa uiteindelijk komende jaren zorg moet dragen voor de opvang van het grootste gedeelte van de vluchtelingen die naar Europa komen.

Nou moet ik zeggen dat als ik bij wijze van de radio, tv en internet beetje had vermeden afgelopen jaar ik van het hele vluchtelingen probleem niets had meegekregen. Als in; in de praktijk heb ik nog nergens een groep vluchtelingen gezien en er geen last van. Nou woon ik gelukkig niet in een klein gehucht waar plots een bevolkingsgroei van 25% middels AZC plaats vind. En dat zal ik dan ook het liefst graag zo houden. Tja, snel rijk worden zodat ik in een goede blanke wijk kan gaan wonen om mijn roomblanke toekomstige kindertjes naar een blanke school te sturen.

Ik hoorde op BNR wel een interessant interview met een psychiater over de vluchtelingen. Haakte beetje laat in maar zijn mening was dat ca. 2/3e van de mensen in Syrie niet kunnen lezen of schrijven. Dat zij nooit scholing gehad hebben en wanneer je tot je 20e nooit hebt 'leren leren', zal het daarna ook erg moeilijk voor je zijn om nog echt bij te leren. Verder dat ze moslim zijn en volgens hem veel mensen die die godsdienst aanhangen zich superieur voelen aan anderen. Die combinatie zorgt er voor dat het overgrote merendeel niet kan en wil integreren. Gezien de huidige problematiek met de Marokkaanse 3e generatie en het idee dat die integratie volgens hem toch wel als mislukt kan worden beschouwd verwacht hij ernstige maatschappelijke problemen met de grote stroming vluchtelingen die nu binnen gekomen zijn en nog gaan komen. Daarbij nog voor een bepaald gedeelte de (traumatische) zaken die ze eventueel meegemaakt hebben in de oorlog.

Ik kan het geluidsfragment niet terug vinden damnit (het was afgelopen donderdag of vrijdag om 09:30 uur-isch), dus je moet het maar even doen met bovenstaande. Maar goed, vond het toch wel opmerkelijk zo op de radio iemand zo uitgesproken negatief over deze kwestie te zijn. BNR is tot op heden nog redelijk objectief over deze hele kwestie valt me op.

Er was ook een discussie over dat zo'n beetje heel oost-Europa simpelweg niet echt mee doet aan de opvang van vluchtelingen en dat het aannemelijk is dat west Europa uiteindelijk komende jaren zorg moet dragen voor de opvang van het grootste gedeelte van de vluchtelingen die naar Europa komen.

Nou moet ik zeggen dat als ik bij wijze van de radio, tv en internet beetje had vermeden afgelopen jaar ik van het hele vluchtelingen probleem niets had meegekregen. Als in; in de praktijk heb ik nog nergens een groep vluchtelingen gezien en er geen last van. Nou woon ik gelukkig niet in een klein gehucht waar plots een bevolkingsgroei van 25% middels AZC plaats vind. En dat zal ik dan ook het liefst graag zo houden. Tja, snel rijk worden zodat ik in een goede blanke wijk kan gaan wonen om mijn roomblanke toekomstige kindertjes naar een blanke school te sturen.
Klinkt als dit verhaal: http://www.jihadwatch.org/2013/09/nicolai-sennels-psychology-why-islam-creates-monsters

( verwacht hij ernstige maatschappelijke problemen met de grote stroming vluchtelingen die nu binnen gekomen zijn en nog gaan komen)

nou daar hoef je geen visionair voor te zijn om dat te voorspellen ,

alleen jammer dat de voorstanders van nu bij grotere problemen als eerste het land gaan verlaten

(net zoals onze koninklijke uitvreters bij het uitbreken van WO2,heel stoer het verzet

gaan leiden onder het genot van kaviaar in Londen :roflol:)

Terug
Naar boven