Fitness Seller

Europese Asielcrisis

Ik ken meer moslims dan jij, 100% zeker.

Wat is je punt nu eigenlijk?
Gaan we stoer doen om te zien wie int meest ghetto wijk heeft gewoond.

Gentenaars weten wel rabot, muide, blasiant vest, bevrijdingslaan en muide. Prima stadje.

Stoer doen? Kerel... je bent wereld vreemd en omgeven door links tuig dat je brainwashed. Daarbij houdt mama en papa ook nog flink hun
handen boven je leeg hoofdje en sluiten jullie allemaal de ogen voor alle problematiek die die vluchtelingen met zich meebrengen. Probeer
het maar allemaal goed te praten ja. Jij mag van mij gelijk mee met de rest van de vluchtelingen terug naar eigen land. Eens kijken hoe
goed ze jou daar behandelen

http://www.npdata.be/BuG/239-Moslims-2013/Moslims-2013.htm

Genk 10k
Gent 30k

3x meer moslims in gent.
Maar genkenaars zeiken 3x zo meer :roflol)

Ja, en Gent heeft +250 000 inwoners en Genk iets van een 60 000. Dus procentueel gezien kom je vaker een vreemdeling tegen in Genk dan in Gent.
En ik heb jaren in Genk gewerkt en gewoond. Dus ja, daar zijn idd plekken, streken waar je gewoon geen Belg meer ziet

En nee, die mensen waren niet openminded. Probeer maar eens een dochter te trouwen. En ja, die
waren racistisch. Want Belgen mochten hun cafeetjes niet binnen. En allemaal lekker Arabisch/Turks
spreken en je wat uitlachen. Om nog maar van de criminaliteit te zwijgen. En hun lekker opgezette plannetjes.
Lekker bij mekaar lenen voor een huis bv, want de Belgische banken en staat mocht niets verdienen op hun.
Lekker met hun zwart/drugs geld auto's leasen via mensen in hun thuisland... jongen, ik kan je verhalen vertellen...

Laatst bewerkt:
Ik hoor alleen maar gezeik, problematiek dit dat bla bla.
Allemaal zinloos gelul, omdat de vluchtelingen hier toch zullen komen, of je het wilt of niet, daar kan je niks aan veranderen. Dus wees een goede buurman en schenk thee vr abou el jahjah

Allemaal zinloos gelul, omdat de vluchtelingen hier toch zullen komen, of je het wilt of niet, daar kan je niks aan veranderen. Dus wees een goede buurman en schenk thee vr abou el jahjah

Feit dat jij niks met die problematiek te maken heb gehad tot nog toe wil daarom niet zeggen dat ze niet bestaat. Wij verzinnen dit niet hé jochie.

En de dag dat ik een goed buurman ben en thee schenk voor een islamiet (let wel, ik heb het niet over nationaliteiten) is de dag dat ik de eer aan
mezelf hou en zoveel mogelijk islamieten neermaai voor ik mezelf uit mijn lijden verlos

dat gezeik komt uit ervaring met de overige mensen die hier nu zijn uit die gebieden.
waarom moeten wij een goede buurman zijn als zei zich niet willen aanpassen.

als ik naar syrië of wat ander moslim land ga en ik ga daar midden op straat bier drinken wordt ik ook raar aangekeken en mogelijk uitgescholden.
dan moeten die vluchtelingen dat ook maar accepteren als ze hier komen met een tulband en een vrouw in boerka

Geef keer cijfers en andere data waarom onze verzorgingsstaat tenonder zal gaan.

misschien zelf even googlen , je hebt science in je nick staan dus je zal wel slim genoeg daarvoor zijn

kijk dan ook even naar de aantallen vroegere asielzoekers die nu in de bijstand zitten , mooi gerankschikt per nationaliteit.

en doe dan ook gelijk maar de criminaliteitscijfers ook mooi gerankschikt per nationaliteit

beste voorbeeld is toch wel Zweden en Frankrijk ,ooit mooie landen nu grotendeels verneukt door al die hoogopgeleide asielzoekers

(No-Go areas Roubaix en Malmo)

ik zou zeggen doe je best en leef je uit .

Iedereen die met Brotoscience in discussie gaat moet zich beseffen dat deze knul een ''privédetective'' wilde inhuren om zijn Thaise ladyboy in de gaten te houden.

idd penose
Er valt helemaal niks te voorkomen. We kunnen wel a priori bepalen wat teveel is en wat niet. Op dit moment kan er gerust een paar miljoen extra bij zonder problemen, dat gaat geen clash, riot, conflict of een armageddon geven.

Ik weet wat de islam inhoudt, is krak hetzelfde als de christendom, dus boeit me gn drol wat hun religieus signe is. Vluchtelingen zijn welkom, al zijn ze gristenhonden of atheistfags. Alsof die mannen, doordat ze moslim zijn, een gevaar zouden betekenen. Enigste wat hen interesseert is een nieuw normaal leven opbouwen. Brrrr, angstig he. Wat een pussies hiero

wat een hoop debielheid in 1 post jezus zeg :roflol:

racisme kent geen plek in de eu

maar we moeten wel zo veel mogelijk islamieten naar binnen slepen

wtf am I reading :roflol:

misschien zelf even googlen , je hebt science in je nick staan dus je zal wel slim genoeg daarvoor zijn

kijk dan ook even naar de aantallen vroegere asielzoekers die nu in de bijstand zitten , mooi gerankschikt per nationaliteit.

en doe dan ook gelijk maar de criminaliteitscijfers ook mooi gerankschikt per nationaliteit

beste voorbeeld is toch wel Zweden en Frankrijk ,ooit mooie landen nu grotendeels verneukt door al die hoogopgeleide asielzoekers

(No-Go areas Roubaix en Malmo)

ik zou zeggen doe je best en leef je uit .

Ja ik heb science in mn naam staan, vandaar dat ik weet dat al die vluchtelingen economisch geen problemen zal opleveren, belgie kan ze gerust aan. Naar mijn weten groeit de zweedse en franse economie. Daarbovenop lijkt het me enorm kul om de economische problemen te steken op de vluchtelingen of allochtonen. Crisis v 2008 heeft ons serieus geneukt. Maar daar zijn we allemaal van bovenop nu ook. Dus ik heb gn flauw idee wat je bedoelt met dat vluchtelingen ons verzorgingstaat zullen uithollen

dat gezeik komt uit ervaring met de overige mensen die hier nu zijn uit die gebieden.
waarom moeten wij een goede buurman zijn als zei zich niet willen aanpassen.

als ik naar syrië of wat ander moslim land ga en ik ga daar midden op straat bier drinken wordt ik ook raar aangekeken en mogelijk uitgescholden.
dan moeten die vluchtelingen dat ook maar accepteren als ze hier komen met een tulband en een vrouw in boerka

Vluchtelingen zijn hier niet eens en het gezeik begint al

Ja, en Gent heeft +250 000 inwoners en Genk iets van een 60 000. Dus procentueel gezien kom je vaker een vreemdeling tegen in Genk dan in Gent.
En ik heb jaren in Genk gewerkt en gewoond. Dus ja, daar zijn idd plekken, streken waar je gewoon geen Belg meer ziet

En nee, die mensen waren niet openminded. Probeer maar eens een dochter te trouwen. En ja, die
waren racistisch. Want Belgen mochten hun cafeetjes niet binnen. En allemaal lekker Arabisch/Turks
spreken en je wat uitlachen. Om nog maar van de criminaliteit te zwijgen. En hun lekker opgezette plannetjes.
Lekker bij mekaar lenen voor een huis bv, want de Belgische banken en staat mocht niets verdienen op hun.
Lekker met hun zwart/drugs geld auto's leasen via mensen in hun thuisland... jongen, ik kan je verhalen vertellen...

Thats life son. Wat een gejank ook weer. Je doet alsof autochtonen engelen zijn ofzo. Alsof er daar gn crimineel gedrag voortkomt.

Nooit van multi-quote gehoord ofzo

Terug
Naar boven