Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Hmm €290 examen Nederlands doen, werk/inkomen hebben, en in Nederland blijven en je visas niet laten verlopen en je lijkt goed te zitten. Ik voel me nu wel erg goedkoop.

U hebt aaneengesloten verblijf gehad in Nederland in de 5 jaar voor het indienen van uw aanvraag onbepaalde tijd. Dit betekent dat u in die 5 jaar niet langer dan 6 maanden, of in totaal meer dan 10 maanden, buiten Nederland hebt verbleven.
..

Bent u meerderjarig, in Nederland geboren of bent u voordat u 3 jaar werd in Nederland komen wonen, en hebt u sinds die tijd altijd in Nederland gewoond? Uw aanvraag wordt alleen afgewezen op grond van openbare orde of nationale veiligheid.

Gevalletjes de helft van de tijd niet in Nederland zijn?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.002

Nigel Farage and author Mark Steyn debate former U.N. High Commissioner for Human Rights Louise Arbour and historian Simon Schama on how developed nations should deal with the global refugee crisis.

Laatst bewerkt:
  • #3.003
Binnenkort is er geen polder meer, maar Oblast Somalië.

78912i48be598da4b2e254-v-1-gif.gif

• #3.005
Arminius zei:
Nigel Farage and author Mark Steyn debate former U.N. High Commissioner for Human Rights Louise Arbour and historian Simon Schama on how developed nations should deal with the global refugee crisis.

Waarom vallen historici zo vaak door de mand wanneer ze het over hedendaagse politiek hebben? :thinking:

• #3.007
Brusselse overheid roept ambtenaren op Maximiliaanpark te vermijden
Het Brusselse departement Leefmilieu roept haar personeel op om het Brusselse Maximiliaanpark te vermijden. De dienst verwijst naar de recente gevallen van agressie en de dagen die donkerder worden.

Het Brusselse overheidsdepartement huist sinds 2014 op de Thurn & Taxis-site. “Toen al waren er enkele gevallen van agressie op de route tussen het gebouw en het Noordstation. Wij hebben het personeel toen opgeroepen om de veiligste route te nemen en het park te vermijden”, vertelt adjunct directeur-generaal Barbara Dewulf.

“Door de recente gevallen van agressie en de dagen die korter worden, vonden we het nodig om die veiligheidsaanbeveling nog eens onder de aandacht te brengen.” De dienst raadt aan om beter verlichte wegen te nemen, verlaten gebieden te vermijden, het openbaar vervoer te gebruiken en zich te voet in groep te verplaatsen. “We wijzen geen specifieke groep met de vinger.”

78912i48be598da4b2e254-v-1-gif.gif

Gevalletjes de helft van de tijd niet in Nederland zijn?
Als je emigreert naar een ander land en daar bijvoorbeeld te maken krijgt met een gunstiger belastingklimaat mag je omwille van de regels niet langer dan zes maanden verblijven in NL zolang je in het andere land bent ingeschreven. Huizen in NL worden dan ook niet langer tot hoofdverblijven gerekend en daarbij horen ook wat regels. Eigenlijk is het emigreren uit NL niet te doen op eigen houtje. Er komt een jungle van regels op je af.

Zal omgekeerd net zo werken dan neem ik aan.

Als je emigreert naar een ander land en daar bijvoorbeeld te maken krijgt met een gunstiger belastingklimaat mag je omwille van de regels niet langer dan zes maanden verblijven in NL zolang je in het andere land bent ingeschreven. Huizen in NL worden dan ook niet langer tot hoofdverblijven gerekend en daarbij horen ook wat regels. Eigenlijk is het emigreren uit NL niet te doen op eigen houtje. Er komt een jungle van regels op je af.

Zal omgekeerd net zo werken dan neem ik aan.
Wat betreft een uitkering mag je eigenlijk sowieso niet meer dan de wettelijke vakantiedagen in het buitenland zijn. Met werk en belasting zal je inderdaad aan die 6 maanden moeten zitten.

Ik weet niet hoe het in de praktijk gaat maar het leest alsof het naar NL toe wel goed zit zolang je de taal leert, ook meer dan 6 maanden per jaar in NL verblijft, en hier werk hebt. Niet de helft van het jaar bij familie in land x zitten en hopen hier een uitkering te krijgen dus.

Emigreren uit NL lijkt zowat onmogelijk inderdaad of je moet door een bedrijf aangevraagd worden waarbij zij alles voor je regelen of je moet jarenlange processen door.

Maar ik zit ook gewoon te denken wat zou je doen als je die mensen was. Stel je komt uit een gevaarlijk land maar je asielaanvraag in NL wordt afgewezen dan kun je toch sowieso de helft van het jaar in de EU blijven en de andere helft van het jaar in een ander veilig westers land. Dan heb je nooit permanent asiel nodig. Het enige dat je hoeft te regelen is werk om te overleven maar dat moet je sowieso. Of het gaat allemaal om uitkeringen en niet om in veiligere situaties leven.

Als de gelegenheid zich ooit voor mocht doen emigreer ik direkt, weg uit dit belachelijke beunhazenlandje en kom nooit meer terug.
Liefst doe ik vrijwillig afstand van mijn nederlandse nationaliteit indien mogelijk en verbrand mijn paspoort.
Zal helaas wel bij dagdromen blijven.

Andere Nationaliteit aannemen. Daarbij geldt de nationaliteit aannemen van partner of echtgenote niet. Tenzij uit Noorwegen of Oostenrijk, door een verdrag gaat het Nederlanderschap altijd verloren. Of iets uitspoken dat tegen de belangen van het Koninkrijk ingaan. Afstand doen van de Nederlandse nationaliteit is gratis.

U heeft gefraudeerd bij de procedure om Nederlander te worden (optie of naturalisatie). Bijvoorbeeld bedrog met uw identiteit. U fraudeert als u een valse verklaring aflegt, bedrog pleegt of belangrijke feiten verzwijgt. Door het intrekken van uw Nederlanderschap wordt u in dit geval staatloos als u uw oorspronkelijke nationaliteit niet meer heeft

:dunno: maar dit doet toch 2/3 van alle asielzoekers ,en psychomoedertje heeft toch nooit iets anders gedaan dan liegen ,die twee kutkinderen van haar trouwens ook

maar dit doet toch 2/3 van alle asielzoekers ,en psychomoedertje heeft toch nooit iets anders gedaan dan liegen ,die twee kutkinderen van haar trouwens ook
Wat te denken van IS gasten die terugkeren. Die sloten zich toch aan bij een buitenlandse groepering welke tegen bondgenoten vechten? Of is een niet erkend kalifaat niet in dienst van een ander land en is dat de nuance? Maar als ik daar te diep over ga nadenken zijn mijn haren morgen grijs.

U bent 16 jaar of ouder en vrijwillig in dienst gegaan in de krijgsdienst van een ander land. Dat land vecht op dat moment tegen Nederland of tegen 1 van de Nederlandse bondgenoten.

Wat te denken van IS gasten die terugkeren. Die sloten zich toch aan bij een buitenlandse groepering welke tegen bondgenoten vechten? Maar als ik daar te diep over ga nadenken zijn mijn haren morgen grijs.

daar had ik nog eens niet aan gedacht :roflol:

waarom doen ze niet zoals het uwv ,onder elke brief een verklaring dat je niet liegt of iets verzwijgt zodat je altijd met terugwerkende kracht de juiste maatregelen kunt nemen

(per direct intrekken van alle verworvenheden) of is dat weer zo'n nazi idee,want liegen moet in bepaalde gevallen kunnen

Als de gelegenheid zich ooit voor mocht doen emigreer ik direkt, weg uit dit belachelijke beunhazenlandje en kom nooit meer terug.
Liefst doe ik vrijwillig afstand van mijn nederlandse nationaliteit indien mogelijk en verbrand mijn paspoort.
Zal helaas wel bij dagdromen blijven.
Ik vind dat we sowieso terecht zouden moeten kunnen bij onze voormalige koloniën in canada, usa, etc. Niet dat het elders politiek beter is... maar dan zouden we nog wat aan ons white privilege hebben voor wat lekker weer/natuur.

het is trouwens opvallend stil op het Armeense oplichtersfront wat uitzettingen betreft ,er stonden toch een paar op de nominatie om te gaan wieberen

(onder ander dat SGP trutje)

Laatst bewerkt:
  • #3.019
Dat ze vochten in dienst van een niet-erkende staat maakt het net erger. Het waren geen soldaten, noch partizanen. Het zijn gewoon ordinaire islamitische criminelen die keet gingen schoppen in Syrië en Irak.

Terug
Naar boven